-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa
kotmakawity's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
Brava 1.2 - szarpanie przy przyspieszaniu
kotmakawity odpowiedział kotmakawity na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Sprawdzilem jeszcze czujnik ciśnienia w kolektorze: 1V na biegu jalowym, 3.8V przy szybkim otwarciu przepustnicy - zgodnie ze wskazówkami z "troubleshooter'a". -
Brava 1.2 - szarpanie przy przyspieszaniu
kotmakawity odpowiedział kotmakawity na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Sprawdziłem Sondę lambda multimetrem - zachowuje się zgodnie z oczekiwaniem - napięcie oscyluje 0.19-0.82V. -
Brava 1.2 - szarpanie przy przyspieszaniu
kotmakawity odpowiedział kotmakawity na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Przy stałej prędkości 130km/h też szarpie. -
Brava 1.2 - szarpanie przy przyspieszaniu
kotmakawity odpowiedział kotmakawity na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Ktoś wie, czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy? ("Troubleshooter" z wikidot wskazuje sondę lambda jako możliwą przyczynę szarpania przy przyspieszaniu".) -
Brava 1.2 - szarpanie przy przyspieszaniu
kotmakawity odpowiedział kotmakawity na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> ewentualnie pompa może się > kończyć paliwowa i brakuje mu benziny:) Myślę, że gdyby wydatek paliwa był za mały, to objawy by się nasilały wraz z większym uchyleniem przpustnicy - a u mnie tak nie jest. -
Poproszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki mojego fiata, '99 bez EOBD. Objawy są następujące: - lekkie szarpanie przy przyspieszaniu - chwilowe niestabilności obrotów biegu jałowego, +/- 50 obr/min. Oba objawy nie występują gdy silnik jest zimny, pojawiają się po 1-2 km jazdy. Dotychczas sprawdziłem: - wizualnie stan świec i przewodów WN - oporność: - uzwojeń pierwotnych cewki - czujnika położenia wału korbowego - czujnika temperatury zasysanego powietrza - czujnika temperatury silnika - zasilanie czujnika ciśnienia zasysanego powietrza Wszystkie parametry są w normie. Wstępnie wykluczam: - przewody WN, gdyż objawy nie zmieniają się gdy samochód stał na dworze przy dużej wilgotności, czy stał w garażu, czy też jest porządnie rozgrzany podczas jazdy - moduł przepustnicy, gdyż poszarpywanie występuje tez przy jej pełnym otwarciu