Skocz do zawartości

criss1

użytkownik
  • Liczba zawartości

    358
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    internet,samochody,kobiety

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

criss1's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

1

Reputacja

  1. Który bezpiecznik jest odpowiedzialny i gdzie się znajduje ? Lampkę stop w klapie bagażnika rozbiera się z zewnątrz ? Tam są diody czy żarówka?
  2. Stop w klapie bagażnika przestał świecić . Może koledzy wiedzą od czego zacząć i gdzie szukać. Jest to do naprawienia w domowych warunkach? Pozdrawiam.
  3. No tak masz rację, jak zwał tak zwał ale wiemy o czym mowa. Jak dzwoniłem do serwisu skrzyń biegów (gdzieś pod Krakowem) to tłumaczyli ,że jak prędkość się zwiększa to ten luz na tym wałku wielowypustowym proporcjonalnie maleje.
  4. U mnie jest luz w środku w skrzyni biegów w miejscu, gdzie jest mocowany ten wałek z radełkiem od kielicha. Jak złapie ręką za ten kielich i ruszam nim, to jest duży luz w środku w skrzyni w tym miejscu.Jak się ogląda ten kielich z zewnątrz przy skrzyni, to nie wiadomo czy tylko luz ma ten wałek radełkowany od kielicha, czy też w skrzyni łoże, czy tulejka, w którą wchodzi ten wałek radełkowany do skrzyni ma luzu i jest konieczność rozbierania skrzyni.A to już jest bardziej skomplikowana naprawa.Przynajmniej tak mi się wydaje.
  5. Nie robiłem nic. Jeden mechanik mówi żeby tego nie ruszać i jeździć , przy jeździe ponoć ten luz się likwiduje. drugi mówi że trzeba będzie skrzynie otwierać. Przeguby mam dobre tylko luz ma kielich ( obudowa przegubu ) od strony skrzyni, w którym znajduje się przegub,który wchodzi do skrzyni. Większy problem mam z odpalaniem samochodu i nie mogę sobie z tym poradzić. Zwiększenie rozruchowe dawki paliwa i wydłużenie czasu grzania świec trochę pomogło ale to nie jest to. Szarpie przy odpalaniu. Wtryskiwacze sprawdzone itd. Równie dobrze może to być jakiś drobiazg, może czujnik ( tylko który) który wpływa na nierówne odpalanie auta.
  6. Sprawdzić : Kompresje, wtryskiwacze.
  7. Jakieś sugestie? Co do ogarniętego mechanika. Dojadę.
  8. Ro Rozrząd robiony niedawno.Problem był już przed rozrządem.Zapomniałem jeszcze dodać zawór EGR zaślepiony i wywalony z kompa.No właśnie największy problem w deficycie ogarniętego mechanika.Który więcej naprawi, niż popsuje.
  9. To są parametry kompresji fabrycznej na każdym cylindrze?Jakie parametry kompresji w silniki z przebiegiem 250, km są do zaakceptowania?
  10. Od dłuższego czasu nie mogę sobie poradzić z uruchamianiem samochodu przy bliżej nieokreślonej temperaturze silnika tzn. już nie zimny, ale jeszcze nieciepły.Został wymieniony.Czujnik położenia wału, Wymieniona pompa wtryskowa co prawda używka, ale efekt taki sam jak przed wymianą pompy. Wymieniony termostat z oryginalnym czujnikiem.Zwiększona dawka rozruchowa paliwa i wydłużony czas grzania świec.Teraz samochód odpala z lekkim zacięciem, szarpnięciem i trzeba trochę dłużej kręcić.Nie odpala, płynnie tak jak normalnie odpalał po przekręceniu kluczykiem.Stąd teraz kolej na kompresie ,wtryskiwacze, zawory.
  11. Jestem z okolic Łodzi. Możecie polecić jakiś solidny ( profesjonalny ) warsztat zajmujący się serwisem silnika diesla MJ w Fiatach ? 1.Kompresja 2.Wtryskiwacze
  12. Witam.Tym razem pytanie dotyczy wykonania przez specjalistów skutecznego i wiarygodnego sprawdzenia kompresji w silniku diesla fiat stilo 1,9MJ 120 km 8 V.Jak takie sprawdzenie kompresji powinno przebiegać?Za pomocą jakiego sprzętu?Jak powinien być wykonany pomiar kompresji, żeby mieć pewność, że wynik tego sprawdzenia jest wiarygodny?
  13. Na tamten czas tylko modyfikacja dawki rozruchowej i wydłużenie grzania świec.No ale jak widać, problem istnieje nadal.Będę się umawiał ponownie, ale już w szerszym zakresie.
  14. Dawka rozruchowa paliwa była już modyfikowana przez Cinsoft.
  15. Wszystkie czujniki mieszczą się w normie. Przynajmniej taką dostałem odpowiedź po sprawdzeniu komputerem.Ale błąd gdzieś musi być skoro auto pierwsze odpalenie „zimny silnik (jak było zimno na zewnątrz) odpala, no powiedzmy w miarę normalnie” w sytuacji, gdy teraz już rano już stosunkowo ciepło „silnik nie jest zimny, ale też nie jest ciepły (tak jakby na granicy zimny-ciepły) są problemy z odpaleniem.Niby próbuje załapać, szarpie ale mu się nie udaje. Przypomina to rozruch jakby np. dwie świece żarowe, nie grzały i przy rozruchu szarpie silnikiem i nie odpala.Wtedy zdejmuję wtyczkę z czujnika termostatu, auto odpala - bo dłużej grzeją świece i większa dawka rozruchowa paliwa.Podobna jest sytuacja, jak silnik już rozgrzany po pewnym dystansie zacznie stygnąć i np. po godzinie postoju próbuje odpalić i już są problemy z uruchomieniem silnika. Jeszcze niby nie jest zimny, ale już nie jest ciepły tak jakby na pograniczu temperatury zimny /ciepły.I być tu mądry człowieku? Znajdź przyczynę awarii , bez konieczności wymiany połowy podzespołów w samochodzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.