Jump to content

funfel

użytkownik
  • Posts

    1121
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    lodz (obecnie)
  • Zainteresowania
    hmmm...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

funfel's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

341

Reputation

  1. Teraz na produkcje X trzeba czekać Ok 4 m-cy
  2. wsuwki jeden komplet Thule max 50 zł i po problemie. I uwaga techniczna wsuwki wkręcasz w środowe dziury w mocowaniu.
  3. Ja tez ale niestety mam tylko za grube paluchy do tych wyswietlanych klawiaturek
  4. Jak robia na gwarancji to nie ma f-r. dwaj znajomi mi kupili w zeszlym roku GLE 300d. W kazdym byl problem: uklad kietowniczy, wlew paliwa, utrata mcy, odpadajace najladki nadkoli, woda w reflektorach, zle wklejona tylna szyba (bagaznik) Zastabawiam sie czy juz to wyprostowal na produkcji i mozna GLE juz kupowac
  5. To raczej problem slabych wyswoetlaczy a nie okularow. łatwo to przetestowac mozna na telefonach, te same okulary i efekty skrajne. Ale na HUD nie ma mocnych i z kilku par przy dwoch HUDach roznych marek aut zadne nie dzialaly.
  6. Tak wszyscy tu polecaja polazryzacje ale ma ona duza wade w autach z HUD, po prostu nie widac w tych okulrach HUD'a. I potem trezba odlozyc swoje RB i kupic cos bez polaryzacji
  7. - dolewanie, u mnie pod maska blisko podszybia. Z dystrybutora u mnie tylko dla cierpliwych bo odbija co chwila. Ale rzadko sie dolewa, u mnie cos ok 12-14 k km - zmnieszony zbiornik paliwa, i to juz duzy problem jak jezdze trasy kilkaset km
  8. A my mamy taki Takata maxi
  9. Ale czego nie ma? Pokonuje ta trase klka razy w m-cu nawet dzis. Co wezel jest zakaz dla ciezarowek, a uscislajac za kazdym wezlem. A czasem jest przypomnienie po MOPie jakby taki jeden z drguim ooszedl spac i nastepnego dnia zapomnial o zakazie
  10. dokładnie jest tak jak piszesz. Na A2 odcinek Wawa-Lodz jest co zjazd powtarzany zakaz wyprzedzania dla ciezarowek, czyli mozna przyjąc ze obowiązuje prawie non stop. A co sie dzieje to widac. Kierowcy ciezarówek maja ten zakaz głeboko w tyłku.
  11. Na szczescie raz na 15 tys, ale za pierwszym razem jak mi chlupnelo, to latalem ze sciera i woda zeby powycierac to cholerstwo. Wg instrukcji powinienem uzywac takich fajnych buteleczek, ktore sie wciska i leje, ale nigdzie na stacjach takich nie ma. Zostaja baniaki jak na zdjeciu. Taka to mysl inzynierska brytoli..
  12. Tak to fajnie u mnie to jest masakra Nawet ljek sobie kupilem i woze w kole, chociaz nie probowalem z czy z dystrybutora da rade
  13. @lisik nie jezdzilem Insignia, a 6 tak
  14. @OZI widze ze nie zmienili tej tandetnej kierownicy krzyczacej twardym plastikiem z srodkowej czesci. Jak cos na co kierowca patrzy za kazdym razem jak wsiada do auta moze byc tak slabo wykonane.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.