-
Liczba zawartości
233 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Nowa Ruda
Ostatnie wizyty
580 wyświetleń profilu
Jacobekal's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Wyskoczył mi błąd czujnika parkowania ,ale po sprawdzeniu przybliżając rękę do każdego z nich każdy wydaje sie być sprawny ,ponieważ sygnał buzera zmienia się z pikania na ciągły . w MES.-ie pokazuje błąd centralki chyba C100A. po skasowaniu błędu nieraz przez parę dni błąd się nie pojawia.Zastanawiam się co może być przyczyną?
-
Chciałem zrobić kalibrację sprzęgła ,ale w opisie po prawej ( w programie) pisze że silnik ma być wyłączony, następnie uruchomić procedurę kalibracji i następnie włączyć silnik .Pytam więc jakim sposobem mam to zrobić ,jeśli na pewno zerwie połączenie z ecu skrzyni.
-
Chciałem zapytać czy podczas uruchomienia samochodu też zrywa wam połączenie z połączonym (kluczyk w pozycji MAR) już ecu.interfejs to ELM 327 1.3
-
Niestety nie ma Może te parametry zostaną dodane w następnych wersjach
-
Panowie czy w płatnej wersji jest może podgląd korekt LTFT I STFT w abarcie są akurat dwa banki bank1 i bank3 i do każdego banku potrzebuję podglądnąć korekty
-
Masz rację że za swoją pracę powinien mieć wynagrodzenie ,ale powinien zrobić dostęp lub blokadę do wszystkich centralek silnika ,a nie tylko do wybranych.
-
Dzięki ,ale Ja mam alternatywę w postaci programu scanXL i nie mam z tym żadnego problemu.Tylko myślałem że fajnie by było auto obsługiwać jednym programem , a tu niestety kolega Yani przyciął w kuleczki
-
> OK czyli masz 1.3A ja mam 1.2 trzeba nowy kabel kupić Tylko jest jeden problem bo do podłączenia do naszej "abarthowskiej" centralki trzeba mieć płatną wersję FES-a To jawna dyskryminacja
-
> Tak włączyć test beeper Taa Mnie też się to udało
-
>Natomiast spokojnie połączyłem sie z centralką skrzyni biegów MM Selespeed CFC209F Miałeś odwagę robić coś więcej niż tylko podgląd parametrów
-
>Faktycznie, wyszedł nowy elm http://elmelectronics.com/new.html . Więc możliwe, że w przyszłości wystarczy najnowszy elm Myślę że i tak większość ELM-ów sprzedawana na Allegro to podróbki na scalaku PIC . I tu może leżeć przyczyna złej współpracy z FES 2.0 Sam kupiłem kiedyś wer. 1,3 a w środku siedzi ładniutki PIC ,chociaż w programach diagnostycznych typu scanXL widzi go jako ELM
-
>W tym nie ma nic do przerabiania No niestety chyba dalej trzeba będzie przełączać się między pinami http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=4&t=468#p1065 A tak przy okazji po przez CAN można zażądzać tymi centralkami: centralka pod deską rozdzielczą; zestaw wskaźników; centralka sterowania drzwiami; centralka bagażnika; centralka Passive Entry; centralka blokady kierownicy; sterowniki radioodbiornika na kierownicy; zintegrowany zespół radio - telefon - system nawigacji; centralka czujników parkowania; centralka klimatyzacji (lub centralka dodatkowej nagrzewnicy) centralki sterowania siedzeniami
-
> tekst po hiszpansku ale niestety nie mam worda exela i lipa nic nie > moge zobaczyc wordpad tego nie czyta chyba ze ktos skopiuje > tekst i wysle mi na priv albo na emaila Możesz pobrać triala office 2007 np. z http://dobreprogramy.pl/
-
> kontrolka oczywiście się nie zaświeciła Może sie to komuś przyda http://rapidshare.com/files/92539785/Cruise-Control-Stilo.doc.html