Skocz do zawartości

StiloMWVANActive

użytkownik
  • Liczba zawartości

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Konin

Ostatnie wizyty

510 wyświetleń profilu

StiloMWVANActive's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > byc może ktoś bedzie z pracy wracal i sprawdzi na drodze jak ma u siebie:) U mnie jest tak jak u Ciebie. Hamowanie pulsacyjne obniża diametralnie skuteczność hamowania. Pewnie muszę płyn wymienić, choć go pomierzyli i wyszło że jest jeszcze dobry i nie zawiera wody więcej niż norma przewiduje, chyba urządzenie pokazało, że się nadaje do -25 st. C, ale płyn mam już ponad 2-letni. Wycieków płynu też nie zauważyli, a poziom płynu jest stały w długim okresie czasu. Jeśli masz słabe hamulce to najczęściej powodem jest tylna oś, właściwie obniżona skuteczność hamulców tylnej osi. Sprawdź jeszcze czy linkę od hamulca ręcznego masz wyregulowaną prawidłowo. Niby ręczny i roboczy hamulec nie wpływają na siebie, ale ja zauważyłem już wcześniej, że tak nie jest. Jeśli masz zbyt duży luz linki ręcznego, to jej wyregulowanie poprawia skuteczność hamulców. Poza tym przytrzyj klocki na tyle. Powstaje na nich warstwa różnych brudów w trakcie jazdy, które nie spalają się przy normalnym hamowaniu. W bezpiecznych warunkach przy hamowaniu roboczym spróbuj jeszcze dohamować ręcznym. Po kliku takich próbach odczujesz różnicę.
  2. > A orientujesz się czy ściągał do tego kierownicę , czy dało się dostać do przełącznika bez > demontażu z kolumny ? Byłem przy tym i widziałem jak to robił. Wyjął poduszkę z kierownicy, zdjął kierownicę i dopiero wyjął całkowicie na zewnątrz przełącznik zespolony. Potem odkręcił wkręty na przełączniku, podważył zatrzask i już był w środku. Miał wprawę, zajęło mu to góra 15 min.
  3. > Zastanawiam się czy czasem pokrywa przełącznika zespolonego nie jest dzielona , bo być może wtedy > wystarczy odkręcić tylko te 3 wkręty żeby się dostać do interesującej nas części > A jeśli jednak jest w całości , to bez wymontowania przełącznika się nie obędzie ... Mój problem jest już rozwiązany. Światełka znowu działają, tak jak powinny. Przełączniki nie są jednakowe. Mój przełącznik dał się z łatwością otworzyć fachowcowi. Miałem przerwany przewód w miejscu gdzie przewód pracował przy załączaniu kierunkowskazów. obyło się bez wymiany przełącznika zespolonego, został ori, ale z wymienioną gałką od świateł.
  4. > Zastanawiam się czy czasem pokrywa przełącznika zespolonego jest dzielona bo wtedy wystarczy > odkręcić tylko te 3 wkręty żeby się dostać do interesującej nas części > Bo jeśli jednak jest w całości to bez wymontowania przełącznika się nie obędzie ... kox pisał, że wymontowanie przełącznika to banał?? Nie brałem więc pod uwagę otwierania jednej strony przełącznika bez całkowitego demontażu go z auta. Może się odezwie i powie jak to jest z tym demontażem, banał to czy nie?
  5. > wymiana banalna;) > nawet bym sie nie zastanawiał tylko brał używke. 100zł to nie majątek Mam kogoś kto rozbierze przełącznik zespolony i sprawdzi czy faktycznie styki się skleiły i stąd pozycyjne są nie wyłączalne. Nie jest to elektromechanik, a znajomy elektronik. Dlatego muszę mu dostarczyć wymontowany przełącznik i po naprawie zamontować. Do ASO z tym nie pojadę. Inni mechanicy będą wymontowywali na czuja. Piszesz, ze to banał. Jeśli wymontowywałaś przełącznik rzuć okiem na to i zobacz czy w BRAVA jest podobnie do Cromy http://fiatforum.com.pl/uploads/regeneracja.pdf? Jak mechanik dostanie gotowca to mniejsze ryzyko, że coś uszkodzi demontując metodą prób i błędów.
  6. > sterowanie jest wpinane do taśmy/zwijaka. Do przełącznika zespolonego nei jest wpinane. Chyba że > ASO te 2 części sprzedaje w komplecie No chyba, bo sprawdzali najpierw po VIN-nie, który przełącznik jest właściwy. ePER zwrócił 3 wersje przełącznika, z których ostateczną dopasowywaliśmy ręcznie m.in. z uwzględnieniem wersji B&M, tempomatu i sterowania multimediami z kierownicy. Taśma musi być chyba fabrycznie zespolona z przełącznikiem
