Skocz do zawartości

danielmax

użytkownik
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    kuj-pom
  • Zainteresowania
    komp

danielmax's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Szkoda że nie ma żadnego elektryka na forum ale dałem radę i może się komuś w przyszłości przydadzą moje rady zanim kupi nowy silnik: 1.po rozkręceniu silnika dwie śruby na torex ściągamy obudowę wirnika(stojan),trzeba dośc mocno ciągnąć bo magnes trzyma ! papierem ściernym wyczyściłem komutator tam gdzie styka się ze szczotkami potem trzeba przemyć benzyną i usunąć cienkim wkrętakiem opiłki z rowków aby nie było zwarć. Mozna pokusić się o wymianę szczotek ale konieczne będzie lutowanie i z dostępem trzeba pokombinować -ja nie miałem czasu. 2. odkręcamy pokrywę styków na silniku 6 śrub torex oczyścić dwa widoczne styki można przesmarować wazeliną bądź specjalnym smarem. 3.skręcamy wszystko i sprawdzamy działanie . uwaga. zasilacze do sprawdzania są za słabe mnie wprowadziło to w błąd najlepiej podłączyć pod AKU. Uważać na palce jak obróci może przyciąć ,można odłączyć ramię przekładni. 4.CIESZĘ sie naprawionymi wycieraczkami. POZDRAWIAM
  2. WITAM -wycieraczki zatrzymały się w pół szyby - wymontowałem cały mechanizm wycieraczek i mam pytanie jak sprawdzić ? wtyczka ma 4 piny (przewody biało-czerwony,biały,biało-czarny i czarny) - podłączyłem lampkę do wiązki w samochodzie: 1-do czarnego- masa do białego plus- lampka pali cały czas wyłącza się tylko na 3 biegu przełącznika 2.-czarny z pozostałymi dwoma nic się nie pali w żądnych ustawieniach przełącznika czy tak ma być? może to jednak przekaźnik? - który to jest i gdzie się znajduje? jak sprawdzić silnik wycieraczek? Poradźcie jak sprawdzić co padło abym nie kupił nowego silnika bez powodu
  3. objaw- często przepalał się bezpiecznik wentylatora szczególnie na wysokich biegach. rozwiązanie: należy wymontować wentylator (u mnie MM), wyciągamy silnik z obudowy podważając trzy zaczepy, Przyczyna to zabrudzony komutator- za pomocą cienkiego śrubokręta czyścimy rowki komutatora z brudu i pyłu za szczotek (powoduje to zwarcia i palenie bezp. ) myjemy benzyną i składamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.