Skocz do zawartości

900 gażnik na 1,2 16V


NaczelnyFilozof

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie piszę tutaj bo tutaj widzę ludzi co robią i grzebią w swapach.

 

Zastanawiam się jak podejść do elektryki przy takim swapie aby to połączyć w miarę z instalacją seata. Silnik dawcy to silnik barvo 1999r. Mam też wielką wiązkę elektryczną do tego. Bo plan jest taki aby cała elektryka została z seata a tylko z bravy został komp i kilka kabli. 

 

Z wiązki silnikowej wychodzi kostka do komputera (mały kwadraciak i od razu wyjście ma w instalacje  auta) oraz druga płaska kostka.

 

1. Napewno w instalacji musi zostać skrzynka imobilajzera z pestką i antenką, obwod przekaznika wentylatora chłodnicy.

2. Przekaźnik pompy paliwa (tam jest wyłącznik uderzeniowy na masie, można go wpiąć w obwód "+"? Bo obecna pompa w baku ma swoj "-".

3. Z instalacji seata wyciągne 4 kable do kontrolki oleju, alterantora, pioruna trafiajacego w silnik (to np bedzie kontrolka wtryskow), przegrzania silnika (kontrolka klucza CODE)

4. Czujnik predkosci w skrzyni. Bedzie tylko wisiał i nie liczył obrotow bo inna skrzynia na linkę. Ale to chyba nie bedzie przeszkadzac komputerowi? 

5. Z instalacji silnika wyciagnac sygnał temperatury silnika i podlanczyc pod zegary

 

Czyli do tego z instalacji seata wyciągnac plus i plus po stacyjce aby uruchamialo komputer?

 

Może jeszcze o czymś zapomniałem z elektryki?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzień elektryki. Przerabianie gigantycznej wiązki Bravy pod okrojoną wersje do marbelli. Czyli tylko elektryka silnika i kilka kontrolek. Wersja po odchudzeniu wstępnym: 

 

t_sam_9514_109.jpg

Została jedna mała dziwna kostka prawdopodobnie od diagnostyki? Na 4ry kable była obok kompa. I chyba ona działać nie bedzie bo łączy się z zegarami a zegarów nie będzie...

 

t_sam_9515_756.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze!

 

Bo w Bravie 1,2 pompa miała 3,5 bar i siedziała w baku razem z regulatorem cisnienia (brak listwy powrotnej). Ta pompa z racji wielkosci nie wejdzie mi do baku. 

 

Obecnie mam w baku małą pompę japońską z nissana 3 bary z regulatorem cisnienia obniżającym cisnienie do pracy na gaźniku. I bym to zostawił tylko wstawił regulator z pompy bravy. Te 0,5 bara to chyba nie zrobi różnicy wielkiej?

 

Z racji małej ilosci miejsca pod maską mam możliwość zmiany koła pasowego. W bravie koło pasowe ma dodatkową bieżnię pod pasek wspomagania (wspomagania nie montuje) a mam możliwość wyklrecenia poła pasowego węższego (bez wspomagania) z silnika sieny 1.2 75KM. Te koła są zamienne? Będzie pasować jedno w miejsce drugiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.