Skocz do zawartości

biker2001

użytkownik
  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lodz
  • Zainteresowania
    rybki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

biker2001's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. po zdjeciu boczka, blachy; do klamki trzeba zdjac zaciski z szyby (sa 2 otwory w aluminium) ustawiasz szybe na ich wysokosci wciskasz je (puszczaja) szybe wyciagasz lekko do gory (ja pod katem wyciagalem). nastepnie klamka - haczyk w dol (on blokuje klamke przed wyciagnieciem) i lekko wyciagnac klamke. alaczam zdjecie z zamontowej klamki na samochodzi (bez zalozonej oslony)
  2. hej , miałem podobnie dead lock - łapał, zwykłe zamknięcie nie zawsze ... co było przyczyną silniczki które mają płytkę dodaję zdjęcia - wyciągnąłem tą płytkę wstawiłem kawałek miedzi (łatwo było obrobić)
  3. co pomogło? mam ten sam problem po wymianie półośki brak prędkościomierza przy tej okazji rozpięcia zalałem kostkę preparatem do złączy i po tym zabiegu brak prędkościomierza. załączył się na chwilkę podczas jazdy ponownie padł.... co zrobić?
  4. Witam, haczyk jak pamiętam w dół jak masz w dole (możesz nie wyczuć delikatny ruch) to klamka powinna wyjść radzę delikatnie wyciągać. dołączam zdjęcia liczę że pomogą.
  5. Witam, Croma 2006, 1,9 - 150 KM przejrzałem już chyba setki stron i forów ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, może ktoś pomoże? przypadek Multiecuscan wersja 1.7 mam następujące setupy i info z programu (jak na zdjęciach) ale nie łączy z Cromką pls o pomoc bo w ostanim czasie strajk całkowity z niej wyszedł: - błędy ESP; ABS, ASR; hill holder; szyby; do tego padło: - GPS; - półośka skrzeczy - trubina przecieki po naprawach : dpf /: - zobaczymy jak długo pociągnie zamki w drzwiach bo nie zamykało - gdyby koś chciał fotki mogę podesłać; wystarczy rozebrać silniczki i wstawić kawałek blaszki (ja wstawiłem miedź) działa super pls. help
  6. no włąśnie BINGO tak myślałem tylko gdzie on jest ? ktoś wie? macie jakiś schemat bądź fotke który to ? zauważyłem jeszcze jedno że jak przekręce kluczyk w stacyjce i światła pozycyjne są włączone od razu to zapalą sie na chwile a prawe po 1,5 sek gaśnie .... skubaniec wiec takze bym obstawiał przekaźnik tylko ..... gdzie on się schował ??? liczę na Waszą pomoc
  7. no niestety bezpieczniki sa OK. 7,5 A io nie sa polaczone krzyzowo... to co zauważyłem jak włączam "P" oświetlenie postojowe (bez kluczykow w stacyjce) załącza się oświetlenie całe (prawa i lewa strona) ale po 1,5sek. gaśnie prawa strona (przód i tył ) 2. przełączenie kierunkowskazów w pozycję prawą i załączenie światła postojowego (nadal bez kluczykow) powoduje że światła zapalają się na 1,5 sek gasną na ułamek i ponownie sięzapalają na 1,5sek i tak ciągle (tak długo jak przełącznik kierunkowskazów jest przełączony), w tej pozycji słychać jak przekaźnik od haka "puka" czyli idzie zasilanie i zanika i potem znow idzie i zanika... kto wie co to za hol... era? ???
  8. jak w temacie nie mam postojowego przodu z prawej strony oraz z tylu czerwonego postojowego i mijania. sa za to z tylu stopy oraz kierunki. myslalem ze to przepalona zarowka ale raczej nie bo od czasu do czasu kontrolka przepalonych gasnie a czasmi sie zapala co wskazywaloby raczej na mase, ale .... ktos wie jak ida wiazki od tych lamp i gdzie moze byc przerwa? pozdro !
  9. hej u mnie padało ale udało sięuratować wystarczyło psikać WD - do zdjęcia tylnej pokrywy bedziesz potrzebował torksów jak pamiętam roboty max na 30 min. dostęp bardzo łatwy i robota prosta jak pamiętm śilniczek jest od cinkiego... gdzieś miałem zdjęcia jego ale to było dawno temu ....
  10. a ja mam jeden komplet uzywany (8 tys przejechal) do zepchniecia za 80zl. + koszty przesylki.
  11. a gdzie kupowales??? mam ten sam problem guma do du....
  12. no i zrobiono ... całość w granicach 700 zł to całkiem OK wydaje mi się, zakup haka z allegro za 500 z jakimś groszem z modułem + instalacja 150 zł całkiem fajnie teraz jest ciągać także już się ciąga pozdrawiam wszystkich !!!
  13. hehe !!! ja mam to samo podjechałem do speca od Fiata i wiecie co powiedział że trzeba płyn wymienić a jaka nie pomoże to pompa do wymiany ..... eee Ci fachowcy .... płyn wymieniłem posłuchałem bałwanka a tu czytam że na 90% styki i to by mi się zgadzało utrata wspomagania przy małej prędkości (tylko) i to 3 x na rok .... więc raczej brak połączenia .... czy ktoś starał się psikać specyfikami???? pomogło???
  14. witam mam podobny problem, zakupiłem już nowy zbiornik ale nagle coś mnie ruszyło, sprawdziłem na tylnej rurce tej pod korkiem są ślady ze płyn przelatuje przez tą rurkę. pytanie jak sprawdzić szczelność zbiornika? czy jest tam jakiś zaworek i jak go ewentualnie zweryfikować czy działa poprawnie? poprzez odkręcenie na ciepłym silniku? nowy zbiorniczek ma taką nasadkę na sobie która kiepsko się trzyma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.