Skocz do zawartości

kotmakawity

użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

kotmakawity's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Sprawdzilem jeszcze czujnik ciśnienia w kolektorze: 1V na biegu jalowym, 3.8V przy szybkim otwarciu przepustnicy - zgodnie ze wskazówkami z "troubleshooter'a".
  2. Sprawdziłem Sondę lambda multimetrem - zachowuje się zgodnie z oczekiwaniem - napięcie oscyluje 0.19-0.82V.
  3. Ktoś wie, czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy? ("Troubleshooter" z wikidot wskazuje sondę lambda jako możliwą przyczynę szarpania przy przyspieszaniu".)
  4. > ewentualnie pompa może się > kończyć paliwowa i brakuje mu benziny:) Myślę, że gdyby wydatek paliwa był za mały, to objawy by się nasilały wraz z większym uchyleniem przpustnicy - a u mnie tak nie jest.
  5. Poproszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki mojego fiata, '99 bez EOBD. Objawy są następujące: - lekkie szarpanie przy przyspieszaniu - chwilowe niestabilności obrotów biegu jałowego, +/- 50 obr/min. Oba objawy nie występują gdy silnik jest zimny, pojawiają się po 1-2 km jazdy. Dotychczas sprawdziłem: - wizualnie stan świec i przewodów WN - oporność: - uzwojeń pierwotnych cewki - czujnika położenia wału korbowego - czujnika temperatury zasysanego powietrza - czujnika temperatury silnika - zasilanie czujnika ciśnienia zasysanego powietrza Wszystkie parametry są w normie. Wstępnie wykluczam: - przewody WN, gdyż objawy nie zmieniają się gdy samochód stał na dworze przy dużej wilgotności, czy stał w garażu, czy też jest porządnie rozgrzany podczas jazdy - moduł przepustnicy, gdyż poszarpywanie występuje tez przy jej pełnym otwarciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.