Skocz do zawartości

halomistrz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kołobrzeg
  • Samochód
    fabia IV ( poprzednio corsa d ,a dawno temu fabia 1 )

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

halomistrz's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

1

Reputacja

  1. są jakieś szanse na mój kod lakieru? (ZFA18700000927766 )
  2. Czy jest możliwość odczytania numeru lakieru po numerze vin i czy ktoś z kolegów ma taką możliwość ? (nie mam nalepki na klapie bagażnika,ponieważ była wymieniana)
  3. Potrzebuję kupić osłony i uszczelniacze półosi do seja 1.1 MPI 2002 r.Mam problem bo na znanym portalu są proponowane zestawy do 900 i 1.1 po 2004r.Co kupić żeby było dobrze?Niektórzy piszą że trzeba się sugerować sposobem włączania biegu wstecznego w danym aucie, a inni żeby najpierw wymontować uszkodzona część.Jeszcze jedno pytanko,ile może kosztować robocizna za obie strony?
  4. a nie zostaną tam jakieś szpilki z gwintem?
  5. Pytanie do praktyków czy jest możliwe w tym autku aby zwiększyć ilość miejsca na nogi kierowcy?Słyszałem że na nadkolu jest jakaś wkładka/nakładka którą można zdemontować,Ktoś coś próbował z tym robić?
  6. dzięki za info,a mam jeszcze pytanko,jak wentylator mi ruszył to nie obracał się zbyt szybko (w innych autach wentylatory mają duże obroty,"aż gwiżdżą") czy jest szansa że nie jest spalony? Wyczyszczenie ,nasmarowanie i poprawa szczotek to nie problem, aby nie był spalony.A gdybym wziął sam silnik z wentylatorem od 900-tki to będzie on pasował do "pająka" w 1,1 MPI? gniazdo na silniczku takie same?
  7. Koledzy,czy silnik wentylatora chłodnicy jest rozbieralny? Podejrzewam zawieszone szczotki i trochę zapieczone tulejki (był spalony bezpiecznik za akumulatorem po wymianie wentylator "połączony na krótko" zaczął działać ale niezbyt długo i zamilkł a bezpiecznik cały-uruchamiałem zwierając na przekaźniku) a i jeszcze pytanie drugie,gdyby był nierozbieralny to muszę kupić nowy ,wersja do 1,1 mpi kosztuje ok 140-150zł do wersji spi lub 900-tki jest tańszy.Wiem że te wentylatory różnią się tzw."pająkiem" a czy same silniczki z wiatrakiem są zamienne?
  8. Faktycznie jak się przyjrzałem to go widać-dzięki za wskazówki.Ale bez demontażu kolektora ssącego da się wymontować i zamontować ten nieszczęsny rozrusznik (tam nie bardzo jest jak ręce włożyć)?
  9. tak myślałem że jest od strony grodzi,ale z góry nie mogłem go dostrzec,chyba bez kanału nie ma szans? tulejki na pewno od 126p?
  10. Panowie potrzebuję wymontować rozrusznik z seicento 1.1 .Jak się do niego dobrać? w 900-ce był z przodu i był dobry dostęp,w 1.1 nie mogę go zlokalizować, i pytanie drugie czy w sklepie dostanę do niego bez problemu tulejki,patrzyłem w necie i nie mogę znaleźć,pasują od innych modeli?
  11. Szybkie pytanie czy w seicento 1,1 z 2000r może być fabrycznie zamontowany licznik nowego typu (z wyświetlaczem) i okrągłe logo na masce? Mam okazję kupić coś takiego za ok 2500zł i zastanawiam się czy była taka wersja w 2000r czy też ktoś coś modził.Pilne bo jutro wybieram się po auto
  12. W tej sytuacji rozumiem że klocki których foto dołączyłem na początku pasują do classica, tylko nie mają możliwości zamontowania czujnika zużycia.To jeszcze pytanko ,czy classic ma oryginalnie czujniki klocków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.