Skocz do zawartości

BoB77

użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Zainteresowania
    płeć przeciwna

BoB77's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. BoB77

    T25...

    > A wewnątrz przeniesiony wyświetlacz komputera między zegary,inne radio (bez odtwarzacza kaset,za to > z możliwością odtwarzania mp3) > Dokładnie tak było (zmiana od czerwca 2006). Zmian bylo dosc sporo, zwlaszcza tych niewidocznych dla zwyklego zjadacza chleba Tak napisalem, ze po kierunkach na lusterkach bardzo latwo poznac. Auto rzeczywiscie godne polecenia, zwlaszcza z silnikiem 2.0 D-4D
  2. BoB77

    T25...

    > FL było IMO w 2006. > 2.2 pojawiły się po 2005 (robione z resztą w Jelczu) i miały 150KM, a w wersji D-CAT 177KM > (zwiększone o 130bar ciśnienie wtrysku) jednak z tego co mi się obiło o uszy były problemy z > filtrami cząstek w tych mocniejszych. 2006 były jeszcze przed FL, byc moze pod koniec pojawily sie pierwsze FL, dokladnie nie wiem. Latwo poznac po kierunkach na lusterkach DPF jak we wszystkich autach moze stwarzac problemy jesli auto jest eskploatowane glownie na ktrotkich odcinkach. O ile wiem daje sie wykastrowac z DPF
  3. BoB77

    T25...

    > 1. silniki: diesel - w grę wchodzi któryś z D-4D 2.0, czy któryś ma słabe strony (były chyba dwie > wersje mocowe)? Przed FL 2.0 D4D 116KM, 5 biegow, rozrzad na pasku Po FL (od 2007) 2.0 D4D 126KM, 6 biegow, rozrzad na lancuchu. Byly tez wersje 2.2 D-CAT Obie jednostki 116KM i 126KM sa bardzo dobre tyle, ze w tej starszej brakuje 6. biegu. > noPb - który brać pod uwagę (w grę wchodzą tylko te z pośrednim wtryskiem). Mimo złej sławy 1.8VVTI > (nadmierny apetyt na paliwo) chyba ten jest najrozsądniejszy. Docelowo pewnie byłby zagazowany Do tego auta potrzeba minimum 2.0 diesla (ewentualnie 2.0 benzyna), to ciezkie auto. Silniki nie bardzo toleruja LPG. Jesli auto nie jest niewiadomego pochodzenia i nie leje sie niepewnego paliwa to silnik jest praktycznie nie do zajezdzenia. > (o regulacji luzów szklankami wiem, coś jeszcze powinienem wiedzieć)? > 2. Zawieszenie - awaryjne czy raczej toporne na naszych drogach? Jeżeli coś je trapi to co > najczęściej pada? Kazda Avensis miala zawieszenie, ktore doskonale znosi jakosc polskich drog. Predzej beda trzeszczec plastkiki w srodku niz zawieszenie da glos > 3. Jakieś typowe (a kosztowne) usterki trapią T25? Przed FL zdarzaly sie problemy z reflektorami. W benzynie 2.0 zdarzaja sie problemy z sondami lamba, a jest ich az 4.
  4. BoB77

    T25...

    > To chyba jednak nie ja sobie żartuję Jeżeli interesuję się jakimkolwiek autem w stopniu większym > niż "oo, ładne" to wiem że model do roku 2008 ma oznaczenie BK a od 2009 BL (przykład z mojego > podwórka), nie jest to żadna wiedza tajemna i na tym spokojnie możemy zakończyć ta dyskusję. Sa tacy, ktorzy sie znaja na wszystkim i w kazdym temacie maja cos do powiedzenia. Popieram, jak ktos nie zna kodu modelu to jego wiedza jego temat jest co najwyzej mocno powierzchowna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.