atb666
nowicjusz-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
atb666's Achievements
pieszy (1/20)
0
Reputacja
-
Witam wszystkich, Po dłuższym czasie brak problemów z kontrolką jak i brakiem odpalania. Najprawdopodobniej ruszanie wiązką przy sterowniku było przypadkiem albo powiązanym problemem. Obecnie ani razu nie było tak, że auto nie chciało odpalić i nie zapaliła się kontrolka. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
-
Drugi raz przewody spr. i nie ma przerw. Po rozkręceniu rozrządu klin na kole od wałka rozrządu wygląda dobrze (zdjęcia). Wymieniliśmy czujnik (BOSCH) i wyprostowaliśmy te wygięcie gdzie zaczytuje czujnik, plus pozbyliśmy się rdzy. Kontrolka i błąd zniknął. Teraz pojeżdżę i zobaczymy czy ten brak odpalania i ruszanie przewodami przy sterowniku miało coś wspólnego z tym czujnikiem czy to osobny temat.
-
OK, sprawdzimy. Jak wszystko będzie ok, to przejdziemy do pompy ale mam nadzieję, że nie będzie trzeba.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: atb666
-
Dzień dobry, Poszukałem sporo na różnych forach ale nie znalazłem dokładnie takiego samego problemu. Zapaliła mi się kontrolka "auto z kluczem". Kod z OP-COM to "P0340-29" czujnik pozycji wałka rozrządu, przerwany obwód". Po psiknięciu KONTAKTEM w kostkę łączącą czujnik z wiązką za silnikiem na jakiś czas znikło ale pojawiło się ponownie po jakimś czasie i tak jeździłem pewien czas. Czasem auto nie chce palić ale jak poruszam kablami przy sterowniku, to idzie odpalić. Na 3 pinach z sterownika mam: 3 pin ma masę, 1 pin ma 5 [V] po zapłonie i na 2 pinie też 5 [V] i jest przejście między 1 i 2 pinem (zwarcie). Jakby zwarcie na przewodach ;/. Dane na OP-COM z czujnika są cały czas 0. Może mieliście coś podobnego?