Skocz do zawartości

MirekD

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 583
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O MirekD

  • Urodziny 03.02.1959

Retained

  • Diselboy

Profile Information

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    LTM Okolice Roztocza
  • Zainteresowania
    Rowerowa turystyka
  • Samochód
    KIA Sportage, Alfa Romeo Mito

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

MirekD's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

7

Reputacja

  1. jak dobrze pamiętam a pisałem instrukcje lata temu, na sprężynie są malowane kolorowe kropki i idą one na zewnątrz i do góry. Zresztą na mojej instrukcji to powinno być pokazane.
  2. MirekD

    Progi w Stilo...

    u mnie po 17 latach mimo przeprowadzonej co 2 lata konserwacji wyżarło progi w okolicy nadkola do łączenia błotnika z resztą boku. Z lewej była katastrofa, trzeba było wycinać prawie pół metra progu, prawa tylko 20 centymetrów. Możliwe, że przyczyną były założone "chlapacze". Pojeździł jeszcze u mnie pół roku i poszedł do ludzi, nadal jeździ w moim mieście, widzę prawie codziennie. Blacharz zrobił robotę solidnie bo nie widać żeby się sypało.
  3. MirekD

    Stilem do Włoch :)

    @bochumil sprawdź dokładnie te miejsca, u mnie też było tylko lekko "zarudzone", dałem do czyszczenia i konserwacji. Po zdjęciu błotnika .... tragedia, zżarta blacha do grubości pergaminu lub całkowity jej brak. A dodam, że robiłem średnio co dwa lata konserwacje nadwozia i profili zamkniętych , tam jest taki zakamarek, że nie dojdziesz z dyszą rozpylającą do samego końca a spod koła leci brud i woda, ciągle się tam zbiera wilgoć z piaskiem z drogi, raj dla korozji. Blacharz wyciął , wstawił nowe, zasikał na grubo konserwantem i dał gwarancje na dwa lata. potem trzeba powtórzyć konserwacje zdejmując błotnik i sikać na otwartym konserwant.
  4. MirekD

    Olej w przepływce.

    wariant optymistyczny; z reguły z odmy, wariant pesymistyczny; może i z turbiny.
  5. O ZBAWCO !!!! a ja się tyle tego naszukałem.
  6. talerzyk nie przylega do kielicha, tak było przynajmniej zawsze u mnie, niestety mój manual wymiany amortyzatorów już nie jest dostępny w DIY,u, tam było opisane wszystko jak zołrzyć i zdjęcia. amortyzatory Bilsteina miały problem z odbiciem, strasznie łomotały, może tu też ten problem jest.
  7. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie.
  8. a Ty co taki mundry, jakaś sensowna rada z Twojej strony jest tu do przeczytania? G... ci do tego jak ogarniałem Stilo, przez 18 lat nie miałem z nim najmniejszego problemu którego nie dało się zdiagnozować i zlikwidować, a to 'potorocze" nie chce się ze mną komunikować i jak może czytać potrafisz to nic sensownego w pamięci nie zostawiło, więc oszczędź sobie komentarze bo po piwo możesz mi biegać. Zaproponuj coś sensownego a potem się wymądrzaj, kolejny teoretyk, z serii "erotoman gawędziarz".
  9. zaczynam żałować , że pozbyłem się Stilacza, tam ogarniałem wszystko, tu muszę sie od początku uczyć
  10. o w ciul !!! już mi odeszła chęć samodzielnej zabawy. z drugiej strony zapłacił bym za robotę jak za pół auta, trudno będzie jak jest, zimą termofor będe woził albo piecyk katalityczny. @bochumil aku nowy, tak centralka wspomagania została namierzona i sprawdzona, jest tylko informacja , że sie cos zadziało i nic wiecej, czas od zanotowania incydentu i tyle. tak podejrzewam, że altek niedomaga, pojdzie do czyszczenia i wymiany szczotek, regulator też. U Alfa "alkoholików" wątek wisi od września i nic madrego nie napisali, nowy podpiąlem tydzien temu i tylko "czytelnicy" żadnej porady. Na Stilo to było przyjemnie, bo zawsze ktos coś doradził , mądrze lub mniej ale zawsze, tu widze "każdy sobie rzepke skrobie"
  11. nie, dotarłem w robocie u żony na gościa który ma oprogramowanie diagnostyczne ( jakieś profesjonalne) i kable, wpięliśmy i ...... tu cała historia, jest jeden jedyny błąd ten B1905, innych nie ma zapisanych, czysto wszędzie. nawet wspomaganie nie ma zarejestrowanego błędu a tydzień temu wywaliło wspomaganie 2 razy pod rząd ( jest tylko info,że zarejestrowano wyłączenie 842000 sekund temu i nic więcej), od tego czasu spokojnie się jeździ, klapa o dziwo działa ale własnym życiem raz daje ciepłe potem znowu zimne albo tylko zimne i pstrykanie nawiewami powoduje odpalenie ciepłego. Czeka mnie grzebalnia.:-(
  12. i mam kod błedu B1905, aktywator klapy mieszania powietrza. I jak sie do gówna dobrac ? napisałe zapytanie na alfaholikach ale tam tylko czytać potrafia bo z odpowiedzia to d...blada. trzeba rozbebeszyc poł auta , czy wystarczy przeciąc na pól i potem skleić ? gdzie toto ustrojstwo siedzi, szukam schematów i nie widze nic co by pasowalo, same stilo, 159'tki i inne z klimatronikiem , mito nie ma lub nie potrafie znaleźć.
  13. Dzwoniłem, ma pasować i być ok. zamawiam po świetach, zobaczymy czy sie z alfą dogadam.
  14. czyli ten powinien być dobry ? https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html
  15. takie mam interfejsy, od lewej: Viaken ,327 USB ( z alledrogo) i 327 BT (z Kijanką łączy sie bezproblemowo).dookoła białego zawinięta przejściówka nr. 3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.