Jump to content
qlimaxonly

Brak napięcia po swapie

Recommended Posts

Cześć wszystkim.

Zrobiłem SWAP z 1.1 SPI w Sportingu na 1.2 16V.

Wiązka jest przerobiona z mojego CC. Posiadam podwójny przekaźnik.

Ogólnie auto nie odpala, wymieniłem nawet sterownik na inny ale komputer diagnostyczny znów pokazuje błędy "impuls wtrysku, błąd eprom, uszkodzenie pamięci ram, uszkodzenie sterownika ecu"

Dodam że odziwo na kostce od wtrysków jest napięcie na dwóch pinach, gdzie tylko jeden ma +12V.

Ktoś zna temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pomału. Ale przed swapem silnik 16V odpalał i chodził? 

 

Na innym sterowniku to musi być odpowiedni klucz z immobilajzerem?

 

A to jest na kompie Bosha czy Magneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.