Skocz do zawartości

dawiddawidowski

użytkownik
  • Zawartość

    1207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    28m 53s

3 obserwujących

O dawiddawidowski

  • Tytuł
    zielony listek
  • Urodziny 07.06.1992

Contact Methods

  • iMessage
    dawid15ns@interia.pl
  • WWW
    https://www.youtube.com/channel/UC_TTsymRTkZTA0lV5qlJt3A

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    GalicjaSS
  • Zainteresowania
    CENTO + szeroko pojęta motoryzacja
  • Samochód
    Grafitowy kanciasty na glebie

Ostatnie wizyty

2771 wyświetleń profilu
  1. dawiddawidowski

    Żywotność akumulatorów

    Na YT jest gostek od akumulatorów, który na jednym z filmów mówi czemu nowe 'zamienniki' wytrzymują dużo mniej i na czym sprzedawcy oszukują czyli między innymi słaby aku z naklejkami znacznie mocniejszych itp. https://www.youtube.com/channel/UCbSVXP31l7_8DMoTg8h23vw
  2. dawiddawidowski

    Rdza, a konserwacja podwozia

    wypowiada się w tej kwestii na jednym z filmów to początek wydatków, bo teraz pewnie lakierowanie karoserii, komplet nowego zawieszenia, gumek, hampli, przewodów, wydech to i może remont silnika, napędów można zrobić itp. więc się skumuluje
  3. dawiddawidowski

    Rdza, a konserwacja podwozia

    zdzierał całą fabryczną mastykę i cała blacha była wyszlifowana na połysk (piaskowania nie uznaje) pomimo, że nie było w 90% rdzy, resztę odbudowywał. Na to dawał dwie warstwy epokstydu, pierwsza z pędzla druga pistoletem TMAluminium (szary), następnie kolejne dwie warstwy kolejnego epoksydu TMBarier (kremowy), na to mastyka sikaflex 529at, na całość 40szt. x290ml po 40zł za sztukę więc cena wyszła zacna za same materiały Na mastyki w celu max ochrony wosk innoteca
  4. dawiddawidowski

    Rdza, a konserwacja podwozia

    można, nawet cały odcinek o tym zrobił w opisie filmu numer tel. i meil do osoby u której sam się zaopatruje. Ja dodatkowo mam w mieście zakład w którym można zakupić taki wosk bo ma podpisaną współpracę, ewentualnie na stronie producenta jest numer na infolinię w celu uzyskania info odnośnie wosku. Cena wysoka ale najlepszy woskowy specyfik z jakim miałem styczność
  5. dawiddawidowski

    Rdza, a konserwacja podwozia

    śledzę jego poczynania od ponad roku, pomimo jednej sprawnej ręki (za co go mega podziwiam) jak dla mnie wzór i od niego wzbogaciłem wiedzę a nowe lepsze produkty - wosk innotec, epokstyd transpoxy, mastyka sikaflex itp. To już gruntowna odbudowa ale warto posłuchać i dowiedzieć o co w tym wszystkim chodzi
  6. dawiddawidowski

    Rdza, a konserwacja podwozia

    Jedyny skuteczny sposób który jest mi dane stosować i to się sprawdza to rozszlifowanie korozji do żywego, czyli połysku (jeśli wyskoczy dziura to wiadomo spawanie) Następnie oczyszczenie z pyłu benzyną ekstrakcyjną i aplikacja podkładu epoksydowego tylko i wyłącznie 2k w dwóch warstwach Po wyschnięciu epoksydu solidna warstwa masy uszczelniającej tzw. mastyki na elementy naprawiane i narażone (w większości daje ją wszędzie) Po odparowaniu rozpuszczalnika z masy stosuję czarne mazidło ale nie bitex tylko na bazie żywic syntetycznych co jest o wiele lepszym rozwiązaniem a nie wiele droższym Finalnie aplikuję wszędzie wosk, w profile i na całej powierzchni nadkoli, podłogi, progów itp. Jeśli samochód nie ma rdzy tak jak jest to u mnie w Sandero, po dokładnym myciu nadkoli, podłogi, suszeniu i odtłuszczeniu aplikuję tylko i wyłącznie odpowiedni wosk innotec jako zabezpieczenie, identyczna operacja jak w przypadku Krowna powtarzana najlepiej co roku, świetna sprawa. W profilach jeśli jest korozja znacznie ją ogranicza a wręcz powstrzymuje bo odcina tlen i wodę
  7. dawiddawidowski

    Wymiana alufelg z 16' na 17' czy 18'?

