Jump to content

StiloMWVANActive

użytkownik
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About StiloMWVANActive

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Konin

Recent Profile Visitors

321 profile views
  1. > byc może ktoś bedzie z pracy wracal i sprawdzi na drodze jak ma u siebie:) U mnie jest tak jak u Ciebie. Hamowanie pulsacyjne obniża diametralnie skuteczność hamowania. Pewnie muszę płyn wymienić, choć go pomierzyli i wyszło że jest jeszcze dobry i nie zawiera wody więcej niż norma przewiduje, chyba urządzenie pokazało, że się nadaje do -25 st. C, ale płyn mam już ponad 2-letni. Wycieków płynu też nie zauważyli, a poziom płynu jest stały w długim okresie czasu. Jeśli masz słabe hamulce to najczęściej powodem jest tylna oś, właściwie obniżona skuteczność hamulców tylnej osi. Sprawdź
  2. > A orientujesz się czy ściągał do tego kierownicę , czy dało się dostać do przełącznika bez > demontażu z kolumny ? Byłem przy tym i widziałem jak to robił. Wyjął poduszkę z kierownicy, zdjął kierownicę i dopiero wyjął całkowicie na zewnątrz przełącznik zespolony. Potem odkręcił wkręty na przełączniku, podważył zatrzask i już był w środku. Miał wprawę, zajęło mu to góra 15 min.
  3. > Zastanawiam się czy czasem pokrywa przełącznika zespolonego nie jest dzielona , bo być może wtedy > wystarczy odkręcić tylko te 3 wkręty żeby się dostać do interesującej nas części > A jeśli jednak jest w całości , to bez wymontowania przełącznika się nie obędzie ... Mój problem jest już rozwiązany. Światełka znowu działają, tak jak powinny. Przełączniki nie są jednakowe. Mój przełącznik dał się z łatwością otworzyć fachowcowi. Miałem przerwany przewód w miejscu gdzie przewód pracował przy załączaniu kierunkowskazów. obyło się bez wymiany przełącznika zespolonego, został
  4. > Zastanawiam się czy czasem pokrywa przełącznika zespolonego jest dzielona bo wtedy wystarczy > odkręcić tylko te 3 wkręty żeby się dostać do interesującej nas części > Bo jeśli jednak jest w całości to bez wymontowania przełącznika się nie obędzie ... kox pisał, że wymontowanie przełącznika to banał?? Nie brałem więc pod uwagę otwierania jednej strony przełącznika bez całkowitego demontażu go z auta. Może się odezwie i powie jak to jest z tym demontażem, banał to czy nie?
  5. > wymiana banalna;) > nawet bym sie nie zastanawiał tylko brał używke. 100zł to nie majątek Mam kogoś kto rozbierze przełącznik zespolony i sprawdzi czy faktycznie styki się skleiły i stąd pozycyjne są nie wyłączalne. Nie jest to elektromechanik, a znajomy elektronik. Dlatego muszę mu dostarczyć wymontowany przełącznik i po naprawie zamontować. Do ASO z tym nie pojadę. Inni mechanicy będą wymontowywali na czuja. Piszesz, ze to banał. Jeśli wymontowywałaś przełącznik rzuć okiem na to i zobacz czy w BRAVA jest podobnie do Cromy http://fiatforum.com.pl/uploads/regeneracja.pdf? Jak
  6. > sterowanie jest wpinane do taśmy/zwijaka. Do przełącznika zespolonego nei jest wpinane. Chyba że > ASO te 2 części sprzedaje w komplecie No chyba, bo sprawdzali najpierw po VIN-nie, który przełącznik jest właściwy. ePER zwrócił 3 wersje przełącznika, z których ostateczną dopasowywaliśmy ręcznie m.in. z uwzględnieniem wersji B&M, tempomatu i sterowania multimediami z kierownicy. Taśma musi być chyba fabrycznie zespolona z przełącznikiem
  7. > Zrobisz jak zechcesz ale oświęć mnie. Co ma wspólnego przełącznik zespolony, z B&M i z > odtwarzaczem multimedialnym? Wg ASO, sterowanie B&M i przycisków z kierownicy wpięte jest do przełącznika zespolonego.
