-
Liczba zawartości
863 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
puchaty's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
4
Reputacja
-
Witam ponownie. Po dlugich i nie zawsze owocnych eksperymentach powrocilem do alfy. Tym razem padlo na 146 jtd. Pzdr wszystkich :-)
-
> wtopa nie wiem czemu ciagle myslalem ze to 8v bo jazdzi jak zajechana 8'ka
-
Lesiu wytlumacz mi uposledzonemu mechanicznie co i jak. Jutro jednak kupie nowy pasek bo ten cos sie nie chce napiac. Rozciagnal sie czy jak?
-
> Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. uszczelka przepalona miedzy 2 a 3 cylindrem. Wymieniona, glowica splanowana. Wsio poskrecane i teraz: - jak ustawic rozrzad? prosze opisac jak 5-latkowi. Jakies takie sruby z otworami i prety mam po akcji ustawiania kilka lat temu przaz Cinka - jak napiac pasek? prosze opisac jak 5-latkowi.
-
> Ribe 9 długa na 80 do odkręcenia głowiczki. Ribe 10 do odkręcenia głowicy. Czyli aby sciagnac glowice potrzebuje dwa klucze? > W castoramie nie wiem ja nasadki kupiłem po 15 zł na allegro. Allegro mnie nie urzadza bo potrzeba mi na jutro.
-
Klucz do srub glowicy jaki to ma byc ribe czy jakos tak? 13,14? silnik 1.2 16v. W castoramie kupie to?
-
> Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami. ogarne wymiane pod blokiem na parkingu
-
cewki nowe swiece nowe przewody wn nowe dalej dziad pali na 3 gary i dopala paliwo w wydechy. Co dalej? Jakies pomysly?
-
może to nie wina obudowy, a samego (być może nieprawidłowego) wklejenia lustra. Choć nie wyobrażam sobie by można bylo to spartolić
-
> Panowie jak w temacie - szybkie pytanie do DETowiczów. > Jakie parametry ustawić pod seicento w hamowni drogowej DETa ? > Skrzynie wiem jak ustawić - spoko. > Ale nie znam parametrów frontal area itp > Za pomoc z góry dzięki ! 100 wiosenek! a na pytanie odpowiedzi nie znam
-
pytanie dodatkowe: - jak to jest z tymi cewkami i kolejnoscia ich podpiecia (patrzac od strony przegrody)? Na pokrywie jest 1-4 3-2, a ja mam opis na cewkach (markerem) 1-4 2-3 i tak auto jeździlo do tej pory
-
> Zapalasz i wyciagasz po kolei fajki. > Jak po wyciagnieciu którejś nie bedzie gorzej znaczy masz ją. ale znaczy tak zdiagnozuje wadliwa cewke? przewod czy swiece?
-
> Cewka na 90% hmm. jak to sprawdzic - wytlumacz jak pieciolatkowi Dodatkowe info: - wyciagam pojedynczo wszystkie fajki przewodow WN. bez 1,2,3 pali, wyciagam 4 kreci nie pali. - zamieniam parami przewody WN na cewkach 1 na 2 i 3 na 4 kreci nie pali wogole - sprawdzenie swiec dzis w gre nie wchodzi (ukrecilem klucz z tesco) czasu nie mam by podjechac kupic cos porzadnego.
-
od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic?
-