Skocz do zawartości

Grrruby

użytkownik
  • Liczba zawartości

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tarnobrzeg/Lublin

Grrruby's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. 1.2 .16v. almost 200k, regen czy szukać używki?
  2. Nikt nie jest w stanie pomóc? A może wiązka jakaś zalana?
  3. Niestety problem znowu wystąpił, a zapomniałem dodać, że jak cylinder nie chodził, to i wentylator miał bardzo mocne wibracje jak się załączał, a gdy już przez chwilę było ok z cylindrem, to i went działał ok... Może gdzieś jest wiązka walnięta?
  4. Dziś rano wybrałem się do pracy, no i jak zwykle na 3 garach trzeba mu trochę wdepnąć żeby wszyscy mnie nie wymijali... W pewnym momencie na chwilę szarpnęło mi autem, a chwilę później wyskoczyłem z butów Gar zaczął działać, choć szarpnęło mnie jeszcze parę razy, ale już wszystko ok Wychodzi na to że jednak coś było zalane i potrzebowało czasu na wyschnięcie, a bez garażu szybciej się nie dało
  5. > A jakie jest ciśnienie sprężania na tym cylindrze? > Do diagnostyki PI polecić można programik IAW-SCAN2 i interfejs VAG-kkl. Programik jest autorstwa > kącikowego kolegi i można go zassać z tego linka a interfejs można tanio kupić na alledrogo. Ciśnienie jest ok A z tymi wtryskami to zobaczę
  6. Marchewa nie świeci, pod takiego starego kompa próbowałem podpiąć, ale nie chciał go wykryć do końca. Tzn jak wybierałem zły silnik to wyskakiwał błąd a jak wybrałem odpowiedni to wyskakiwał error że ECU nie odpowiada. Nie wiem gdzie są wtryski
  7. > No właśnie cudów nie ma. Jeżeli nie chce ponosić kosztów nowych świec to niech zamieni świece > miejscami i wtedy będzie mógł wyeliminować lub potwierdzić usterkę świecy. Zrobiłem tak, i nawet kupiłem taką samą żeby sprawdzić, no i nic. Jak posiedzi chwilę to jest zalewana
  8. Bo Cylinder nie pracuje? Ja tam nie wiem
  9. > wykręć świecę i sprawdź czym jest zalana np. benzyną czy płynem chłodniczym lub olejem NoPB 95
  10. > Napisałeś,że m.in świece są dobre - gdyby Ci palił na 3 cylindry to jedna świeca byłaby mokra. No tak, nie napisałem, że jest mokra, ale to logiczne że jest zalewana > PS.Te wyjące dźwięki - jaki auto ma przebieg i czy masz klime ?Jedyne co mi przychodzi do głowy to > zacierające się łożyska alternatora 190k, i całkiem możliwe że to łożyska @ Spavatch- To już jakaś myśl
  11. Świece sprawdziłem- śmigają Kable sprawdziłem - śmigają Cewki są ok, bo zamieniałem miejscami Ciśnienie w cylindrze w normie. Czy może być tak że rozrząd przeskoczył i przez to nie śmiga cylinder?
  12. Czyli to z alternatora tak wyje? A czy też któryś z garów przestał ci smigać?
  13. Witam. Kilka dni temu wjechałem w dość głęboką wodę autem, i przez kilka chwil było ok... a potem niewiadomoco cylinder jeden cylinder przestał chodzić... Sprawdziłem ze znajomym kable i cewki i dają prąd a jedynie do świecy nie udało mi sie dotrzeć bo złamałem klucz przy odkręcaniu Auto od wczoraj dodatkowo zaczęło wydawać jakieś wyjące dźwięki. Nie wiem nawet co podejrzewać. Jakieś sugestie? Tutaj mała próbka Nie chodzi czwarty gar, czyli ten najbardziej po lewej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.