-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
sdz's Achievements
nauka jazdy (7/20)
1
Reputacja
-
Auto u mechanika.. puntek jest zdolny rozwalił TRZECI akumulator - tym razem śmiertelnie pozostałe dwa po dolaniu kwasu/podładowaniu, wsadzeniu w inne auta, działają do dziś Zażyczono sobie oryginalną tablicę wskaźników - został tylko wkład, bez wskazówek i obudowy. Jutro się okaże, doniosę działający akumulator 45ah 400a - ten dotychczas jeździł w punto I i nie robił scen Może alternator ładuje w #, ale kontrolka się nie świeci, choć światłą mocne, rozrusznik "przełącza", wolnych obrotów nie utrzymuje na zimno, odpalić już kropka nie można, kontroli przy poruszaniu dynamicznie kluczykiem w stacyjne wariują... W miesiące letnie problem nie występuje Może go da radę na kabelki jak na filmach USA? Bo po co trochę elektroniki skoro ona się psuje? Ogólnie jakiś szaman na sali?
-
Aku mocny, wszystkie kable poruszane - dopchnięte Bezpieczniki ok, wyłącznik wstrząsowy ok.. Nie wiem, stacyjka/immobilizer?
-
Aktualnie auto jest unieruchomione... Szykuje się do odpalenia, i pyk z pod maski, wszystko gaśnie... Zaciął się rozrusznik?
-
Szału można dostać... wczoraj 3x na życzenie, dziś 2x kaszel i zanik napięcia. Immobilizer szaleje? Jednak to by nie tłumaczyło nie utrzymywania obrotów. Wizyta u mechanika wstępnie na jutro.
-
Pacjent: Punto II 1.2 8v 60 koników... Objawy; a - odpala po 4-5 kręceniu rozrusznikiem i: - zdechnie, zanik napięcia na tablicy, można za 5 sek, ponownie odpalać, światła mocne. - odpali i chodzi jak traktor, zgaśnie.. - odpali normalnie ale po chwili sę zadławi i nie utrzyma niskich obrotów. - odpal jeśli wcisnę gaz delikatnie, jeśli go ujmę zanim się rozgrzeje ślinik, zadławi się i zgaśnie b - odpali jak nigdy nic, przeważnie jak stoi u mechanika:) Auto, po przejechaniu 2-3km kiedy się już rozgrzeje, a z nawiewu leci już ciepło, jest wzorowe, przyspiesza, płynnie rozbrzmiewa gang czterozaworowca , nie gaśnie. Jednak tak po 40-50km jazdy, wystarczy go odstawić na 40-60min. i mamy powtórkę z rozrywki Wcześniej w aucie gdzieś "uciekał prąd" bo aku był rozładowywany w dziwny sposób, niby tablica przyrządów - mam zmienioną na wersję z diesel, więc świeci mi się non stop kontrolka wspomagania - którego nie ma oraz migocze licznik km Nowe są świece, skoro na ciepło nie przerywa wnioskuję że przewody jak i filtr paliwa też ok, olej i filtr nowe, filtr powietrza czysty. Obstawiać przepływomierz, czujnik wału czy voo doo? Auto będzie jutro umawiane na wizytę u elektromechanika. Było poprzednio kiedy uciekał prąd przy opalaniu - odpalało na kopnięcie... Podchodzi właściciel... i lipa. Po wymianie tego licznika, problem ustąpił, zaczęły się kłopoty z rozruchem na zimno. PS. jak dużo mógł zepsuć serwis wymieniając świece, olej z filtrem i żarówkę? PS2. promocyjne sprzedam na części, 3500zł OC i przegląd ważne czujnik wału? czujnik temperatury?
-
I Punto.. usterka wróciła.. :ogien: Okazało się iż 2 doby w garażu go rozłożyły, o dziwo menda za 2h odpalił jak nówka Jutro idzie to tych magików znów i mają mu dopychać wszystkie kable w... gniazdo.
-
Ok, auto naprawione... ale. - licznik europejski - licznik jest z gołej wersji diesel - więc 1.2 8v ma przy uruchomieniu choinkę ze świecami żarowymi itd. - kontrolka wspomagania świeci non-stop, bo ta wersja go nie posiada - licznik km miga = ciekawe co pan na przeglądzie powie :D maślane oczy i daj pan pieczątkę?
