Skocz do zawartości

Clio III kombi 1.2 tce


Cezarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znajomy szuka auta i chciał by się coś dowiedzieć o Clio III  w wersji kombi po fl  celuje w 2010-2011 rok z silnikiem 1.2 tce 100 konnym.

Z tego co czytałem to jest prosty silnik i nie ma jakiś większych wad, bo to 1.2 75koni z dolozonym turbo i podobno nadaje się pod Lpg.

Ale może ktoś ma z forum ten silnik w tej budzie lub może coś powiedzieć o samym clio III w kombi,jakieś wady, typowe usterki..

Znajomy rocznie robi jakieś 15 tysięcy kilometrów głównie odcinki po 15, 20 kilometrów w jedną stronę i około 2 razy jakiś wyjazd na wakacje . Jak z miejscem w środku i bagaznikiem bo ma 2 małych dzieci. 

Za wszelkie informacje z góry dzięki

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam
Znajomy szuka auta i chciał by się coś dowiedzieć o Clio III  w wersji kombi po fl  celuje w 2010-2011 rok z silnikiem 1.2 tce 100 konnym.
Z tego co czytałem to jest prosty silnik i nie ma jakiś większych wad, bo to 1.2 75koni z dolozonym turbo i podobno nadaje się pod Lpg.
Ale może ktoś ma z forum ten silnik w tej budzie lub może coś powiedzieć o samym clio III w kombi,jakieś wady, typowe usterki..
Znajomy rocznie robi jakieś 15 tysięcy kilometrów głównie odcinki po 15, 20 kilometrów w jedną stronę i około 2 razy jakiś wyjazd na wakacje . Jak z miejscem w środku i bagaznikiem bo ma 2 małych dzieci. 
Za wszelkie informacje z góry dzięki
Pozdrawiam 
Samochód prosty, śmiesznie tani w eksploatacji, babki lubią bo się wysoko siedzi, silnik nie ma żadnych wad fabrycznych, pali stosunkowo dużo, jedzie jako tako, dobra charakterystyka do spokojnej jazdy bo nie trzeba go mocno kręcić, ale jak się chce "przycisnąć" to emocje jak na rybach.

Bagażnik bardzo ustawny i pojemny jak na swój rozmiar.

Nie koroduje nadmiernie.

Psuje się nagminnie elektryczne wspomaganie kierownicy, ale można podmienić na używkę za 80 zł i magik za 150 zł musi to "zakodować" do naszego auta, ogarnia to też soft ddt4all z kablem ELM 327, ale w praktyce nie testowałem. Regenerowane i wyzerowane wspomaganie ok. 700 zł więc bez tragedii, wymiana prosta.

Do tego co dwa lata warto wyczyścić odpływy wody z podszybia bo inaczej zalewa silnik wycieraczek i trzeba go ratować, dojście banalnie proste, a wycieraczki jako tako schodzą.

Fotelik RWF się mieści i ktoś 1,7 m jeszcze z przodu usiądzie względnie komfortowo.

Obiektywnie samochód godny polecenia, moja żona sobie chwali, ja go nie cierpię i jazdę nim uważam za męczarnię ze względu na katastrofalny układ kierowniczy, kiepskie wyciszenie, idiotyczną charakterystykę silnika oraz pracę sprzęgła, skrzyni biegów, a także idiotyczną pozycję za kierownicą - nogi za blisko, kierownica za daleko.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.