Skocz do zawartości

atb666

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

atb666's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Po dłuższym czasie brak problemów z kontrolką jak i brakiem odpalania. Najprawdopodobniej ruszanie wiązką przy sterowniku było przypadkiem albo powiązanym problemem. Obecnie ani razu nie było tak, że auto nie chciało odpalić i nie zapaliła się kontrolka. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
  2. Drugi raz przewody spr. i nie ma przerw. Po rozkręceniu rozrządu klin na kole od wałka rozrządu wygląda dobrze (zdjęcia). Wymieniliśmy czujnik (BOSCH) i wyprostowaliśmy te wygięcie gdzie zaczytuje czujnik, plus pozbyliśmy się rdzy. Kontrolka i błąd zniknął. Teraz pojeżdżę i zobaczymy czy ten brak odpalania i ruszanie przewodami przy sterowniku miało coś wspólnego z tym czujnikiem czy to osobny temat.
  3. OK, sprawdzimy. Jak wszystko będzie ok, to przejdziemy do pompy ale mam nadzieję, że nie będzie trzeba.
  4. Dzień dobry, Poszukałem sporo na różnych forach ale nie znalazłem dokładnie takiego samego problemu. Zapaliła mi się kontrolka "auto z kluczem". Kod z OP-COM to "P0340-29" czujnik pozycji wałka rozrządu, przerwany obwód". Po psiknięciu KONTAKTEM w kostkę łączącą czujnik z wiązką za silnikiem na jakiś czas znikło ale pojawiło się ponownie po jakimś czasie i tak jeździłem pewien czas. Czasem auto nie chce palić ale jak poruszam kablami przy sterowniku, to idzie odpalić. Na 3 pinach z sterownika mam: 3 pin ma masę, 1 pin ma 5 [V] po zapłonie i na 2 pinie też 5 [V] i jest przejście między 1 i 2 pinem (zwarcie). Jakby zwarcie na przewodach ;/. Dane na OP-COM z czujnika są cały czas 0. Może mieliście coś podobnego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.