NaczelnyFilozof Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 W sumie piszę tutaj bo tutaj widzę ludzi co robią i grzebią w swapach. Zastanawiam się jak podejść do elektryki przy takim swapie aby to połączyć w miarę z instalacją seata. Silnik dawcy to silnik barvo 1999r. Mam też wielką wiązkę elektryczną do tego. Bo plan jest taki aby cała elektryka została z seata a tylko z bravy został komp i kilka kabli. Z wiązki silnikowej wychodzi kostka do komputera (mały kwadraciak i od razu wyjście ma w instalacje auta) oraz druga płaska kostka. 1. Napewno w instalacji musi zostać skrzynka imobilajzera z pestką i antenką, obwod przekaznika wentylatora chłodnicy. 2. Przekaźnik pompy paliwa (tam jest wyłącznik uderzeniowy na masie, można go wpiąć w obwód "+"? Bo obecna pompa w baku ma swoj "-". 3. Z instalacji seata wyciągne 4 kable do kontrolki oleju, alterantora, pioruna trafiajacego w silnik (to np bedzie kontrolka wtryskow), przegrzania silnika (kontrolka klucza CODE) 4. Czujnik predkosci w skrzyni. Bedzie tylko wisiał i nie liczył obrotow bo inna skrzynia na linkę. Ale to chyba nie bedzie przeszkadzac komputerowi? 5. Z instalacji silnika wyciagnac sygnał temperatury silnika i podlanczyc pod zegary Czyli do tego z instalacji seata wyciągnac plus i plus po stacyjce aby uruchamialo komputer? Może jeszcze o czymś zapomniałem z elektryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Dziś dzień elektryki. Przerabianie gigantycznej wiązki Bravy pod okrojoną wersje do marbelli. Czyli tylko elektryka silnika i kilka kontrolek. Wersja po odchudzeniu wstępnym: Została jedna mała dziwna kostka prawdopodobnie od diagnostyki? Na 4ry kable była obok kompa. I chyba ona działać nie bedzie bo łączy się z zegarami a zegarów nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 A i jeszcze! Bo w Bravie 1,2 pompa miała 3,5 bar i siedziała w baku razem z regulatorem cisnienia (brak listwy powrotnej). Ta pompa z racji wielkosci nie wejdzie mi do baku. Obecnie mam w baku małą pompę japońską z nissana 3 bary z regulatorem cisnienia obniżającym cisnienie do pracy na gaźniku. I bym to zostawił tylko wstawił regulator z pompy bravy. Te 0,5 bara to chyba nie zrobi różnicy wielkiej? Z racji małej ilosci miejsca pod maską mam możliwość zmiany koła pasowego. W bravie koło pasowe ma dodatkową bieżnię pod pasek wspomagania (wspomagania nie montuje) a mam możliwość wyklrecenia poła pasowego węższego (bez wspomagania) z silnika sieny 1.2 75KM. Te koła są zamienne? Będzie pasować jedno w miejsce drugiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.