-
Witam, winna okazała się tablica rozdzielcza punto, nagle wszystko działa jak ma działać. ALE serwis pokpił sprawę.. mam zamontowaną angielską tablicę.. wiec licznik miga i pokazuje mile... prędkościomierz jest wyskalowany podwójnie, a kontrolka wspomagania świeci się ciągle, bo auto go nie ma. I teraz klops... Masakra serwis, naprawili ale taka oto wtopa. Zgłosiłem sprawę iż chcę europejską wersję tablicy rozdzielczej, albo niech mi przeprogramują, aby pokazywał km i nie migał - choć wątpię w tę drugą możliwość, chyba tak się nie da. Pacjent to gołe Punto II 1.2S 60KM
-
Ok, kostka stacyjki była przeczyszczona/poprawiona, na dziś mam auto z odłączonymi - przypadkiem - kierunkami, a celowo wyłączonym centralnym, radiem i kontrolkami/licznikiem przy odpalaniu. Elektryk zalecił odstawić na 2 dni, aby upewnić się czy odpali na życzenie. W serwisie obecnie stwierdzili min. pobór na postoju tzw. normę, a był on ponad 200mA. Potrzebowałem pilnie dziś pojechać w pewne miejsce, więc jak w piątek o 12 punto odpali, jedzie na dalsze leczenie... Myślę że to jednak była kostka przy stacyjce. Wytłumaczyło by to odpalanie w #, mimo ładowania i mocnego akumulatora.
-
Kostka przy stacyjce, rozebrana i skręcona na nowo, sparwdzono bezpieczniki, kable i rozłączono nieorginalny centralny. Auto na chwilę obecną odpala za każym razem... Mam, jak mogę, odstawić na 2-3 dni i zobaczyć czy wystąpi ponownie usterka. Główny winny na chwilę obecną, kable przy stacyjce.
-
Akumulator jest dobry, trzyma parametry, światła są mocne. Alternator ładuje, napięcie też ok. Prąd ucieka przy próbie odpalenia, przekręcam kluczyk, kontrolki ładnie świecą, kręcę dalej i gaśnie... O dziwo, można za 15min. spróbować i potrafi odpalić jak nigdy nic... Jeśli stoli ponad dobę-dwie w garażu, potrafi od razy zgubić prąd na etapie kontrolek. Wychodzi, że jakieś zwarcie w układzie aparatu zapłonowego? Stoi u elektrotechnika, pierwsze co sprawdzali to obwody radio/centralny, pudło...
-
Pacjent Punto II 1.2 8v Usterka: przy odpalaniu ucieka prąd... Objawy: światła mocne, akumulator dobry, alternator ładuje, auto odpala jak jest jeżdzone codziennie po kilka razy. Auto NIE odpala, gdy spędzi 24-48h w garażiu, przekręcamy kluczyk, wszystko się ładnie podświetla, chcemy wystartować... gaśnie wszystko, prądu brak.. i tak możemy sobie próbować ponownie Jak jest dzień , działa jak złoto, jak ma kaprys to nie... Ustreka pojawiła się po wymiane wyjącego wentylatora chłodnicy - po ok 2-3mc. Wcześniej o wycie był podjeżany altrnator, ale niby ok z nim. Obecnie auto pasie się u elektrotechnika i nie ma pomysłu co za menda w nim siedzi. Wysposażenie to poducha kierowacy, radio i centralny - dołożony. Pytanie do Was, co za cudowny kabel rozwlaiło ASO iż punto się tak zachowuje? Sprawdzona była masa, która niby jest obok wentylatora , jest ok. Otatnio też coś nalektryzowany z Punto wychodziłem...
-
Punto II 1.2 8v 2000 W serwisie zgubili mi zaślepki na środku koła, zorientowałem się w domu Jak to fachowo się zwie i ile kosztuje? Zaślepka/osłona, korek panie na środku koła? wersja foto; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e110303157452bce.html
-
Witajcie Pacjent to punto 1,2 60KM S rocznik doskonały 2000 Samowzbudzający się rozrusznik podczas jazdy.... I tak mijają dni a tu silnik się rozgrzeje i BOOM rozrusznik się załącza i robi syfek pod stacją kontroli pojazdów - bo chciałem przegląd... Pojechałem do innej stacji i tam mi takiego numeru nie zrobił Ale co jest powodem? Niestykający klips co 150 dziur i brak klaksonu to już rozpracowałem A rozrusznik? - dzieje się to TYLKO na ciepłym silniku - załącza różnie, podczas jazdy i na postoju dłuższym - mam wrażenie że coś się nagrzewa i wtedy ten dawaj... - trwa to ok 30 sekund albo wyłączyć silnik i odpalić ponownie... Uprasza się o racjonalne pomysły, po dwóch progach mam w planach koacerwacje podłogi, wymianę sworznia i osłony przegubu