Skocz do zawartości

Lancer1990

użytkownik
  • Liczba zawartości

    317
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Lancer1990

  • Urodziny 24.12.1990

Profile Information

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Samochód
    Volvo V70 III D5 AWD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Lancer1990's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi panowie Będziemy patrzeć
  2. Siemanko, dziewczyna ma problemy ze swoim Focusem. Pacjent, Focus 1.6 + LPG, rok 2002. Często padają bezpieczniki (najczęściej wycieraczki), czasami pada prędkościomierz i licznik przebiegu. Może ktoś miał podobne problemy? :-)
  3. A już myślałem że to będzie temat o busiarzach co ludzi wożą to bym popsioczył na nich
  4. > Witam czy ktoś wie jakie stawki oferuje Firma ITS Adam Michalczewski w Warszawie na stanowisku > kierowcy autobusu miejskiego? Nie orientuję się jeśli chodzi o zarobki w ITS> Ale wydaje mi się że lepiej iść do MZA. Zdecydowanie lepszy socjal będziesz miał niż u prywaciarza
  5. > To i ja się pochwalę, w piątek zdałem egzamin z kwalifikacji wstępnej na D a prawko już od > miesiąca zdane. Także pozostaje czekać na komplet dokumentow teraz Gratulacje!!
  6. > Gratulacje > Witamy kolegę w elitarnym gronie. Pozostaje czekać na odbiór i jechać na Limanowskiego
  7. > gdyby klient zarabiał tyle w Ojro co ma teraz w złotówkach, to by spokojnie dał 3 Ojro za kilometr > a nie 3 zł, to jest zamknięty łańcuch biedy, ta Ketchupowa kawa we Francji za 5 Ojro u nas > kosztuje 5 złoty tylko dlatego że kierowca zarabia 3000zł a nie 3000 Ojro a ten w Makdonaldzie > przy trasie 1500 i tak dalej i tak dalej... Trudno powiedzieć od czego zacząć tępić tą biede > bo wszędzie mało0, niemniej jednak trudno się nie zgodzić, że 3 tysiące złotych miesięcznie > za przewożenie żywych ludzi wielkim autokarem nawet po "autostradzie" w naszym kraju to żenada > i tyle Zarobki nie są adekwatne do odpowiedzialności jaka ciąży na kierowcy. Ale od dawna planowałem to zrobić i jak to powiedział Laska "Trzeba sobie zadać w życiu pewne ważne ale to z********e ważne pytanie. Co chciałbyś w życiu robić? A potem zacznij to robić" Póki co chciałbym bardzo jeździć w Łódzkim MPK a co będzie za kilka lat to nie planuję bo przez ten czas może się bardzo dużo w branży zmienić dlatego nie ma co planować. Komunikacja Miejska była, jest i będzie
  8. > pewnie adekwatnie do cen przejazdu Być może PB celuje cenowo by być dużo bardziej konkurencyjny niż PKP bo ceny przejazdów są duuużo tańsze. Pewnie jakiegoś wielkiego szału nie ma ale robota przyjemna przynajmniej
  9. > Teraz do Polskiego Busa!!!! W Krakowie na 18-stu "egzaminowanych" nadało się czterech... Kolega > ich testował. PolskiBus wymaga co najmniej 3 lata doświadczenia
  10. Nie wiem czy jest się czym chwalić ale za 4 Pierwsze 2 razy pokonał mnie Sprzęt (raz na placu i raz na mieście). Trzeci raz ja dałem ciała wjeżdżając do garażu najechałem tylnym prawym kołem na stopkę od pachołka. Za czwartym razem zdawałem na wynajętym od PKS Łódź nowszym autobusie Autosan A1010T Lider i się powiodło Co do kosztów to każda wizyta w WORD - 200 zł
  11. Zdałem w dniu dzisiejszym kat. D
  12. > tak wlasnie was szkola na tej kwalifikacji.... Nie mogę się z tobą nie zgodzić. Forma kwalifikacji wstępnej jest daleka od tego jak powinna wyglądać. Poszedłem na kurs w formie e-learningowej i nie było wzmianki o jeździe w godzinach nocnych. Za to uczą wielu innych niepotrzebnych rzeczy... Ale o tym napewo sam doskonale wiesz
  13. Ok, przepisy się dopiero co zmieniły i nie zdążyłem się doszkolić bo sam jestem ledwo po kwalifikacji Dzięki za objaśnienie
  14. Z tego co wiem czas pracy nie różni się, niezależnie czy jedziesz w nocy czy w dzień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.