Skocz do zawartości

Chrisu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Chrisu's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputacja

  1. Polo 6N2 1.4. Po wymianie sprzęgła dawno temu, czasami dziwnie "zaskakiwało". Szczególnie po dłuższym postoju ruszanie ze wstecznego nie było płynne, ale tak jakby w połowie puszczania pedału sprzęgło "nagle" zaczynało odbijać. No, ale nie było innych problemów... Auto ostatnimi czasy trochę stało, oczekiwało na zrobienie mu zdjęć i sprzedanie, ale że czekał mnie dłuższy serwis drugiego auta, więc powróciło do łask. Zaczęło się od tego, że na biegu jałowym "szurało" jak kończące się sprzęgło. Po wciśnięciu sprzęgła i wbiciu biegu szuranie mijało. Później szurało przy jeździe... Aż nagle przestało szurać, ale... na 5 biegu, po rozgrzaniu silnika stuka i szarpie co jakiś czas. Co więcej przy wrzucaniu 5 biegu słychać ten sam głuchy stuk jak przy jeździe na nim (bez szarpania). Po ręcznym lekkim "dociśnięciu" piątki (z trzymaniem jej cały czas) stuki i szarpanie nie występuje. No i teraz pytanie. Skrzynia do wymiany? Czy coś "lżejszego"? Dzięki za pomoc.
  2. Dzisiaj udzielam się w kąciku marki bawarskiej. U sąsiada mojej siostry stoi taki właśnie pojazd. Opis mówi o "Ohne TUV" - ale to nie problem, bo i tak na lawecie go przywiozę jakby coś, ale większy problem to "Katalysator kaputt". Innych informacji póki co brak. Jako, że nie mam pojęcia jak w tych autach psuje się katalizator (czy jak w mojej szafie nie dało się jechać powyżej 30 km/h, a po wymianie auto wróciło do życia), czy jest to znacznie większy koszt, bo oprócz katalizatora pada najczęściej wszystko, z bulbulatorem włącznie ;). Dlatego pytam WAS moi drodzy czy pchać się w to czy nie. Autko stoi za 500 euro i nie ma go jeszcze na mobile czy autoscout. Aha jeszcze jedno. Czy da się w jakiś domowy sposób (polanie płynem do mycia naczyń, splunięcie przez prawe ramię, a następnie zjedzenie sproszkowanego ślimaka na ten przykład) sprawdzić czy to tylko katalizator? Zakładam, że jeśli to m.in. katalizator to z tyłu może nie być wcale spalin, ale czy coś jeszcze obejrzeć?
  3. [KUPIĘ] Wahacz tylny prawy do Hyundaia Santamo (Mitsubishi Space Wagon II gen). I to chyba tyle ;)
  4. Nie, nie szkoda, bo mam za free - to po pierwsze. Po drugie co mi przez telefon pomoże? Powie - przywieź Pan - zobaczymy. Po trzecie - nawet jak przywiozę, to mam dzień stracony - sory, ale mam taką pracę, że w tygodniu nie ma szans wyrwać się gdziekolwiek. Po czwarte - nawet jakbym poprosił kuzyna, żeby zaciągnął auto +/- 250 km ode mnie, to koszt naprawy wzrasta drastycznie. Po piąte - najprawdopodobniej najtaniej wyjdzie mnie wymiana pompy - mam znajomego pracującego na złomie w Niemczech i nie ma problemu, by po taniości taką załatwić (może i za free, a na pewno duuużo taniej jak choćby uszkodzoną z popularnego serwisu aukcyjnego), a jako, że znacznie łatwiej jest dostać wersję z 2 wtyczkami, to zapytałem o co zapytałem. To tyle... No, ale OK. Chciałeś dobrze, a znajomy miałby kolejnego klienta. Tak też można. Oczywiście.
  5. Dziękuję DamianieB za fachową poradę... :/
  6. Auto nadal stoi i kwiczy - odkopuję wątek żeby nowego nie zakładać Szukam jakiejś pompy (mam możliwość z demobilu z kraju gdzie autami tylko dziadki do kościoła jeżdżą zdobyć ) coby podmienić (bo regeneracja to nieopłacalna zabawa). Moja pompa jest na 1 wtyczkę. Czy wersję na 2 wtyczki da się jakoś zaadaptować do wersji z jedną wtyczką? Wszędzie są te na 2 wtyczki :/ Dzięki za pomoc.
