Skocz do zawartości

marcolomeo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    847
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana marcolomeo w dniu 9 Października 2015

Użytkownicy przyznają marcolomeo punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

marcolomeo's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

119

Reputacja

  1. W moim 307 żarówki h1 wytrzymują ok 2 lat pewnie to wina świateł dziennych.
  2. W Pugu 307 po lifcie (w oryginalnych reflektorach Automotive Lightning / Magneti Marelli) odbłyśniki (przy soczewce) są metalowe i raczej nie grozi im wypalenie (co najwyżej zasyfienie). Problemem są zanieczyszczone soczewki - można wykręcić i wyczyścić odbłyśniki i soczewki (po wyjęciu reflektora). Nie wiem czy masz wtyk żarówki H1 razem z masą jeśli tak - to rozwiązanie jest "do bani" - słabo przewodzi i "grzeje się", przy okazji zasyfiając oparami klosz od reflektora. Najlepiej wymienić na pojedyncze konektorki - plus na żarówkę a masa na obudowę.
  3. Leci w tym samym miejscu - na kanale olejowym po stronie rozrządu
  4. Sprawdzić możesz - ale wydaje mi się że za bardzo się przejmujesz... U mnie Espero stukało jak diesel - diagnoza - sworznie tłokowe - olałem i przejeździło u mnie 80tysi - sprzedałem i jeździło dalej. Lanos - po zakupie i wymianie oleju zaczęły stukać popychacze - zamiast naprawy przed każdą wymianą oleju robiłem płukankę, do oleju dodawałem środek wyciszający pracę popychaczy - efekt - auto jeździ już 8 lat (w tej chwili u brata) i z roku na rok silnik pracuje ciszej - w tej chwili popychacze są praktycznie niesłyszalne.
  5. Nie wiem czy przy twoim silniku są tulejki na korbowodzie... Na pewno były w dieslach - ale w benzynach - jak patrzę po katalogach są korbowody bez tulejek, z otworem 18mm - takim samym jak w tłokach (sworzeń też jest 18mm).
  6. Byłem posiadaczem Espero 2.0 w którym mechanik przeprowadzał remont po zatarciu (zatkany ssak pompy olejowej po uszkodzeniu miski). Remont był przeprowadzony strasznie fachowo tłoki od silnika Opla (niby to samo - ale był luz na sworzniach) powodowały odgłos pracy diesla Stwierdziłem że nie będę tego ruszał (po diagnostyce skąd pochodzi stukot) - tylko poczekam aż silnik padnie "na amen" i wymienię na używkę... Auto z takim stukotem przejechało - ok 80 tyś km po czym zostało sprzedane... Także bez nerwów - jedź do kogoś ogarniętego w silnikach forda na diagnostykę...
  7. Pewnie coś jak "zgarniacz kurzowy"? W takim wypadku rzeczywiście po oczyszczeniu można to wkleić na klej montażowy... W sumie sam bym tak nie robił... Ale są gorsze przypadki druciarstwa...
  8. Jeśli w tym "deklu" jest prowadnica tłoka i uszczelniacz to imho amor na złom...
  9. Coś kojarzę że to tylko "uchwyt" osłony (harmonijki) - jeśli tak to przykleiłbym go jakimkolwiek klejem montażowym...
  10. Te są "w miarę" płaskie: http://allegro.pl/kolpaki-peugeot-nr14-15-cali-207-307-308-407-607-i4876194611.html
  11. To jest hydrauliczna kompensacja luzu czy nie ma? Swoją drogą niezły bajer ma mechanik
  12. Mało miejsca jest przez wielgachne plastikowe podszybie. Nissan Note bazuje na tej samej platformie a pod maską luźniej.
  13. Może ktoś zmienić temat wątku? Już któryś raz wchodzę by poczytać o prestiżach a tu jakaś gazownia !
  14. Szukałem w swoim regionie - tak jak pisałem - cena używek nieadekwatna do stanu. W Pugach 307 fl w pierwszych latach produkcji była stosowana kostka na H1 która poprostu się topiła, przy okazji pokrywając reflektor czarnym osadem od środka. Dodatkowo np. silniczki do ustawiania są zabudowane wewnątrz reflektora - w razie uszkodzenia brak możliwości wymiany. Jeśli mam tracić masę czasu na szukanie igły w stogu siana, wolę ten czas przesiedzieć w robocie . Kasa będzie ta sama tylko nerwów mniej . Brat w lanosie szlifował, malował, uszczelniał reflektory - pomimo niskiej ceny nowych. Różnica jest taka że w Pugu do zdjęcia reflektorów muszę zwalać zderzak, w lanosie odkręcasz je w 5 min...
  15. Właśnie oglądałem te używki za 150 zł - przez wadę konstrukcyjną (kostka na żarówce H1) całe okopcone od środka... Ładne używki - to koszt ok 250 zł / szt., więc stwierdziłem że jeśli mam dać 500 zł za stare części to wolę 860zł za komplet oryginałów. Od tej ceny można odjąć żarówki - przy H1 + H7 + kierunek - znowu kilkadziesiąt złotych (oryginalne lampy są z kompletem żarówek). Autem zamierzam jeździć jeszcze 3 - 5 lat, używane reflektory często są już zmatowiałe - albo zaczynają matowieć (w końcu najmłodsze mają już 8 lat) - przy nowych odpada zabawa ze szlifowaniem, lakierowaniem... I na koniec - widoczność w nocy - nowe lampy świecą rewelacyjnie Stare lampy lecą na allegro z dokładnym opisem usterek itd. - za komplet wezmę 150 zł (lewa jest oryginalna i sprawna, jedynie troszkę matowieje).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.