  8. > Sam na tym myślałem , ale jak mam ściągać kierownicę i cały osprzęt żeby się do niego dostać - a w > dodatku końcowy efekt może być różny - to na razie dałem sobie spokój . Ja na razie szukam kogoś, kto mógłby to naprawić na miejscu. Sezon urlopowy w pełni, więc to nie jest proste. Pomyśl, nad takim wariantem: jeśli się zdecydujesz i zrobisz swój, to się dogadamy co do ceny i potem zrobisz mój.
  9. > wymiana banalna;) > nawet bym sie nie zastanawiał tylko brał używke. 100zł to nie majątek Panowie, tu w ogóle o 100 zł nie chodzi. Myślę, że naprawa ori uszkodzonego przełącznika będzie droższa, bo wymaga pracy i wiedzy, niż zakup używanego. Wersji przełączników jest dużo, przejrzałem ok. 10 aukcji i jeszcze nie trafiłem na przełącznik o tym samym numerze DIS. Oprócz sterowania tym co mają wszystkie Cromy, dochodzi sterowanie całą masą opcji, które są różne w różnych Cromach: czujnikiem zmierzchu, czujnikiem deszczu, sterowaniem B&M NAV z kierownicy, sterowaniem odtwarzacza
  10. > Ja mialem fachowca ktory chcial sie tego podjac, ale nie wiem czy jeszcze pracuje. > A mowil mi tez ze takie problemy tez byly w Grande Punto, tam rozbieral przelacznik i naprawial Dawaj namiar, ustalę czy pracuje.
  11. > Zapytaj sie o uzywany do kolegi PiotrekPanda > Ja od niego chcialem kupowac przelacznik zespolony Pytałem. Kupno używanego to niełatwa sprawa. Różnych wersji używanych przełączników zespolonych jest faktycznie wszędzie pełno. Tak jak piszesz po pierwsze nie wiadomo czy nie mają ukrytych felerów, po drugie trudnie jest dopasować przełącznik taki jest ori. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://fiatforum.com.pl/uploads/regeneracja.pdf Spróbuję najpierw poszukać złotą rączkę, kogoś kto się podejmie rozebrania przełącznika. Jak się nie uda to pewnie będę musiał kupić nowy.
  12. > Czy przy tym zepsutym przełączniku, razem ze światłami pozycyjnymi świeci się też oświetlenie > zegarów i tablicy rejestracyjnej? Tak świeci się wszystko, co normalnie świeci się przy włączonych pozycyjnych. A światła parkingowe działają normalnie. Jakieś sugestie?
  13. > Ta mała to pewnie jest od tempomatu , wypinałem górną z tym zabezpieczeniem Byłem dzisiaj w ASO. Podłączyli swoje testery, powypinali wtyczki przy kierownicy. Zdiagnozowali uszkodzony przełącznik zespolony W moim przypadku nowy, nie mam czujników zmierzchu i deszczowego, kosztuje po rabacie jedyne 1072 PLN . Jak pisałem w innych wątkach chciałem zainstalować moduł DRL, a przy niesprawnych światłach pozycyjnych nie ma to sensu.
  14. > jak zalezy ci na lepszej jakosci to daj znac. Nie chcialo mi sie aparatu wyciagac i nosic. Brakuje > tylko kuli mocowanej na 2 sruby. > Zderzak jest jednak lekko podciety. Nawet nie zwrocilem uwagi wczesniej Jest OK. Dziękuję. Teraz mam jakąś orientację. Instalacja pozostaje niewidoczna, dopóki nie wsadzi się głowy pod zderzak, ale obniża prześwit auta, co nie? Trzeba uważać przy parkowaniu nad krawężnikami, żeby nie oberwać gniazda. Myślę o takim haku z przeznaczeniem pod bagażnik na rowery do 60 kg: http://allegro.pl/odpinane-haki-holownicze-fiat-croma-po-2005-hak-i3316
  15. > przypomnij mi wieczorem lub jutro. Teraz po nocce ide spac > hak montowac czy starczy ci sam uchwyt i gniazdo? na razie sam uchwyt i gniazdo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.