Skocz do zawartości

Amadi90

użytkownik
  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Amadi90's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. przejrzałem trochę i mam takie 3 typy - co uważacie ? http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-focus-1-8-tdci-salon-polska-i-wlasciciel-ID6ykd6B.html http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-1-8-tdci-gold-x-salon-polska-serwis-aso-ford-faktura-vat23-ID6y8GtZ.html http://allegro.pl/ford-focus-mk2-tdci-1-8-diesel-kombi-i6059751550.html#thumb/6 wiem, że po zdjęciach to mało pożna wywnioskować, ale może na coś zwrócicie uwagę
  2. Nie da się edytować już pierwszego postu, ale zwiększyłem budżet do 18 tys. o czym pisałem w którymś poście.
  3. A co to za firma te auta krajowe? Trochę nie mam zaufania do brania samochodu od handlarza - wiadomo, że muszą zarobić, więc cena musi być wyższa, a jeśli jest niższa to raczej coś w aucie do roboty lub jakaś niespodzianka Ślędzę cały czas wasze propozycje, jak uda się coś kupić to pewnie tutaj to podumuję. Ktoś tu wymienił jeszcze Fiata Cromę - w sumie ciekawa propozycja, ale nie powinna być w sumie nawet droższa od Bravo? No i trochę większe auto, więc wydaje mi się, że może już wiecej palić.
  4. przeczytałem wszystkie wasze wypowiedzi i powiedzmy, że mógłbym zwiększyć budżet do 18 tys., leasingu nie dostanę, a rocznik jest konieczny niestety 2008+ no i skłaniam się ku dieslowi - gazu po prostu nie chcę. Teraz jeżdżę w takich samych warunkach tylko mniejszym autem i spalanie jest w porządku. Z tego co tu wypisaliście to nadal jestem za Astrą lub Focus - tylko jaki silnik w nim ?
  5. benzyna odpada z racji sapalania. W mieście co prawdą jeżdżę, ale w korkach nie stoję i nie podjeżdżam po kilka kilometrów. Jaki diesel w Focusie ?
  6. wezmę Kie też pod uwagę, ale jaki silnik w Astrze najlepiej brać? Trochę czytam i 1.7 jest polecany, ale w wersjach 80KM lub 100 KM, bo nie mają DPF. 1.3 podobno sobie słabo radzi, a w wersjach z najniższym wyposażeniem to często auta flotowe.
  7. Poszukuje: - samochodu klasy C w kwocie 16 tys. zł (kwota na zakup) - diesel - 4/5 drzwiowy - rocznik 2008 lub nowszy Głównie będę jeździł po mieście, pewnie z 5 tys. km miesięcznie. Na razie mam jeden typ i jest to Astra H tylko zastanawiam się czy w tej kwocie kupię jakiś sensowny egzemplarz, nie potrzebuję superwyposażenia, ani bardzo mocnego silnika, bardziej zależy mi na bezawaryjności. Które silniki brać pod uwagę - 1.3, 1.7 czy 1.9 i z jaką mocą ? Za rady w stylu dołóż 4 tys. i kup x dziekuję. Wtedy bym napisał, że poszukuję samochodu do 20 tys.
  8. od niedawna przeprowadziłem się na inne osiedle (Wola) i jest tutaj straszna masakra z parkowaniem. Do tego wracam często późno nawet 2-3 w nocy, a problemy ze znalezieniem miejsca są już o 17-18 godzinie. Przykładowo parkuję 6 minut szybkiego spaceru od domu. Może powiecie, że nie ma tragedii, ale tutaj nie chodzi o to, że jestem leniwy tylko czasem jest potrzeba nawet podjechać blisko żeby wypakować zakupu lub wskoczyć szybko do samochodu i podjechać w jakiejś pilnej sprawie- wtedy drałowanie kilka minut piechotą jest wkurzajace. Dodatkowo taki spacer codziennie w te i z powrotem i jeszcze szukanie miejsca zajmuje ze 20 minut. W skali miesiąca mam 10 godzin zmarnowanego czasu. Ale przechodząc do sedna - co w ogóle można w takiej sytuacji zrobić - kto jest odpowiedzialny za miejsca parkingowe i czy w ogóle są jakieś przepisy regulujace to ile powinno być miejsc parkingowych? Czy odpowiedzialny jest za to urząd dzielnicy? Rzglądałem się w okolicy i jest na prawdę miejsce, by zagospodarować je lepiej i zrobić spokojnie kilkanaście dodatkowych miejsc parkingowych. Dużo osób parkuje na dziko na trawnikach, na zakazach (które są wstawianie gdzie popadnie), ale jest to ryzykowne, ponieważ jakieś życzliwe sq******* potrafią zadwonić na straż miejską, a ta odholowuje samochody. Chciałem nawet przejść się chociaż w w dwóch sąsiednich blokach i zebrać trochę podpisów i wystosować pismo, nawet wskazać miejsca gdzie można by te miejsca zrobić oraz zobrazować jak daleko trzeba parkować, by znaleźć miejsce. Pytanie - do kogo ?
