Skocz do zawartości

marcinbl

użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

marcinbl's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. Widze, że masz 1.4 16V z Mi to pewnie 95 KM i przepustnica > sterowana na linkę? Jest sterowanie linką, no i tu też jest coś dziwnego; jeśli spod maski paluchem popychając dodam mocno gazu to słychać głośne psykniecie powietrza. Nie wiem, czy to normalne....
  2. I o to mi chodziło - dzięki
  3. > że kosztuje ponad 500 złotych? No mówię Ci, aż mnie cena przygięła... A jak kupię rurę zwykłą, jak i innych samochodach, to będzie jakaś różnica? I dzięki za radę z cewkami, jutro popróbuję.
  4. > objawy jak przy cewkach Czyli co, wszystkie do wymiany, czy można jakoś domowym sposobem sprawdzić, które?
  5. Witajcie; mam od wczoraj problem z meganką 1,4 16V 2001, otóż silnik pracuje jakoś "koślawo", tzn. pracy silnika na wolnych obrotach i podczas przyspieszania towarzyszą jakieś dziwne wibracje. Chcę najpierw posprawdzać, co się da, we własnym zakresie, dlatego będę wdzięczny za jakieś wskazówki. Ktoś mi powiedział, że może fałszywe powietrze ciągnie - rzeczywiście, rura od chłodnicy do filtra jest poklejona, może warto ją wymienić. No i tu jest pytanie: co w tej rurze jest takiego magicznego, że kosztuje ponad 500 złotych?! Tyle chcą w jednym ze sklepów w Bydgoszczy. Zastanawiam się, czy nie można jej zastąpić inną, tańszą.
  6. Dzięki za zdjęcie, ale u mnie pompka wygląda inaczej, ma taki cienki cypek i między nim a zbiorniczkiem jest luz. Załączam zdjęcie z manuala (przepraszam autora za wykorzystanie bez jego zgody)
  7. no to wszystko jasne.... A nie wiesz, czy to taki zwykły oring czy coś bardziej skomplikowanego?
  8. Witam, w sobotę zabrałem się za typową dla meganki usterkę - pompka nie dawała płynu na przednią szybę. Dojście kijowe, ale dałem radę bez ściągania koła, tylko po zmontowaniu wszystkiego do kupy płyn wylewa się dołem. Czy na rurce, która wchodzi w zbiorniczek powinna być jakaś uszczelka? Jak wcisnąłem pompkę to wydawało mi się, że luz jest trochę za duży, ale żadnej uszczelki tam nie było, chyba że coś zgubiłem...
  9. kurczę, to chyba nie to - na postoju pracuje normalnie, przy kręceniu kierownicą nie ma zmiany obrotów, wersja bez bezpiecznika też nic nie zmieniła; wystarczyło, że zrobiłem maly oblot po osiedlu i zaczęło się to samo. Przewód, o którym pisałeś wygląda na cały i czysty. Czytalem gdzieś o jakimś czujniku temperatury, podobno waln ięta sonda też może dawać podobne objawy (spadające obroty, gaśnięcie, okopcone świece).
  10. A to buczenie, o którym pisałem na początku, to wspomaganie kierownicy (jak sądzę) - póki buczy, można kierą obracać, nawet jeśli silnik już zgasł. Wcześniej tego nie było....
  11. Trudno powiedzieć... po prostu gaśnie, więc go nie męczę i na siłę nie jadę dalej.
  12. Na postoju jest ok, gaśnie w czasie jazdy; kiedy uda się zatrzymać bez zgaśnięcia, silnik pracuje, ale wolniej niż zwykle i nierówno.
  13. Witajcie, mam taki oto kłopot: moja astra zapala normalnie, jednak po przejechaniu kilkuset metrów traci moc i praktycznie przy każdym wysprzęgleniu gasnie. dodatkowo po zgaśnięciu przez dłuższą chwilę słychać jakieś buczenie spod maski, jakby coś się obracało i powoli wytracało prędkość. Pewnie jakiś problem z zapłonem.. świece czarne, okopcone. Poradźcie, czy sam w warunkach garażowych, bez sprzętu diagnostycznego jestem w stanie coś zrobić. Co może być przyczyną? Jechać do warsztatu na kołach co chwilę na nowo odpalając czy lepiej na sznurku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.