Jump to content

michalhaba

użytkownik
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3m 51s

About michalhaba

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 12/05/1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    Września
  • Zainteresowania
    cc, sc, vw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytanie, po ilu wymienia się łańcuch bo nigdzie nie mogę znaleźć, a w aso twierdzą że się nie wymienia :)
  2. Temat rozwiązany, w przypadku Mastera winne były przewody gumowe do czujnika ciśnień filtra cząstek stałych, po prostu po ich zdemontowaniu od filtra i czujnika wysypał się z nich popiół, wymiana na zastępcze przewody od LPG( zasilania z sekwencji) rozwiązała problem, obecnie 400 tyś bez większych usterek, co nie zmienia faktu aby dobrze zdiagnozować usterkę było potrzebne podpięcie pod Clipa, teraz mam to już na wyposażeniu autka w kabinie
  3. To wam napiszę ciekawostkę, na klemie - jest wtyczka z dwoma szarymi przewodami. Podobno te pojeby z renault zrobiły coś typu inteligentne ładowanie, raz ładowało z miernika 14,6 raz 12,5 różne wartości to miało w zależności od stopnia naładowania akumulatora. Ale wracając do problemu, po zjeździe z promu na Szwecji zero ładowania, nawet napierda...nie w altka nie pomagało, ale przypomniałem sobie jak kiedyś ktoś na grupie na F busiarze pisał jak miły ci akumulator odłącz z minusowej klemy kostkę z szarymi przewodami. Myślę nie zaszkodzi spróbować, jak było moje zdumienie, odłączam ową kostkę odpalam nosz kur.a ładowanie jest, mało tego stałą wartością 14,6V bez skoków jakie były wcześniej typu 12,6-14,6 itp. Zrobione na tym dziś 800 km, baterie po postoju ok godziny pokazują napięcie 12,7, rozrusznik kręci jak szalony( 2 baterie więc prąd rozruchu x2) ale najlepsze jest to że jest to ładowanie, po podłączeniu tej kostki do klemy - brak ładowania Co to jest ma ktoś możliwość podejrzeć na schematach gdzie owe przewody wędrują Master 2016 163 km motor 2,3 dci, szaleństwo normalnie
  4. Wtyczka ok sprawdzałem, ale ten zimny lut całkiem dobry trop, na nie szczęście jadę akurat do Sztokholmu, jak tylko wrócę do Polski trzeba będzie to rozebrać i sprawdzić, ewentualnie wymienić ten regulator. Dzięki za sugestie.
  5. Z uwagi na fakt iż tutaj jest więcej ogarniętych ludzi niż na francowatych, pytanie zadam tutaj. Od jakiegoś czasu Alternator 231008137R z Mastera 2016 12V 185A w czasie jazdy potrafi zapalić kontrolki braku ładowania, po chwili to znika. Dziś rano ( auto ma podpięte 2 akumulatory po 95AH ) stało noc na ogrzewaniu postojowym po odpaleniu po chwili brak ładowania, wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie nic nie dało. Pomogło dopiero stukanie rurką metalową w alternator i podniesienie obrotów do ok 3 tyś. Dodam że w listopadzie sprawdzane były szczotki altka pod względem długości. Stojan czy wirnik nie wykazywał po ocenie wzrokowej żadnych uszkodzeń. Czyżby diody były przyczyną i przestawały wzbudzać, tylko pytanie dla czego potrafi zgubić ładowanie w czasie jazdy i ponownie zacząć działać? Ktoś coś podpowie, poza tym żeby wymienić cały alternator ?
  6. Witam, pacjent Master 2016 2,3 165 dci. Bład P1453 Zbiornik paliwa, usterka zaworu nadmiernego ciśnienia. Co to jest i gdzie to można zlokalizować? Dodam że przy 280 tyś, niekręcony mam go od nowości, padł 1 wtryskiwać, wymieniony reszta została stara, co jakiś czas wywala ten błąd auto traci moc, po skasowaniu wszystko wraca do normy, Szukać przyczyny we wtryskiwaczach czy podmienić ten zawór, oczywiście jak go zlokalizuje :)
  7. Witam, potrzebuje porządny warsztat który specjalizuje się w naprawach skrzyń. Konkretnie Master 2,3 165 dci Fajnie jeśli będzie to Łódź lub województwa ościenne. Zależy mi żeby naprawa była z gwarancją. Może ktoś coś ???
  8. Co prawda w renault master, ale to jak cento tylko że większe Objawy 5 bieg hałasuje tak jak by coś grzechotało na postoju bieg neutralny słychać takie jak by grzechotanie, po wciśnięciu sprzęgła nastaje cisza. Łożyska się posypały? Można z tym jechać czy lepiej laweta? Auto do polski ma 1200 km
  9. Objawy 5 bieg hałasuje tak jak by coś grzechotało na postoju bieg neutralny słychać takie jak by grzechotanie, po wciśnięciu sprzęgła nastaje cisza. Łożyska się posypały?
  10. Ktoś coś wklei? Miałem seryny ze sporting-a i czegoś brakuje w mocowaniu do pasa zderzaka od Abartha
  11. Ktoś coś w tym temacie? Konkretnie wymiana pasa przedniego, był mały dzwon z prawej strony z zagięciem pod zbiornik wyrównawczy w sc i lakierowanie autka ze zmianą koloru, obecnie czarne. Autko będzie rozebrane do gołej blachy.
  12. Wczoraj udałem się na hurtownie i gość powiedział że były dwa rodzaje rur, na właśnie oring i później zamienili to na rurę z tą szerszą uszczelką gumową. Zakupiłem nową rurę z uszczelką pasuje idealnie choć ciężko to wcisnąć na miejsce ale dało radę, problem wycieku sie rozwiązał, starą rurę wklejałem nawet na pastę do uszczelniania misek olejowych i też ciekło choć nie wiem z jakiego powodu.
  13. Cześć daj foty na michal.courier@gmail.com,
  14. A jak wygląda sprawa rury 1,2 16v zauważyłem że w moim przypadku po zagotowaniu autka (był problem z chłodzeniem), też zaczęło się tam dość poważnie pocić. kupiłem coś takiego, choć od razu wydawało mi się że to lipa http://allegro.pl/uszczelka-przewodu-wodnego-rury-wody-fiat-55185066-i6336813056.html, bo jest tam takie cudo http://allegro.pl/oring-pompy-wody-wodnej-seicento-1-1-spi-punto-uno-i5143619153.html. no niestety to pierwsze nie pasuje. Czym to uszczelniacie w waszych autkach?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.