krecha Napisano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2015 Witam, od kilku dni mam następujący problem z centralnym w corsie C, mianowicie zamyka drzwi bez problemu jak fabryka chciała, ale przy otwieraniu z pilota rygiel skacze i drzwi nie otwiera. Problemu nie ma przy otwieraniu z kluczyka, otwiera się normialnie. Często trzaskając drzwiami już nie idzie ich otworzyć. Wygooglałem że winę ponosi prawdopodobnie jakaś sprężyna w zamku. Pytanie jest następujące, da się to naprawić czy tylko wymiana zamka wchodzi w grę? Jeśli tylko wymiana to czy ma znaczenie czy zamek jest z wersji EU czy angielskiej? Domyślam się że ma ale może jednak nie? Trzeba zwracać uwage na oznaczenia na zamkach przy zakupie używki czy przypasuje każdy? Ma znaczenie czy wersja 3d czy 5d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 . Wygooglałem że winę ponosi prawdopodobnie jakaś sprężyna w zamku. Pytanie jest następujące, da się to naprawić czy tylko wymiana zamka wchodzi w grę? Przerabiałem ten temat, sprężynka nie występuje jako część zamienna i tylko wymiana całej kasety CZ. Szukaj używki, nowa kaseta ma zaporową cenę, ja założyłem od angola i wszystko działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 Przerabiałem ten temat, sprężynka nie występuje jako część zamienna i tylko wymiana całej kasety CZ. Szukaj używki, nowa kaseta ma zaporową cenę, ja założyłem od angola i wszystko działało Nie ma problemu z doborem zamka? Facet ze szrotu mówił że z tymi zamkami jest dramat i żeby zwracać uwagę na ilość pinów w kostce. W razie czego mając jakikolwiek zamek z corsy da radę tą sprężynę przełozyć do swojego czy cięzki temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Nie ma problemu z doborem zamka? Facet ze szrotu mówił że z tymi zamkami jest dramat i żeby zwracać uwagę na ilość pinów w kostce. W razie czego mając jakikolwiek zamek z corsy da radę tą sprężynę przełozyć do swojego czy cięzki temat? Ja pojechałem na szrot, założyłem na miejscu i sprawdziłem czy wszystko działa. U mnie padł zamek w drzwiach pasażera z przodu czyli slave, a założyłem zamek od angola master. Tobie padł zamek w których drzwiach? Sprężynki nie próbowałem przekładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Ja pojechałem na szrot, założyłem na miejscu i sprawdziłem czy wszystko działa. U mnie padł zamek w drzwiach pasażera z przodu czyli slave, a założyłem zamek od angola master. Tobie padł zamek w których drzwiach? Sprężynki nie próbowałem przekładać Mi padł w drzwiach kierowcy więc teoretycznie master, ale u mnie drzwi otwieraja sie na 2 razy, najpierw kierowca, później reszta, więc nie wiem czy to master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Mi padł w drzwiach kierowcy więc teoretycznie master, ale u mnie drzwi otwieraja sie na 2 razy, najpierw kierowca, później reszta, więc nie wiem czy to master Więc musisz kupić zamek z auta europejskiego i jest to na 100% master. Otwieranie na 2 razy to jest opcja centralnego zamka tz zamykanie komfortowe, mozna to wyłączyć w module komfortu korzystając z komputera diagnostycznego (np. op-com). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2015 Więc musisz kupić zamek z auta europejskiego i jest to na 100% master. Otwieranie na 2 razy to jest opcja centralnego zamka tz zamykanie komfortowe, mozna to wyłączyć w module komfortu korzystając z komputera diagnostycznego (np. op-com). Dzieki za pomoc, mam jeszcze jedno pytanie, może będziesz wiedział, mój zamek ma 8-o pinową kostkę i oznaczenie EQ, na allegro widzę że są głównie 3 pinowe. Czy jest szansa że taki zamek będzie działał czy musi być koniecznie EQ? Da radę przełożyć samą tą sprężynę np z takiego zamka 3 pinowego? Czy to chodzi o tą małą sprężynkę która jest w miejscu przyłączenia cięgna od tego knyfla który pokazuje czy drzwi są otwarte/zamkniete (tego z pomorańczowym fragmentem). Może wystarczy kupić jakikolwiek zamek i przełożyc tą sprężynę? Bo ta właśnie mi pękła, tylko się zastanawiam czy to tylko w niej problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2015 Więc musisz kupić zamek z auta europejskiego i jest to na 100% master. Otwieranie na 2 razy to jest opcja centralnego zamka tz zamykanie komfortowe, mozna to wyłączyć w module komfortu korzystając z komputera diagnostycznego (np. op-com). W zasadzie to rozwiązałem już problem, dorobiłem pasowną sprężynkę i zamek chodzi jak z fabryki, obyło się bezkosztowo , niemniej dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekmir Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Witam. Mam identyczny problem. Bardzo proszę o informację jak się dobrać do tego centralnego zamka i jaką sprężynę zastosować ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekmir Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 A jak rozebrać ten zamek ? Zamykanie i otwieranie z pilota działa poprawnie przy otwartych drzwiach, przy zamkniętych zamyka poprawnie, a przy próbie otwarcia drzwi - następuje otwieranie i zamykanie (skacze). Przy "odłączonym" zamku problem nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.