  9. zaciekawiła mnie ostatnio ta praca i zamierzam takiej poszukać jednak przed tym chciałbym się nieco więcej dowiedzieć jak to wygląda w rzeczywistości. Trochę już się dowiadywałem i szukałem na róznych forach, ale pomyślałem, że tu może być sporo osób, które mają z tym styczność. W sprzedaży pracowałem krótko parę lat temu, była to firma świadcząca usługi ochrony mienia, monitoringi, alarmy i te sprawy. Nie była jako takiego salonu - klient raczej sam nie przychodził, tylko trzeba było go pozyskać samemu. Tutaj domyślam się, że wygląda to inaczej. Czy jeśli przyjdzie klient do salonu i uda nam się sprzedać mu samochód to prowizja liczona jest w tym momencie dla sprzedawcy/doradcy ? Jakie są zarobki - zamierzam szukać w Warszawie - czy można tu liczyć na wyższe stawki niż w mniejszych miastach ? Na początku chciałbym szukać w markach, które mają w miarę wysoką sprzedaż. Czy każdy doradca/ sprzedawca przechodzi na poczatku szkolenia ze sprzedaży - nie jestem w tym najlepszy, ale mam motywację, by się nauczyć? Każda informacja od was będzie przydatna.
  10. @ poważnie jesteś zainteresowany blosem po deinstalacji? Jeśli tak to odezwę się jak ogarnę "nowy" gaz.
  11. ok, ale to zbiornik zostaje i co jeszcze zostaje ? Nie miałem wczesniej do czynienia z gazem, więc nie wiem jak to dokładnie działa. 1 tys. + montaż czylie ile mogą powiedzieć za montaż ?
  12. nie dawno zakupiłem 145 2.0 QV i posiada ona gaz. Gaz ten jednak nie jest wysokich lotów, jest to instalacja BLOS, ale robił to jakiś paprok i jest tragicznie podłączona - takie info od mojego mechanika. Polecił mi bym wywalił to i na pozostałych podzespołach zmienił na sekwencję. Co byście mi w tej kwestii polecili i ile to może kosztować ? Jestem zielony w temacie gazu. Jeśli znacie kogoś dobrego na śląsku lub w Warszawie od gazu to też mi się takie info przyda.
  13. mam kłopoty z Citroenem berlingo 2.0 HDi. rocznik 2001. Otóż w zasadzie zmagam się z tym problemem od roku. Dzieje się tak, że głownie na wolnych obrotach lub jak przyspieszam z wolnych obrotów to szarpie i przerywa, czasem nawet zgaśnie. Jak już dam mocniej gazu to problem nie występuje. Dodatkowo dziej się tak np. przez 2 dni, a potem potrafi być nawet przez miesiąc w porządku. Na początku wymiana filtra i zmiana stacji. Po jakimś czasie znowu to samo. Z 2 miesiące temu mechanik typował 2 rzeczy: - regulator ciśnienia - pompka w baku Pompa wtryskowa była sprawdzana i parametry ok, wtryski też ok. Wymieniony został regulator i jeśli awaria by nie ustąpiła to miał być zabrany i wymieniona pompka. Było około miesiąca spokoju i znowu to samo. Teraz oddałem auto znowu i okazało się, że syf był jednak w pompie wtryskowej i została wyczyszczona, wyczyszczony został też bak,a najgorsze, że pompka w baku też przerywała - sam byłem tego świadkiem, wyjechałem z warsztatu i auto gasło jeszcze częściej niż przed naprawą. Pompka w baku wymieniona, ale pozostała nadal jedna usterka. Na wolnych obrotach ciśnienie wtrysku powinno być ok 280-300 bar, natomiast ono samo rośnie nawet do 700 i wtedy silnik gaśnie. Mnie już ręce opadają co się dzieje. Miał ktoś taki problem ? Dodatkowo miałem wyjechać w piątek bo się przeprowadzam i przez to auto nie mogę wyjechać, a dzisiaj już pewnie też nie zostanie usunięta usterka. Pomóżcie !
  14. alfe z alfą, a infiniti to odrębny temat, bo jakbyś przeczytał pierwszy post to pytałem o warunki jazd u różnych dealerów (infiniti jako przykład)
  15. nie będę ściemniał chcę się przejechać. Mam alfę, ale inną i chce zobaczyć jakie są te nowe, a zakup to raczej nie w najbliższym czasie. Ale zastanawia mnie ten temat, bo np. wszedłem na stronę Infiniti i można wybrać w zasadzie każdy obecny model. Czy oni to weryfikują lub odmawiają jazdy w niektórych przypadkach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.