Jump to content

michalhaba

użytkownik
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Normalny

About michalhaba

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 12/05/1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    Września
  • Zainteresowania
    cc, sc, vw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za zainteresowanie, problem się rozwiązał praktycznie sam. Przy nieudolnej pierwszej naprawie głowicy lał się olej po trzonkach zaworów wydechowych, czym samym nie spalał się do końca i powoli zapchał FAP-a Naprawa reklamacyjna czytać wymiana głowicy na fabrycznie nową wyeliminowała problem oleju, niestety wcześniej lał się do tego stopnia że Fap umarł,auto zupełnie straciło moc na powrocie z Hiszpanii( dopiero wtedy widać było problem na kompie, różnica ciśnień ). Po poluzowaniu za turbina wydechu auto odzyskało moc i leciało normalnie a nawet lepiej, oddałem do mycia filtr i problem
  2. Dziś zaobserwowałem w czasie jazdy, że auto zaczyna iść normalnie, ale jak znów zamula to na komputerze pokładowym w parametrach spalanie aktualne jak zdejmiemy nogę z gazu i zostanie auto na biegu to powinno pokazać 0,00 a tutaj np z 18L schodzi stopniowo, jak objawu braku mocy nie ma to po zdjęciu nogi z gazu spada od razu na 0,00 i wtedy jakiś czas auto idzie jak trzeba a i wartość spalania wraca na swoje 12-13L przy ok 100km/h na 6 biegu . Może wiesz co jest odpowiedzialne za takie dolewanie paliwa bo raczej to obrazuje to delikatne schodzenie parametru w dół i nigdy na samo zero nie idzie
  3. W parametrach na komie jak dostanie buta to pokazuje ze zamknięty jest.
  4. Miałeś rację przy 550 tyś robiony silnik a rozrząd całkiem spoko był, ale mam nowy problem po tej naprawie, może coś pomożesz w tym temacie
  5. Odgrzany temat, wymieniłem alternator i wywaliłem tą szarką kostkę z akumulatora, ładowanie non stop 14,4V na klemach, i problemy ustały, przy 2 akumulatorach latem lodówka z kompresorem 3 dni na 2stopnie ustawiona ich nie rozładuje a i zimą ogrzewanie postojowe daje spokojnie radę 24h, akumulatory cały czas doładowane.
  6. Witam, po raz kolejny z pytaniem do mechaników których tutaj nie brakuje. Mianowicie silnik 2,3 dci, bi turbo tak wiem ale na francowatych ciężko się czegoś dowiedzieć, poza tym każdy auto ma podobną konstrukcie jeśli chodzi o silnik. A więc, z auta był wyjmowany silnik celem naprawy, nowa głowica( nieregenerowana) pierścienie panewki itp. Problem w tym że przed naprawą było ok z mocą mimo pękniętej głowicy na kanale wodnym. W czasie jazdy z dołu auto idzie w powiedzmy normalnie problem zaczyna się po zapięciu 4 biegu, auto do 2tyś obrotów w miarę normalnie idzie ale późnie
  7. Pytanie, po ilu wymienia się łańcuch bo nigdzie nie mogę znaleźć, a w aso twierdzą że się nie wymienia :)
  8. Temat rozwiązany, w przypadku Mastera winne były przewody gumowe do czujnika ciśnień filtra cząstek stałych, po prostu po ich zdemontowaniu od filtra i czujnika wysypał się z nich popiół, wymiana na zastępcze przewody od LPG( zasilania z sekwencji) rozwiązała problem, obecnie 400 tyś bez większych usterek, co nie zmienia faktu aby dobrze zdiagnozować usterkę było potrzebne podpięcie pod Clipa, teraz mam to już na wyposażeniu autka w kabinie
  9. To wam napiszę ciekawostkę, na klemie - jest wtyczka z dwoma szarymi przewodami. Podobno te pojeby z renault zrobiły coś typu inteligentne ładowanie, raz ładowało z miernika 14,6 raz 12,5 różne wartości to miało w zależności od stopnia naładowania akumulatora. Ale wracając do problemu, po zjeździe z promu na Szwecji zero ładowania, nawet napierda...nie w altka nie pomagało, ale przypomniałem sobie jak kiedyś ktoś na grupie na F busiarze pisał jak miły ci akumulator odłącz z minusowej klemy kostkę z szarymi przewodami. Myślę nie zaszkodzi spróbować, jak było moje zdumienie, odłączam ową kostkę
  10. Wtyczka ok sprawdzałem, ale ten zimny lut całkiem dobry trop, na nie szczęście jadę akurat do Sztokholmu, jak tylko wrócę do Polski trzeba będzie to rozebrać i sprawdzić, ewentualnie wymienić ten regulator. Dzięki za sugestie.
  11. Z uwagi na fakt iż tutaj jest więcej ogarniętych ludzi niż na francowatych, pytanie zadam tutaj. Od jakiegoś czasu Alternator 231008137R z Mastera 2016 12V 185A w czasie jazdy potrafi zapalić kontrolki braku ładowania, po chwili to znika. Dziś rano ( auto ma podpięte 2 akumulatory po 95AH ) stało noc na ogrzewaniu postojowym po odpaleniu po chwili brak ładowania, wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie nic nie dało. Pomogło dopiero stukanie rurką metalową w alternator i podniesienie obrotów do ok 3 tyś. Dodam że w listopadzie sprawdzane były szczotki altka pod względem dł
  12. Witam, pacjent Master 2016 2,3 165 dci. Bład P1453 Zbiornik paliwa, usterka zaworu nadmiernego ciśnienia. Co to jest i gdzie to można zlokalizować? Dodam że przy 280 tyś, niekręcony mam go od nowości, padł 1 wtryskiwać, wymieniony reszta została stara, co jakiś czas wywala ten błąd auto traci moc, po skasowaniu wszystko wraca do normy, Szukać przyczyny we wtryskiwaczach czy podmienić ten zawór, oczywiście jak go zlokalizuje :)
  13. Witam, potrzebuje porządny warsztat który specjalizuje się w naprawach skrzyń. Konkretnie Master 2,3 165 dci Fajnie jeśli będzie to Łódź lub województwa ościenne. Zależy mi żeby naprawa była z gwarancją. Może ktoś coś ???
  14. Co prawda w renault master, ale to jak cento tylko że większe Objawy 5 bieg hałasuje tak jak by coś grzechotało na postoju bieg neutralny słychać takie jak by grzechotanie, po wciśnięciu sprzęgła nastaje cisza. Łożyska się posypały? Można z tym jechać czy lepiej laweta? Auto do polski ma 1200 km
  15. Objawy 5 bieg hałasuje tak jak by coś grzechotało na postoju bieg neutralny słychać takie jak by grzechotanie, po wciśnięciu sprzęgła nastaje cisza. Łożyska się posypały?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.