  7. Wracam do tematu, bo auto nadal nie jeździ. Przed zawiezieniem do mechanika, było tak, że za każdym odpaleniem działało krócej. Ten wziął się najpierw za kable (podobno idą w nadkolu i były nieźle zabłocone). Sterownik pompy poszedł na test i podobno wygląda, że jest OK. Jest nadal problem z tym, że nie ma połączenia z CANem (tzn taki błąd pokazuje). Auto nie chce w ogóle zapalić, ale po użyciu autostartu zapala i nie gaśnie po kilku/kilkunastu minutach (spokojnie 2 godziny chodziło). No i teraz "proste" pytanie. OCB?
  8. Szukam auta. Szwagier mówi, że jest w BRD terracan 2003, skóra, manualna skrzynia, 193000, 2003 rok za 1500 eurosów. Jadę oglądać. Auto z kilkoma rysami na karoserii, silnik po kilku dniach stania zapala bez zająknięcia pracuje równo. Auto nie ma przeglądu (końcówki drążków wybite i tylko to - szwagier był akurat ze swoim na przeglądzie i zagadał z właścicielką czy nie chce sprzedać) Wchodzę pod spód, a tam jużn ie tak fajnie. Przegnity "koszyk" na bak, dość dużo rdzy (ale oprócz tego koszyka nabak ślady są raczej mało straszne). W załączeniu kilka zdjęć. Jak myślicie, brać go czy nie? BTW - może ktoś z Was jeździ jakimś ciężarowcem do PL i jakby miał pusty przebieg do PL mógłby go przy okazji zabrać? Dzięki za pomoc.
  9. tak. Po skasowaniu pozostałych wywala się tylko ten jeden błąd. Pozostałe 2 to za niskie napięcie z aku (powstał pewnie kiedy był holowany na światłach, wcześniej duuuzo kręciłem próbując zapalić) i jakiś z immobilisera (myślałem, że może coś chip w kluczyku zwariował i wyjąłem go na chwilę).
  10. Tak więc dziś podpiąłem się pod kompa a tam P1651 - CAN Receives Error Czyli jak już znalazłem jedna z 2 możliwości. Jak napisał Darek - czujnik położenia wału, albo znowu elektronika pompy...
  11. obawiam się, że 2 pozostałe to raczej nie. Jak napisałem - rano zapalił bez gadania - po 0,5 sek kręcenia. Osobiście obstawiam (niestety) pompę - ich ceny porażają :/
  12. Dzisiaj rano zapaliła bez mrugnięcia okiem... Myślicie, że może być to pompa? Nie mam możliwości podpięcia się przez najbliższe 3 dni do kompa (mam interfejs ale nie przy sobie :/ ). Jakby nie było ma 400tkm za sobą
  13. Szczęście w nieszczęściu - siostra jechała na święta i mnie zgarnęła . Po drodze kilka razy na 5 biegu puściłem sprzęgło i w sumie po ok kilometrze ciągnięcia zaskoczył. Aha dodam, że po włączeniu zapłonu świeciła się kontrolka "check". W momencie jak załapał - już nie. Po drodze (ok 60 km) 2x na chwilę (ok 1 sek) zaczął tracić moc (ale tak jakby zupełnie stracił zasilanie w ON) i włączał się check. Identyczną sytuację miałem 2 lata temu o mniej więcej tej samej porze. Nie mogłem zapalić, a po drodze do mechanika (przy dojeżdżaniu do skrzyżowania puszczałem sprzęgło aby hamulce dobrze zaczęły działać) załapał - i do dzisiaj (2 lata i 50tkm) był spokój... Niestety jak wjechałem na podwórko i zgasiłem już nie zapalił
  14. Moja VB 2.0 DTI cos sie dzis zbiesila. Juz raz niechciala mi odpalic (ciepla po 20 km jazdy) po czym odpalila i juz nie sprawiala problemow. Teraz jestem 70 km od domu a ta znowu zaniemogla. Kreci zwawo, jednak silnik sie nienaturalnie trzesie. No i oczywiscie nie zapala :/ Ma ktos z Was pomysl co moglo jej odbic? Aha. Tranzystor w sterowniku pompy wymieniony wieki temu Sorki za brak ogonkow - z tel. pisze.
  15. Kurcze mam mały problem. Patrzę widzę pompę ABS, ale nie widzę żadnych rurek (oprócz metalowych) - ale spradzałem dzisiaj przy świetle z telefonu po wyjściu z pracy więc się nie liczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.