Skocz do zawartości

driver0027

użytkownik
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wroccław
  • Zainteresowania
    Cross

driver0027's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Juz widze jakiego zawijasa zrobiles zeby poprowadzic dolot, trza bylo zostawic chlodnice tam gdzie > byla ale dzięki temu uzyskałem dużo miejsca na DP
  2. > Czołem > Właśnie jestem przy montażu turba. > Potrzebuję porady i jak by ktoś miał może jakąś fotkę. > Jak umieściliście przewody chłodzenia. > Czy chłodnice da się jakoś odsunąć od turbiny?? > Wcześniej gdzieś czytałem że jakoś odsuwa się chłodnice.Ale jak tak przymierzam to ona jest przy > samym zderzaku.Ni w ząb ją ruszyć. > A jeszcze jedno turbina którą kupiłem ma małe pęknięcie w części wydechowej.(kupiłem ją jakieś pół > roku temu a dopiero teraz warunki pozwoliły zabrać się za auto)czy nadaje się do spawania czy > raczej wymienić tą część. ja mam chłodnice w cc po drugiej stronie a na miejscu jej jest IC turbo hybryda na bazie T15 co by mało miejsca zajmowała ale wirniki i koło kompresji wielkości k03 VW 1.8T co prawda robione jeszcze na 1.2 8vT w we Wrześniu 2010r teraz zmiany zmiany na 16v i takie tam
  3. na szybko wtryski do 1.2 16v pod turbo od 250cc do 280cc od czego
  4. > Kalkulatorem CR od Taquita wyliczyłem sobie, że aby uzyskać CR w okolicach 8,5:1 stosując jedną > standardową uszczelkę muszę podnieść głowicę o 1,5 mm. Czy wobec tego wyjdzie na jedno i to > samo jeśli zeszlifuję po 1,5 mm z każdego tłoka (upraszczam przyjmując, że tłok jest względnie > płaski)? Dobrze kombinuję? > Druga sprawa - czy mogę sobie tak bezkarnie zebrać te 1,5 mm z tłoka? Jakie mogą być tego negatywne > skutki? > Pytam bo chcę uniknąć stosowania kanapek, przekładek i innych takich. ja zawiozłem głowice do napawania
  5. > Mi kabel od EGT idzie zaraz pod cewkami i nic mi nie glupieje a czemu orginalna sąda jest odpieta
  6. > to wiem że do egt jest termopara, ale cos robi zakłócenia i przy bucie egt wylatuje poza zakres > 1500stopni, po odpuszczeniu spada na 850 moze wtryski tak wache leje
  7. > Ja mam AG i cóż już dwa razy umarła sonda. > I nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. słyszałem ze mogą być dwa powody za wysoka temperatura EGT olej w spalinach sposób na sprawdzenie dać sonde 1m dalej
  8. > Nie posiadalem, wiec sie autorytatywnie wypowiedziec nie moge, ale chlopaki z dp-engineering, > ktorzy z tego zyja, nigdy nie byli zachwyceni, w koncu wyrzucili do kosza i zastosowali > sterownik od vemsa na hamowni. Mialem u nich okazje podlaczac swoj czujnik do jednego i > drugiego sterownika, niebo a ziemia, innovate wogole nie zadzialal z moja sonda, musialem sie > klasc pod fure i wkrecac ich "odpowiedni" czujnik > Edit: od czego powinienem zaczac to nie tyle awaryjny co kaprysny to co w koncu kupić
  9. > Podałbyś chociaż jakiś opcje, które rozważasz... http://allegro.pl/szerokopasmowy-afr-wskaznik-skladu-mieszanki-bosch-i2100205921.html http://allegro.pl/innovate-zegar-skladu-mieszanki-afr-mtx-l-i2109818719.html
  10. a który wskaźnik AFR dobry sam nie wiem który kupić
  11. szukam jakis programow co by mi pomogły w otworzeniu epromu i urządzenia co pozniej mi to nagra na nowa kość pamieci bede chyba zmienic czujnik mapsensor zmienic na inny??
  12. a ktos ogarnoł komputer od 16v pod turbo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.