Jump to content

noras

użytkownik
  • Content Count

    20834
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

noras last won the day on December 14 2019

noras had the most liked content!

Community Reputation

5085 Człowiek - do rany przyłóż

About noras

  • Rank
    rajdowiec

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. noras

    TDI vs TSI

    Sprawdź jeszcze raz ile jest km pomiędzy Warszawa a Wrocławiem... Odpowiedź była na Wrocław Jastarnia. OK, może mój błąd że nie zakładam że zawsze jednym punktem podróży musi być Warszawa.
  2. noras

    TDI vs TSI

    580 km. Średnia 232 km/h. Po drodze kolacja, tankowanie i krótka drzemka.
  3. Fiat uporał się z pękającymi alternatorami ? A w peżocie już nie padają wyłaczniki zespolone pod kierownicą ? Rozumiem, że posiadanie produktu włoskiego lub francuskiego trzeba sobie racjonalizować "przecież niemieckie i japońskie psują się bardziej" A w temacie łańcucha - od ponad 4 lat jeździ bezproblemowo.
  4. Popatrz wyżej. Jest jedna propozycja żeby lecieć z rękojmią ...
  5. No tu byś musiał do motogodzin dodać współczynnik % jazdy w nocy. Inna sprawa, że koszt 1/2 zbiornika paliwa na półtora roku jest pomijalny, więc jeśli świeci dobrze (o ile żarówka może świecić dobrze) to bym założył takie same.
  6. Bardziej miarodajny byłby przebieg, ale jak na żarówki +% to wygląda na dobry wynik.
  7. Czytanie ze zrozumieniem jednak czasem jest za trudne. Spróbuję jeszcze raz. 1. Po niewielkim przebiegu zaczął hałasować łańcuch, 2. ASO wymieniło łańcuch na nowy (taki sam, ale fabrycznie nowy, z pudełka) 3. Po krótkim czasie znów zaczął hałasować łańcuch 4. ASO: a) stwierdziło, że problem jest znany producentowi, w międzyczasie zmieniono konstrukcję łańcucha , b) wymieniło łańcuch na nowy o zmienionej konstrukcji. 5. Łańcuch nie hałasuje, pomimo, że auto zrobiło więcej km na trzecim łańcuchu niż na 1 i 2 łącznie. Rozumiem, że to niepojęte
  8. Hmm .... VW nie wyszedł łańcuch do TSi. Został poprawiony, firma wymieniła na gwarancji, problem poza wspomnieniami nie istnieje - łolaboga, powinna upaść ... Fiat od co najmniej 30 lat nie umie ogarnąć pękającego alternatora - super firma, to "czysta eksploatacja". Jest jedno nieudane TDi - 2.0 PD. Jak dla mnie zapamiętanie, żeby tego nie kupować (choć i tak teraz to już bzdura, bo jak jeszcze jeździ to znaczy że go ktoś skutecznie naprawił) nie wymaga intelektu przekraczającego średnio rozgarniętego szympansa.
  9. Dłużej niż fiat na alternator. Więc jeśli pęknięty alternator w fiacie to czysta eksploatacja, to ...
  10. Uzgodnij stanowisko... bo albo są wiecznie zepsute i stoją u mechaników, albo kręcą setki tysięcy kilometrów...
  11. Gdzie napisałem, że nie wada ? Owszem, wada, ale już skutecznie usunięta. Auta w podobnym wieku będą mieć już łańcuch wymieniony na zmodyfikowany.
  12. Nie ma 150KM z łańcuchem.
  13. Pomieszałeś jabłka z gruszkami. 1,4 TSi 122 KM to rozrząd na łańcuchu - problematyczny, 1,4 TSi 150 KM to rozrząd na pasku - jak na razie nie słychać o problemach.
  14. Ekonomia pokazuje, że właśnie przy 150k km. Nie sądzę, żeby był techniczny problem z wykonaniem części tak, żeby przetrwały 300 czy 500k km ... Ale to się nie opłaca.
  15. Te części może są wykonane z gównolitu, ale to właśnie dobry projekt. Auto powyżej 150k km przebiegu zaczyna się psuć tak intensywnie i drogo, że rozsądny 1 właściciel go w okolicy 150k km sprzedaje. Dzięki temu biznes się kręci. Przy tym wszystkim to samo auto do 150k km jest w zasadzie bezproblemowe i bezawaryjne - pierwszy właściciel jest zadowolony.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.