Skocz do zawartości

robiw

użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki
  • Zainteresowania
    motoryzacja, informatyka, fotografia

robiw's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. robiw

    [H] Kod do radia CD30?

    > Astra H ma radia niekodowane, wiec po odłączeniu akumulatora nie trzeba nic wprowadzać. Radio jest > logowane. OK, dzięki...to temat nieaktualny....ale, zaraz, zaraz, to za co chcą w ASO 170zł? robiw
  2. Witam Kolegów, Moja ciotka kupiła Astrę H z 2011 roku, ale poprzedni właściciel zgubił naklejki z kodem do radia. Radio oczywiście działa, ale ponoć gdyby akumulator padł to kod ten będzie potrzebny a panowie z ASO w Rybniku życzą sobie 170zł. ASO to jedyny sposób na pozyskanie tego kodu? robiw
  3. > witaj w klubie > Z tym że źle podparłem mechanizm przy wybijaniu trzpienia i szlag trafił wspornik mocujący cały > mechanizm. > A tym samym cały mechanizm. > W Merivie podobne reakcje zachodzą gdy woda wlezie do trzpieni, póki silnik działa - koniecznie > próbować to wyczyścić i przesmarować. Podstawa tych trzpieni jest zardzewiała, więc przypuszczam, że to może byc problem. Czy je wyjmuje się wyłącznie przez wybicie? Jak później sa mocowane? Rozumiem, że cały mechanizm zamocowany jest w aucie nie tylko za pomocą tych podwójnych śrub przy mocowaniach trzpienie tylko jeszcze w innych miejscach? Trudny jest tam dostęp :-(. Sam już nie wiem czy nie kupić nowego z używek...robiw
  4. > dokładnie tak - targaj podszybie, najlepiej potem cały mechanizm, rozruszaj przesmaruj towotem > (wd40 odparuje) Zdjąłem plastiki w podszybiu, konieczne było także zdjęcie ramion wycieraczek jednak cały mechanizm jest bardzo schowany w podszybiu i trudno sie dostac do wszystkich jego elementów. Co mogłem, przesmarowałem WD40 ale wiele nie pomogło, chodzi ciężko, prawie wcale. Czy trzeba ten cały, wielki mechanizm wyjąć? On wyjmuje sie w całości? robiw
  5. > dokładnie tak - targaj podszybie, najlepiej potem cały mechanizm, rozruszaj przesmaruj towotem > (wd40 odparuje) Trudny jest demontaż w Merivie? Czy tylko kilka śrub i ten plastik schodzi? Zastanawiałem się czy silnik się nie przegrzał, ale bezpiecznik się nie spalił póki co...robiw
  6. > IMHO ośki wycieraczek sie przytarły. Częsta sprawa w Astrze G. Przesmarować i będzie OK A gdzie one się znajdują bo nie mówisz chyba o ośkach na których są osadzone ramiona wycieraczek? robiw PS. WD40 wystarczy?
  7. Witam Kolegów, Od jakiegoś czasu jedna z wycieraczek nie wracała dokładnie w położenie spoczynkowe. Ostatnio, jako, że samochód był oblepiony sokiem z kwiatu lipy i po włączeniu wycieraczki nie bardzo mogły ruszyć umyłem szybę jednak w tej chwili działają tak wolno, że nie mają nawet siły dojść do końca a już wrócić to w ogóle. Czy to znak, że mechanizm czy też silnik jest do wymiany? Jak myślicie? Wystarczy zdemontować osłonę plastikową w podszybiu pod maską by się do tego dostać? A może wystarczy coś przesmarować? robiw
  8. > Ale od jakiego ? Bo VW nie dostarcza seatów "staremu" importerowi, który sądownie zablokował import > seatów przez inny podmiot. Autokometa...ale może coś ściemniali...R
  9. > Najciekawsze wyjście to nowy Leon ale tu pojawia aktualny problem Seata w Polsce, Od dealera mam zapewnienia, że w Maju rozpocznie się akcja reklamowa i wtedy, a najpóźniej na przełomie maja/czerwca, auta trafią do salonu. Oby...Środek może i mocno zachowawczy, ale oby był dobrze wykonany a nie jak poprzednie modele tej marki...r
  10. Jest jeszcze Audi A3, ale starszy model, który wewnątrz ponoć ustępuje nowemu Golfowi zdecydowanie, do tego w cenie do ~64tys. tylko wyprzedażowe z silnikiem 105KM :-(. Jeszcze chyba BMW serii 1, ale ciasne...r
  11. > Focus - do wersji titanium z xenonami I od tego ma mi nie "obrzydnąć" wnętrze jak pisałeś? Co do VW to tam masz ksenony za 1300zł więc nie ma o czym mówić ;-)
  12. > Przemyśl sprawę > albo dołóż 5-10k Do czego? r
  13. > Swoją drogą skor zależy Ci na emocjach możesz jeszcze popatrzeć na Guliette. Nie chcę życia spędzić w serwisie ;-)...r
  14. > Ja nie odczułem różnicy w prowadzeniu, co do awaryjności VW psuje się tak samo jak każda inna > marka. Rozumie, że duże LCD na desce to bajer, ale żeby to decydowało o całokształcie? Bierz > FOKE bo widać że Cię bardziej kręci. Olej radio. Audio ma grać, a nie wyglądać. Nie, nie, to nie kwestia dużego lcd, a właściwie tft. Ogólnie wnętrze jest dużo lepiej wykonane i spasowane budzi respekt i zaufanie. Np. taki boczek drzwi w Focusie, ciągniesz go łapą a on odchodzi od drzwi, uchwyt także odchodzi od tapicerki a w VW jakby był wykonany ze stali. Wszystko spasowane idealnie i do tego uporządkowane a nie taki miszmasz jakby kilku projektantów dało z siebie wszystko - choinka. A radio standardowe w Foce to ja mam lepszy plastik na starym laptopie...R
  15. > Bierz to w którym się lepiej czujesz. Wnętrze to podstawa, a tutaj -moim zdaniem- golf bije focus , > i to zdecydowanie. W przypadku focus dużym plusem jest cena i tego nie da się ukryć. Nie > myślałeś nad tym, żeby zejść z silnikiem do 1.4 122 KM i wybrać wersję highline? Super opcją > są fotele eroavtive za 1250 zł. 122KM nie wchodzi w grę bo i te 140KM to mogłoby być lepiej ;-). Focus tańszy o3-4 tys. i znacznie lepiej wyposażony, prowadzi sie tez o niebo lepiej...cholera, gdyby to radio miał inne ;-) bo "wiocha" straszna...a radio Sony 2800 - chore...R
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.