Skocz do zawartości

ziemia21

użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Stuttgart

ziemia21's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany....okazało się ze brak mocy wywołał check z błędem 2 biegu wiatraka no i przerwany był kalel przy module sterownika silnika. Gdyby ktoś chciał wiedzieć gdzie w cromie to cacko jest to okazuje się ze zaraz za światłem przeciwmgłowym od strony pasarzera. Pozdrawiam
  2. To raczej nie to bo poprzeczyszczane trochę i dalej jest problem....na biegu jałowym nie przekracza 3.600 obrotow.
  3. Dziś próba egr. Pidlocziny do aku. chodził bez zarzutu. Trzpień dziala. Ale wlot do kolektora kompletny syf....czy to może byc probl3mem? I 2 pytanie auto ma już 190 tys kolektor plastikowy czyli klapy wirowe wmontowane w srodek czy tylko przeczyszczony kolektor czy lepiej nowy z obawy przed klapami. I po 3 multiecuscan nie chce się lączyc z obd2 dodam że kupiłam w formie wtyczki blohtut. Tzn łączy się ale ma tylko 2 Comy np 22 i 23 i tak zmienia co rusz na nastepne.
  4. Egr jest częściowo zaslepiony i wyczyszczony....czpien chodzi luzno. Chyba po prostu kupie nowy bo ten był GM a ponoć bywają wadliwe w elektryce i Pierburga są lepsze. Nie mam pomysłu co to może byc. Ecuacan skrakowany raptem widzi tylko Com11 i 12 a moja Crowa na Com7 się łączy. Poprzednia wersja free raz się policzył a potem już nic nie dzialalo. Nie wiem co robić.
  5. Dziś wymontowany....dlaczego taki mokry to normalny objaw?
  6. Tzn ze jest popsuty egr? Na otwartym miał 4% a na zamkniętym 70 do 80%.
  7. Dziś udało się na wersji startowej uruchomić multiscan tylko 20 min pokazało to co ponizej. Czy opłaca się kupić to http://allegro.pl/show_item.php?item=5442057492&msg=Obserwujesz+t%C4%99+ofert%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0ANie+przegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watched=1&msgtoken=2588db2f0d2284939d6df5b28ebc72fd553da4b654bb8a05ab6d91f2d6ed1ca0 I czy z tych zdjęć coś wynika? Chyba dpf jest zatksny?
  8. Nie mam programu który mi to sprawdzi...czy inwestować i kupić ecuskan za 50 € ? Czy tam będę wszystko miala? Auto juz totalny trup pod górę wjechać nie mogę musze na pół sprzęgła.
  9. Wczoraj podłączyłona została crowa pod kom i wyskoczył takie błędy P0481 i P0401. Awaria wentylatora w obwodzie sterowniczych i niewystarczający przepływ spalin.....to teraz na chłopski rozum poproszę ze co mam z tym robic? Poza tym tylko 2 błędy jakiś malo....chyba to nie była nsjdokladniejsza kontrlla?
  10. Ostatnio to tylko po miescie....I dpf wypalać się od czasu do czasu. Nawet nie umiem stwierdzić co ile bo zdarzało się ze 2 razy w mc. Nie podpinalam go więc stanu nie znam. Czasem jak wyjadę w trasę to cisne go ale ostatnio to zadkosc.
  11. W sumie jednak nie.....znikł na 30 min jazdy błąd silnika i auto zaczęło się wypalać, zanim wróciłam na autostradę to już zrezygnował z wypalania,zapalił się check i auto juz nie umiało jechac....nawet chyba turbo nie swistalo....potem zasiłam na 2 godziny i jazda powrotną juz dużo lepiej.....
  12. No i tak jak mówisz to egr....przeczyszczony 2 raz i auto odzylo. Nie mogę wywalić bo straciłabym euro 4. Wiec jedyny pozostały problem to skrzynia. Oby tylko ona.
  13. Witam serdecznie, Moja Crowa ma już 198 tys wiec do młodych nie nalezy. Jak dotąd miała już zmieniony egr, turbine, sprzęglo. Od 2 dni ma szalone objawy....mianowicie raz ma moc czyli noga do końca na Pedale a ona ani sił nie ma nawet po przekroczeniu magicznych 2.200 obrotow, za pół godziny jazdy problem znika i zbiera się jak młodzieniec. Potem znowu wszystko od poczatku. Co to może byc? Egr czyszczone jakieś 2 mc temu, czpien chodzi luzno. Przepływka testowana tzn jazda trochę bez i trochę z....bez odczowalnych zmian. Oczywiście musze dodać że jak każda skrzynia w tych modelach moja się kończy juz chalasuje na 1..... bo na 6 chalasowala juz pół roku temu....wiem ze musze zmienić ale....zawsze inny wydatek wypada. Od dawna tez sypie błędami ale jakoś w atu nie umieli stwierdzić co to dokladnie....nie wylądowali nawet błędu po zmianie oleju....tzn ten 1 usunęli ale podobno są jakieś 2 rodzaje.... nie wiem. Co radzicie. Macie może namiary do dobrego magika od regeneracji skrzyni? Jak to u was wyglada.
  14. Super.....bardzo mnie to cieszy bo dzis fachowcow jak na lekarstwo.....kazy niby sie zna a jak przyjdzie co do czego to rece rozkladaja. Mi tez sie swieci lampa oleju po zmianie....chcialam wykasowac to zpalacilam za podpiecie a lampka dalej swieci a wlasciwie mruga od czasu do czasu
  15. Witam, jak w temacie, w pierwszej polowie sierpnia szukam kogos kto zna sie na Cromkach. Moje auto mam od 3 lat i jezdzi jakby sil nie mialo.....robilam wiele....nowy egr, przeplywka, czyszczenie kolektora (co prawda sprejem ale nie byl bardzo zasyfiony) ladnie sie wypalal bo przez 2 lata tylko autostrady. Wiec kto moze przez podpiecie sie do kompa stwiedzic co dolega mojej Cromce? Ps nie znam stanu klap wirowych....ale auto ma juz 190 tys przejechane.....wiec czekam na posty....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.