    Plusem jest tylko to, że jeśli dopasujesz odpowiedni wzór to poprawi się wygląd reszta to same minusy w większości wyżej wymienione ale i tak zawsze ponad wszystko wolę by samochód wyglądał inaczej niż 99% poruszających się po ulicach i z kosztami i dyskomfortem muszę się liczyć
  8. dawiddawidowski

    Auto do 5ooozł

    nawet jak coś wyjdzie to sam pospawam i polakieruję w garażu nie pierwszy oglądany samochód do 8k ale w sumie przypadek, że za najmniejsze pieniądze okazał się w najlepszym stanie technicznym i wizualnym z fiatem nie wygrasz 'bezawaryjność' fiata nie jest mi obca
  9. dawiddawidowski

    Wymiana progów w Golfie 4 - ile mamony szykować?

    Miesiąc temu złomowałem golfa4 bo nikt tego nie chciał bo nie miał klimy i gazu więc jeśli ma jakieś wyposażenie to robić, jeśli golas to sprzedać tak jak stoi Jeszcze kwestia jak to będzie wyglądało po rozebraniu poszycia, czy trzeba odbudowywać elementy czy fuszerkowo wstawić nowe poszycie, coś tam posmarkać w środku i tyle
  10. dawiddawidowski

    Auto do 5ooozł

    kupiłem za 1500zł punto cabrio 1.2 8v lpg do 2024r, ubezp na 7miesięcy, przegląd, fiatowski ocynk- podłoga i progi zdrowe, niebieski metalik, dach bdb stan, alu15 z letnimi, 4 zimówki na stali z 2016 nieużywane jeszcze, po remoncie i uszczelnieniu silnika, nowe sprzęgło, chłodnica, tarcze, klocki, drążki kierownicze, sworznie, nowy cały układ wydechowy, el.szyby, centralny, radio alpine, wnętrz pachnące i śmiga jak złoto Kupiony bez znajomości i nie od rodziny
  11. dawiddawidowski

    Auto do 5ooozł

    Śmigam całkowicie bezawaryjnie 2lata vento 1.8 lpg które można kupić za grosze ale to już dinozaur ale czego oczekiwać, nic nie ma to nic się nie zepsuje Ostatnio oglądałem całkiem nie złe: civic6 1.4 na sekwencji ze sprawną klimą 2800zł puma 1.4 na sekwencji plus sprawna klima, alusy 2800zł laguna 2.0 sekwencja, klimatronik 2500zł vectra b 2.0 16v sekwencja, klima 2500zł prawdę mówiąc można wyrwać za grosze fajne wozidła, doinwestować pozostałą kasę i śmigać ale co kto lubi
  12. dawiddawidowski

    Opna 17' uszkodzenie foto

    Taka obcierka to nic Przy kontroli mogą marudzić i na przeglądzie
  13. dawiddawidowski

    Czy warto konserwować podwozie

    Nic nie jest tak istotne jak doszczętne usunięcie korozji poprzez piaskowanie czy szlifowanie. Nawet preparaty za tysiące złotych nie pomogą jeśli powierzchnia nie będzie idealna. Odrdzewiacze nic nie dadzą podobnie jak lepiki typu bitex chyba, że robi się to dla zabicia czasu i własnej satysfakcji a nie długoletniej trwałości Jeśli nie ma nigdzie korozji sprawa jest prosta, podobnie jeśli mamy doszczętnie oczyszczoną stal stosujemy epoksyd 2k transpoxy masterbond na to polimocznik lub warstwa mastyki jaka była aplikowana na hali produkcyjnej (w nowych często nawet nie ma mastyk na całym podwoziu). Mastyki są dostępne na rynku ale koszt samego materiału jest znaczny, przykładowy bdb producent to SIKAFLEX. Taka konserwacja wytrzyma przynajmniej 20lat ciągłego użytkowania Jeśli kogoś interesuje naprawdę solidna konserwacja odsyłam po szczegóły na kanał gdzie wszystko jest szczegółowo wyjaśnione i przedstawione https://www.youtube.com/user/88Rafciu/videos?disable_polymer=1 Jeśli kogoś satysfakcjonuje efekt na 2-3 lata gdzie po tym czasie ponownie zacznie pokazywać się korozja, można wykonać to naprawdę niskim nakładem finansowym
  14. dawiddawidowski

    O polerkę zapytam

    Ręcznie to można nawoskować lakier, ewentualnie bawić się ręcznie Meguiars Ultimate Compound, maszyna pokazuje przepaść między zabawą ręczną a uzyskaniem godnego efektu niedawno testowałem maszynę noname za 90zł i daje radę na małych padach. Masner droższa ale za to z wolnym startem itp.
  15. dawiddawidowski

    Pytań kilka odnośnie 1.2 16v i LPG.

    W ostatnim 1.4 16v miałem staga300, kme silver, hanna gold
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.