Skocz do zawartości

Hadziej

użytkownik
  • Liczba zawartości

    353
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Zainteresowania
    gaming i gadżety :D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Hadziej's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

1

Reputacja

  1. Cześć, Szukam samochodu miejskiego dla mojej Żony, pomyślałem o 206cc, pokazałem jej, i teraz już innego nie chce W internecie piszą tylko o belce i żeby sprawdzić czy dach się otwiera normalnie. Cała reszta to typowe 206, tylko z małym bagażnikiem? Ktoś ma, podzieli się opinią o samochodzie?
  2. Cześć wszystkim, Mam u teścia w piwnicy siedzenia przód i tył z poldorovera, jedynie fotel kierowcy jest przetarty na oparciu i ma do wymiany gąbki w siedzisku te od trzymania bocznego. Kolor czarny w zielone mazy Ile to może być warte, miałem montować u siebie w samochodzie ale nie mam samochodu więc idzie pod młotek Za wszelką odpowiedź, dzięki
  3. > pasta polerska i filc np na wiertarke. I zrobisz na błysk. > Wczesniej mozesz troche zmatowic papierem wodnym 1000-1500. > To jest stal tak łatwo nie zniszczysz a taką polerką samochodową, jakimś miękkim padem i pastą 3000 da rade? myślałem o tym ale wydało mi się to zabawne
  4. > Żona po cichu chce Ci powiedzieć, żebyś sprzedał płytę grzewczą i kupił indukcyjną. Nie bo starebudownictwo i prąd za słaby...pozatym garnki do wymiany więc kolejne koszta
  5. Cześć wszystkim, W przypływie nadgorliwości moja wyczyściła płyte grzewczą szorstką stroną zmywaczka, naszczęście tylko jest zmatowione ale widoczne a płyta ma trochę wiecej jak rok. Próbowałem jakimś mleczkiem z Rossmana, po 15 minutach czyszczenia troche się poprawiło ale wg mnie żeby się tego pozbyć to dzień to mało. Byłem w Leroyu ale tam nie mieli nic poza pastą polerską ale ta chyba miała troche za duże ziarno i sprzedawca mi odradził. Ktoś ma może jakiś specyfik lub sprawdzoną metode która pomoże?
  6. > chiński.... tak, i może nawet jako tako pracować i mieć zwarcie wewnętrzne > w 1.0 (jetronic i motronic) tylko on odpowiada za jałowe (no dobra, jeszcze jak ufo padnie to nie > są stabilne)... tam nic więcej nie ma Na wszelki wypadek zaczynam reklamacje krokowca bo wychodzi na to że on umarł
  7. > styk biegu jałowego - zwarcie do masy oznacza najczęściej.... zwarcie w silniku krokowym... w 1.0 > tylko on odpowiada za jałowe... Zwarcie? czyli krokowiec po 2ch tygodniach może być death?
  8. > Może być - nie zaszkodzi przeczyszczenie styków i klemy kabla masowego - tego który idzie od > akumulatora poprzez połączenie z "budą" aż do bloku silnika. > U mnie były problemy z gaśnięciem silnika, odkręciłem ów kabel, wyczyściłem klemę, styki do > karoserii i silnika też potraktowałem papierem ściernym i szczotką drucianą. Od tego czasu > problemy z gaśnięciem ustały. Czy w Twoim przypadku to pomoże - nie wiem, ale na pewno nie > zaszkodzi. Przypomniałem sobie, błąd mówi o ZWARCIU z masą, ale jasne, rzuce okiem na kabel masowy, może faktycznie zaśniedział
  9. Cześć Wszystkim, wróciłem ponieważ dalej walcze z nierówno pracującym uniaczem, jako że nie mogłem namierzyć starego wątku pozwoliłem sobie założyć nowy. Co się zmieniło od ostatniego postu, wymieniłem krokowca i falujące obroty znikły, samochód ponad tydzień czasu śmigał jak nowy, od zeszłego piątku zaczęły się znowu problemy. Rano samochód niechętnie odpala, trzeba przytrzymać gaz żeby nie zdławił się, czasami schodząc z obrotów przygasa ale jest to do opanowania, na gazie zawsze spadając z obrotów gaśnie, ale jeździ normalnie, w sensie przyspiesza (jak na 1.0 ) Pozatym nawet jak się nagrzeje, po chwili to co prawda silnik nie gaśnie ale nie pracuje równo, w sensie telepie silnikiem a obroty były wczoraj sprawdzane i wydaje się że są ok. Wczoraj byłem na kompie u suszpl (polecam ) i po podpięciu wyskakuje błąd "Styk biegu jałowego - problemy z masą?". Pewnie jakieś większe szczegóły poda susz jak się zjawi ale czy ktoś może wie z tym to się je?
  10. > Moze jeszcze raz zaproponuję komputer, marchewa sie nie pali na zegarach? jak bedzie to kwestia > sondy to komputer bedzie mial blad sondy, bedize wszystko duzo prostsze Marchewa się nie pali, po odpaleniu czuć że ma bogato bo strasznie wali benzyną w spalinach. Spróbuje dzisiaj wyżej opisanej metody, jak nie to odezwe się w sprawie kompa bo na czuja można szukać w nieskończoność
  11. > zatem musisz również wymienić czujnik w silniku na taki z czerwonym kołnierzem (z poloneza) dzięki a mogę poprosić o jakiś link do allegro czy numer części żebym wiedział czy dobre kupuje?
  12. > co do licznika, jaki obecnie masz licznik?? i na jaki zmieniasz?? Mam taki najbiedniejszy z predkoscia, poziomem paliwa, a chcialem wymienic na taki ze wskazowka temperatury.
  13. Dzieki za obszerny manual! Dzis wieczorem sprobuje i dam znac jaki rezultat.
  14. > oczywiście chodzi o czujnik do kompa (niebieska obudowa w kolektorze dolotowym) a nie do licznika > (czerwony kołnierz, z poloneza) lub went chłodnicy (w chłodnicy) Tego juz niewiedzialem.a wracajac do zmiany licznika. Mam wymieniac czujnik temperatury?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.