solek99
użytkownik-
Liczba zawartości
81 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
solek99's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
> tylko i wyłącznie nagrzewnica ze sieny > mówię to ja, były (i chyba jedyny poza drupim) posiadacz takiego super udogodnienia ;p > nie ma sensu bawić się z uniakową... zwłaszcza że Ty masz jeszcze dodatkową pompkę ;p nie licząc jeszcze mnie jako takiego posiadacza przeróbek tak naprawdę nie ma z tym dużo jak byś chciał nagrzewnicę od palio albo od uniaka to pw
-
> No to jest fajne . 2,5 tysia przy 100 mnie satysfakcjonuje nawet bardzo . Zgadza się w 1.0 na gaźniku (wybierak z dwoma patykami) była długa skrzynia na cienkim wałku i jeszcze różniła się półosiami od tych na wtrysku.
-
> Nietrwałe zawieszenie i rdza. Czyli co najbardziej rdzewieje? jakieś szczególne miejsca? Golf to nie dla mnie Dokładnie o tą mi chodzi zna ją ktoś? http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-147-...c3dcf4;promoted
-
Witam wszystkich, przymierzam się do zakupu alfy romeo 147 i mam pytanie na co zwrócić uwagę przy kupowaniu, jakie są jej największe bolączki?
-
I też tak się okazało ze to uszczelka, puściła między cylindrami. Jutro dalej będzie jazda.
-
Problem jest następujący, w czasie jazdy silnik 1.6 16v zaczął nie równo pracować jak się okazało brak jest kompresji na 1 i 2 cylindrze. Czego to może być przyczyna?
-
> Może amortyzatory z mniejszym skokiem? > Wg instrukcji oryginał 196mm skoku, a podawany tam również Monroe 157mm. A może amortyzatory od w124 są prawie identyczne jak w uno i pasują bez problemu, a są sztywniejsze niż seria
-
> Mój już zrobił 27kkm i ciągle działa chińczyk za 30zł z allegro ;p;p ale chyba działa dlatego bo > ciągle pracuje podczas jazdy ;p Czyli jednak jest jakieś światełko w tunelu
-
> Owszem, ale najistotniejsze było to, że wymieniałeś bo przestał działać i po wymianie na "nowy" > zaczeła się cała bonanza. > Łatwiej skupić się na jednym niż szukać po całej komorze silnika co "go boli". Mniejsza z tym grunt > że wiadomo o co chodzi. Poszukaj kogos z rejonu ze sprawnym krokowcem podmień i kup oryginał > lub coś pewnego. > ~70*-80 Dzisiaj podmienilem krokowy i pięknie trzyma obroty. Teraz chinczyk do reklamacji a komputer przez kilka dni do diagnostyki;-)
-
> I nie mogłeś od tego zacząć posta > Kupiłeś jakiąś chińszczyzne która nie działa ja powinna. Koniec bajki Sorry wydawało mi sie ze pisałem o zmianie krokowego. I mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej temperaturze wody sonda powinna przejść w pętle zamknięta?
-
> Nieszczelność albo on się już nie domyka ten krokowiec w ogóle. Dolot jest szczelny bo poprzedni krokowięc przestał działać w pozycji zamkniętej i bez dodania gazu nie dało sie go odpalic.
-
> Obroty faluja czy wpada na te 1,5 czy 2,5 i stoi w miejscu ? > Próbowałeś może odpalać na odpiętym krokowcu? Z tego co pamiętam to krokowy w spoczynku zamyka > kanał dodatkowego powietrza do podniesienia jałowego. Jeśli go odepniesz i silnik będzie > pracował równo jak na operowany jedynie pedałem gazu to masz winowajce całej bonanzy. Na odpiętym obroty faluja od 1500 do 2000 caly czas
-
> Jeśli po kalibracji krokowiec dalej wali takimi obrotami to najwyraźniej jest zdupczony. Szukaj > jakiegoś sprawdzonego silniczka na podmiankę. po odpieciu klem spada do 1500 rpm tragedia jakaś z tym
-
wiec tak dzisiaj podłączyłem komputer pod iaw scan 2 włączyłem autokalibrację silnika krokowego i po tym cały czas trzyma 2,5k rpm jedynym pokazanym błędem była max bogata mieszanka po skasowaniu już się nie pokazała. w jaki inny sposób można skalibrować ten silniczek krokowy i żeby trzymał normalne wolne obroty?
-
> Jak rozumiem węzyki tez posprawdzałeś. Wąż od serwa tez szczelny? Krokowy wogóle słychać że > pracuje? sprawdzałeś go "poza przepustnicą". Wiązkę masz oryginalną z dawcy czy kleciłeś coś > od nowa ecu->czujniki? Jaki czujnik masz od wody w kolektorku ssącym 2 czy 3 pinowy? Wiązka jest oryginalna od palio. czujnik jest dwu pinowy niebieski. Dzisiaj sprawdzałem kable wn i iskry skaczą jak wściekłe a niby nowe są. Podłączałem go też pod iaw scana i w błędach pokazuje max bogata mieszanka