Skocz do zawartości

frynas

użytkownik
  • Liczba zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Międzyrzecz/Sieradz

frynas's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > Nie w każdej, w mojej świstu brak. świst pewnie jest tylko w kabinie możesz go nie słyszeć...jak otworzysz okno i wyłączysz audio to wysłuchasz świst....przynajmniej u mnie tak jest
  2. > a orientujesz się może dlaczego po wpisaniu nr VIN w epera wyskakują dwa auta? pierwszy raz > spotkałem się z czymś takim... mój nr vin też pokazuje dwa auta z czego jedno 150km a drugie 136km
  3. > Witam, > podpowiedzcie proszę na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu i zakupie cromy? Rocznik 2008, > 1.9 JTD, krajowy. > Autko będziemy oczywiście sprawdzać na stacji diagnostycznej, ale może jest coś co lubi się psuć, > czemu warto się lepiej przyjrzeć? > Dzięki! Sprawdź powłoki lakiernicze czy nie wzbudzają Twoich podejrzeń...sprawdź wszystkie szczeliny pomiędzy elementami nadwozia, W serwisie Fiata Ci powiedzą jaką historię miał Twój Fiacik i jakie naprawy w nim wykonano w ASO. Ja każde auto również i Twoja Croma będzie miała pewne bolączki jednak nie są one obligatoryjne....mogą wystąpić...ale nie muszą...albo.... wystąpiły u poprzedniego właściciela i już je usunął.
  4. > oj w to nie uwierze napewno. Mialem GP 1,9 120KM i po czipie potrafił na światłach łeb urywać przy > ostrym starcie. Wiec nie wierze że czip nie rusza Cromy Ja nie napisałem że chip nie rusza Cromy....bo rusza i to dużo. Jednak w przypadku opisywanego przeze mnie dynamicznego startu 2 Crom nie dało się wyczuć różnicy 50KM i 100Nm na moją kożyść. W przypadku jazdy z prędkościami powyżej 110km/h w mojej Cromie daje się wyraźnie wyczuć modyfikacje. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu....po prostu wciskam gaz a auto już jest z przodu
  5. > Malo Ci 150 kucy w galopie? a realnie moze i 160, wiec dla 15-20 koni wkladac niewiadomoco W sumie miałem okazje ruszyć dynamicznie ze świateł swoim 172km i 404 Nm a szwagier fabryczną 120ką....powiem tak....wcale mu nie odszedłem...oba auta szły łeb w łeb co potwierdza że te 120Km naprawde robi robotę
  6. > Witam > Czy ktoś może używa? > Lub miał styczność. > jaka jest poprawa? > Jaka różnica w spalaniu? > Wszystkie jakie widziałem dostępne są podłączane pod czujnik ciśnienia paliwa na pompie. > zastanawiam się czy nie dorzucić jej parę koni,a te boxy nie są strasznie drogie.Może warto by > spróbować, T za box zapłacisz tysiąc a mnie tuner zrobił remap silnika z pomiarem na hamowni za 750zł
  7. > No to fajnie ze niby 9 poduszek jest, a nie ma ich niektórzy liczą ilość znaczków AIR-BAG
  8. > Ten Millers to dość agresywna substancja i poroponuję lać osobno, można sobie wcześniej odlać > odpowiednią ilość do mniejszej plastikowej butelki i problemu nie ma. można zakupić w aptece dużą strzykawkę za parę zł i dość precyzyjnie odmierzać ilość preparatu a i ręce będą czyste:)
  9. > Właśnie stoję w korku na półwyspie helskim i skończyło się łaqdowanie akumulatora. Może ktoś ma > jakiś pomysł? Jak odpalę jest OK, PO ZWEKSZENIU OBROTÓW ZAPALA SIĘ KONTROLKA AKU. Muszę > dzisiaj wrócic do Poznania. U mnie nie było ładowania ale kontorlka się nie świeciła.....po odpaleniu przez kable rozruchowe z innego auta i wyłączeniu klimy, nawiewów, radia, i świateł udało mi się wrócić ponad 50km do domu. Mało tego po wyłączeniu tych wszystkich odbiorników prądu akumulator naładował się na tyle że udało się go odpalić następnego dnia rano
  10. > Powietrze nie leci do wnętrza auta mimo "teoretycznie" otwartego nawiewu (przy wyłączonej klimie). > Sama klimatyzacja działa bez zarzutu. Ktoś ma jakiś pomysł wyłamane ząbki na zębatce sterującej strumieniem powietrza zewnętrzengo? Było o tym na forum...poszukaj a znajdziesz dokładny opis co i jak trzeba zrobić. Z tego co pamiętam to sprawa jest bardzo prosta i nie niesie za sobą kosztów
  11. a u mnie w Cromce padł alternator.....kontrolka się nie świeci a ładowania ni ma....
  12. > Dwa takie elementy jak na zdjęciu znalazłem w mojej Cromie na podłodze pod fotelami. Elementy są > plastikowe i mają ok. 2 cm. długości. Nie widzę miejsc z których mogłyby odpaść, dlatego > zastanawiam się czy są od auta, czy może zostały zawleczone z zewnątrz do samochodu. Czy ktoś > wie co to jest i skąd odpadło? coś podobnego mam w stole ogrodowym. Służy do ryglowania nóg w stole tak żeby nie wypadły podczas przenoszenia. Stół taki zwykły plastikowy z Tesco.
  13. > Zacząć od hamulców i zawieszenia hamulce akurat zrobiłem dzień po chipie.....trochę słabo już hamowały jak na tę moc:)
  14. > Witam, > Pacjentka: Fiat Croma 1.9 150KM, bez DPF, 45 tysięcy przejechanych kilometrów, 2009 rok. > Pomysł: WIĘCEJ MOCY! > Realizacja: Z racji podróżowania po województwie mazowieckim, łódzkim i kujawsko-pomorskim, > myślałem o VTECHU (Stilo robiłem w Olsztynie, jestem bardzo zadowolony) > Pomysły: +30 KM > Doświadczenie: liczę na Wasze. > Decyzja o chipowaniu podjęta, Stilo dostało trochę dodatkowej mocy przy 220 tys. km, teraz ma ponad > 300 tys. i naprawdę się nic nie dzieje. > Kto, kiedy, gdzie, jak i za ile (o ile to nie tajemnica) chipował swoje cudeńka i chciałby się > podzielić wrażeniami? Jeżeli możecie polecić wykonawców, również bym prosił o jakieś namiary. > Pozdrawiam! Generalnie na forum wszyscy będą polecać Cinka z Cinsoft...wyciąda z tego silnika ok 190KM i 400Nm Ja robiłem w firmie All Tuning w Zd Woli za 750zł. Wynik to 172Km i 404 Nm. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć że wynik jest zadowalający w trakcie jazdy wykres
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.