  7. > Zrobisz jak zechcesz ale oświęć mnie. Co ma wspólnego przełącznik zespolony, z B&M i z > odtwarzaczem multimedialnym? Wg ASO, sterowanie B&M i przycisków z kierownicy wpięte jest do przełącznika zespolonego.
  8. > Sam na tym myślałem , ale jak mam ściągać kierownicę i cały osprzęt żeby się do niego dostać - a w > dodatku końcowy efekt może być różny - to na razie dałem sobie spokój . Ja na razie szukam kogoś, kto mógłby to naprawić na miejscu. Sezon urlopowy w pełni, więc to nie jest proste. Pomyśl, nad takim wariantem: jeśli się zdecydujesz i zrobisz swój, to się dogadamy co do ceny i potem zrobisz mój.
  9. > wymiana banalna;) > nawet bym sie nie zastanawiał tylko brał używke. 100zł to nie majątek Panowie, tu w ogóle o 100 zł nie chodzi. Myślę, że naprawa ori uszkodzonego przełącznika będzie droższa, bo wymaga pracy i wiedzy, niż zakup używanego. Wersji przełączników jest dużo, przejrzałem ok. 10 aukcji i jeszcze nie trafiłem na przełącznik o tym samym numerze DIS. Oprócz sterowania tym co mają wszystkie Cromy, dochodzi sterowanie całą masą opcji, które są różne w różnych Cromach: czujnikiem zmierzchu, czujnikiem deszczu, sterowaniem B&M NAV z kierownicy, sterowaniem odtwarzacza multimedialnego. Wszystkie opcje muszą się zgodzić z moim wyposażeniem, aby potem działało, to co ma działać. Na to dochodzi ryzyko, że używką może mieć felery. Wolałbym zapłacić więcej niż 100 zł i uratować mój ori przełącznik.
  10. > Ja mialem fachowca ktory chcial sie tego podjac, ale nie wiem czy jeszcze pracuje. > A mowil mi tez ze takie problemy tez byly w Grande Punto, tam rozbieral przelacznik i naprawial Dawaj namiar, ustalę czy pracuje.
  11. > Zapytaj sie o uzywany do kolegi PiotrekPanda > Ja od niego chcialem kupowac przelacznik zespolony Pytałem. Kupno używanego to niełatwa sprawa. Różnych wersji używanych przełączników zespolonych jest faktycznie wszędzie pełno. Tak jak piszesz po pierwsze nie wiadomo czy nie mają ukrytych felerów, po drugie trudnie jest dopasować przełącznik taki jest ori. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://fiatforum.com.pl/uploads/regeneracja.pdf Spróbuję najpierw poszukać złotą rączkę, kogoś kto się podejmie rozebrania przełącznika. Jak się nie uda to pewnie będę musiał kupić nowy.
  12. > Czy przy tym zepsutym przełączniku, razem ze światłami pozycyjnymi świeci się też oświetlenie > zegarów i tablicy rejestracyjnej? Tak świeci się wszystko, co normalnie świeci się przy włączonych pozycyjnych. A światła parkingowe działają normalnie. Jakieś sugestie?
  13. > Ta mała to pewnie jest od tempomatu , wypinałem górną z tym zabezpieczeniem Byłem dzisiaj w ASO. Podłączyli swoje testery, powypinali wtyczki przy kierownicy. Zdiagnozowali uszkodzony przełącznik zespolony W moim przypadku nowy, nie mam czujników zmierzchu i deszczowego, kosztuje po rabacie jedyne 1072 PLN . Jak pisałem w innych wątkach chciałem zainstalować moduł DRL, a przy niesprawnych światłach pozycyjnych nie ma to sensu.
  14. > jak zalezy ci na lepszej jakosci to daj znac. Nie chcialo mi sie aparatu wyciagac i nosic. Brakuje > tylko kuli mocowanej na 2 sruby. > Zderzak jest jednak lekko podciety. Nawet nie zwrocilem uwagi wczesniej Jest OK. Dziękuję. Teraz mam jakąś orientację. Instalacja pozostaje niewidoczna, dopóki nie wsadzi się głowy pod zderzak, ale obniża prześwit auta, co nie? Trzeba uważać przy parkowaniu nad krawężnikami, żeby nie oberwać gniazda. Myślę o takim haku z przeznaczeniem pod bagażnik na rowery do 60 kg: http://allegro.pl/odpinane-haki-holownicze-fiat-croma-po-2005-hak-i3316550738.html Co powiecie?
  15. > przypomnij mi wieczorem lub jutro. Teraz po nocce ide spac > hak montowac czy starczy ci sam uchwyt i gniazdo? na razie sam uchwyt i gniazdo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.