-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa
lewusek19's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
> Witam > Czy to prawda, że w Fiacie Stilo 1.6(103km) 2002r były montowane świece irydowe na pierwszy montaż > ? a czy niesprawne świece mogą powodować falowanie obrotów, nierówną prace silnika ?
-
> Nieprawda. W fabryce wkładali zwykłe NGK BKR5EZ. dzięki za info
-
Witam Czy to prawda, że w Fiacie Stilo 1.6(103km) 2002r były montowane świece irydowe na pierwszy montaż ?
-
ehh nie mogę go znaleźć, będę musiał wybrać się do mechaniora
-
Witam. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia wału w stilo 1.6 (103 km) pozdrawiam
-
> Stopera w dłoni nie miałem, ale podniosłem obroty w okolicę 4500-5000 (wiadomo, że równo się nie > utrzyma) i liczyłem do trzech. Puszczałem pedał gazu, aż obroty się ustabilizują na 700 i > powtórka. Zrobiłem to w sumie trzy razy. Teraz podpiąłem się innym programem, bo MES nie > zapisał żadnego błędu, a ten drugi programik wywala błąd uczenia się ecu i nie można go > skasować. Zrobiłem już 20 km i dalej mam na desce engine fault. ja jak robiłem jeszcze adaptacje koła fonicznego to gazowałem tak do 6000 rpm potem czekałem, aż się ustabilizują i tak 3 razy. Zobacz ten sposób
-
> Zrobiłem reset według opisu, ale jest problem z mrugającym engine fault i piszczeniem. Zaczęło się > od razu po wykonaniu resetu i jak nagrzewałem silnik na biegu jałowym, to cały czas piszczało. > Dałem później obroty 3x następnie zgasiłem silnik, odpaliłem i dalej piszczy. Oczywiście > błędów na kompie brak. a trzymasz te 3 sek. na tych obrotach ?
-
> Witam > Pacjent to Stilo 1.6 (103km). Po lekkim dotknięciu gazu obroty tak falują jakiś tekst . > Czasami gaśnie w czasie jazdy, wywala błąd asr failure, loose connection. > Po wymianie przepustnicy w zaadoptowaniu w FES problem nie ustąpił > Bardzo proszę o pomoc No i doszedł jeszcze jeden problem, może to jest związane z obrotami? W czasie jazdy z nawiewu i na zewnątrz czuć dość intensywny zapach mocno rozgrzanego metalu.
-
> Będę powtarzał do znudzenia ... cewki. > O ile masz Sagem (w co wątpię, żeby tyle czasu dały radę) to masz odpowiedź. > U mnie ASO przez dwa miesiące walczyło, komp permanentnie wskazywał na przepustnicę, która okazało > się była OK autko z 2002 niby ma przejechane 176k
-
ok dzięki za rady kolego
-
> a wiec wartości dla wszystkich cewek: przy włączonym silniku 2,120ms a > wyłączonym 1,550ms a te wartości co podałem to są w normie ?
-
> Kliken. > Pozdrawiam BAS a tak się zapytam jeszcze. Gdzie znajdują się te sondy ?
-
> Jakie masz błędy w ECU silnika? > Sprawdź masę przy akumulatorze i masę silnika. > Przetestuj czy płynnie działa pedał gazu (w zakładce F4 możesz obserwować uchylenie %, zrób to przy > wyłączonym silniku), popatrz w czasie falowania na uchylanie się przepustnicy (też F4). > Pozdrawiam BAS Wcześniej nie było żadnych błędów. Dopiero po wymianie przepustnicy wyskoczył błąd p0136 (coś z sondą lambda)
-
> Witam > Pacjent to Stilo 1.6 (103km). Po lekkim dotknięciu gazu obroty tak falują jakiś tekst . > Czasami gaśnie w czasie jazdy, wywala błąd asr failure, loose connection. > Po wymianie przepustnicy w zaadoptowaniu w FES problem nie ustąpił > Bardzo proszę o pomoc co jeszcze może być przyczyną ?
-
> Tam jest jakiś opis po prawej po angielsku. Próbowałem przetłumaczyć, ale wychodzi masło maślane. > Jakieś specjalne zalecenia? Silnik zimny/ciepły, coś tam piszą o podnoszeniu obrotów. > Adaptacja przepustnicy po resecie, czy przed? Jest tam jeszcze coś o ustawieniu koła > fonicznego ja zrobiłem tak: Normalnie, wyłączyć LPG(żeby sam się nie przełączył), przy zimnym silniku, włączyć zapłon, skasować nastawy, odpalić silnik, pozwolić mu się nagrzać na jałowych, jak osiągnie temperaturę roboczą to 3x na 3sekundy 4500-5000rpm a później pojeździć na noPB only.