marekszaman5
użytkownik-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O marekszaman5
- Urodziny 10.11.1960
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa Pożarów
marekszaman5's Achievements
rowerzysta (3/20)
0
Reputacja
-
Witam , czy ktoś z was wymieniał gałką zmiany biegów w automacie? Nie wiem jak podejść do tej wymiany - czy siłowo czy jest jakiś trick? Będę wdzięczny za podpowiedź. Marek
-
> a ktora kupiles? tą o której szukałem opinii. 2009 150 km aut must
-
> Witam, jak tam sytuacja się rozwinęła z tą Cromą ? Kupiłem za kilka dni jadę odebrać. Jak odbiorę to podzielę sie uwagami.
-
Pytanie odnośnie asb - czy przy sekwencyjnej zmianie biegów można ciągnąć do oporu czy jest ogranicznik. Dlaczego pytam bo w aucie którego zakup rozważam jest wytarta gałka zmiany biegów czyli ktoś jeździł głównie w sekwencji i być może cisnął (auto jest poleasingowe i może użytkownik nie był fanem asb).
-
> ASO nie podalo z czego ten błąd? Ano nie
-
> Nie mówię, że jest mało miejsca. Porównuję do stilo MW z przesuwaną kanapą i biorąc pod uwagę takie > porównanie to jakoś szczególnie więcej nie ma zwłaszcza w tylnym rzędzie. Mam jeszcze pytanie w aso po podpięciu pokazał się komunikat o błędzie odchylenia C1815 wartość błędu 0.18 stopnia/sek. Co to może być?
-
> Bardzo dużo awarii wymienianych turbin, zarówno nowych jak i regenerowanych, wynika ze złego > montażu i uruchamiania oraz braku usunięcia przyczyn padnięcia turbiny i braku oczyszczenia > układu olejowego. Nowej lub regenerowanej turbiny nie można zamontować do auta i odpalić > silnika, powoduje to nieodwracalne uszkodzenie turbiny, niestety wielu mechaników o tym nie > wie lub lekceważy procedury, które należy przeprowadzić przed i po zamontowaniu nowej lub > regenerowanej turbosprężarki w aucie. Także około 1/3 uszkodzeń elementów gumowo-metalowych w > wahaczach wynika z przykręcania ich na podnośniku, a nie na stojącym aucie. Miałem ostatnio > klienta, który kupił komplet wahaczy przednich do 159 - dość tanie zamienniki, jednak o dziwo > dość dobre. Nie minął nawet tydzień i gość dzwoni, że wszystkie wahacze padły i mam zamówić > Lemfordera lub Febi, a te odda na gwarancję. Kupił Lemfordera i po 2 tygodniach ta sama > sytuacja - mówię mu, że mechanik musi dokręcać zawias na podnosniku, przy wiszących kołach - > niemożliwe, to dobry mechanik...... Zgodnie z zyczeniem klienta zamówiłem z Włoch oryginalne > wahacze i poprosiłem, żeby po montażu u swojego mechanika natychmiast przyjechał do mojego > znajomego do warsztatu. We wszystkich wahaczach po obluzowaniu śrub na stojącym aucie, > wszystkie tuleje przekręciły się o około 30 stopni Na tanie zamienniki uznali reklamację i > odzyskał pieniądze, Lemforder przesłał ekspertyzę i stwierdził ewidentnie zły montaż - co > zrobic z takimi mechanikami? Mam jeszcze pytanie w aso po podpięciu pokazał się komunikat o błędzie odchylenia C1815 wartość błędu 0.18 stopnia/sek. Co to może być?
-
> Bardzo dużo awarii wymienianych turbin, zarówno nowych jak i regenerowanych, wynika ze złego > montażu i uruchamiania oraz braku usunięcia przyczyn padnięcia turbiny i braku oczyszczenia > układu olejowego. Nowej lub regenerowanej turbiny nie można zamontować do auta i odpalić > silnika, powoduje to nieodwracalne uszkodzenie turbiny, niestety wielu mechaników o tym nie > wie lub lekceważy procedury, które należy przeprowadzić przed i po zamontowaniu nowej lub > regenerowanej turbosprężarki w aucie. Także około 1/3 uszkodzeń elementów gumowo-metalowych w > wahaczach wynika z przykręcania ich na podnośniku, a nie na stojącym aucie. Miałem ostatnio > klienta, który kupił komplet wahaczy przednich do 159 - dość tanie zamienniki, jednak o dziwo > dość dobre. Nie minął nawet tydzień i gość dzwoni, że wszystkie wahacze padły i mam zamówić > Lemfordera lub Febi, a te odda na gwarancję. Kupił Lemfordera i po 2 tygodniach ta sama > sytuacja - mówię mu, że mechanik musi dokręcać zawias na podnosniku, przy wiszących kołach - > niemożliwe, to dobry mechanik...... Zgodnie z zyczeniem klienta zamówiłem z Włoch oryginalne > wahacze i poprosiłem, żeby po montażu u swojego mechanika natychmiast przyjechał do mojego > znajomego do warsztatu. We wszystkich wahaczach po obluzowaniu śrub na stojącym aucie, > wszystkie tuleje przekręciły się o około 30 stopni Na tanie zamienniki uznali reklamację i > odzyskał pieniądze, Lemforder przesłał ekspertyzę i stwierdził ewidentnie zły montaż - co > zrobic z takimi mechanikami? W pełni sie z Tobą zgadzam . Wiem ,że sama wymiana zregenerowanej turbiny dużo nie da jeśli nie usunie się przyczyny jej uszkodzenia.Co do regeneracji turbin to uważam ,że obecnie niektóre polskie warsztaty mają odpowiednią wiedze i kosztowne urządzenia do regeneracji turbin. Temat mechaników lepiej przemilczeć .
-
> To dla mnie nie jest argument.... fakt gwarancja ale przy turbinie ciężko ją wyegzekwować.. bardzo > trudno jest odróżnić wadliwą regeneracje od niewłaściwego użytkowania... chyba że jest to > gwarancja bez "wyłączeń" wtedy można się zastanawiać. Nowa"garettowska" kosztuje 2.700 przy zwrocie starej
-
> Zgadza się , bo mało kto umie albo chce zrobić to naprawdę porządnie i nie na chińskich częściach > ... Ponoć robią to od lat w jednej firmie i nie mają kłopotów dają 12 m-cy pisemnej gwarancji
-
> do mnie regeneracja turbo nie przemawia. A możesz rozwinąć temat , czym to może skutkować.
-
jest to cena do negocjacji
-
> Po polerce na pewno lakier nie jest grubszy niż fabrycznie > Trzeba mieć swój/pożyczony ale pewny miernik i nikt cie wtedy nie zaskoczy takimi kreatywnymi > pomiarami . > Jak najbardziej . > A w którym m-cu jest mokra - od strony dolotu czy już na wylocie na IC ? > Słychać ją podczas jazdy ? Nie słychać a mokra jest na dole nie wiem niestety czy czy to wylot czy dolot -mechanik stwierdził ,że jest to do naprawy i wszystko bedzie ok.
-
> a może akurat rodzyn się trafił na lakierze są ślady po małych obtarciach ale dla mnie też lakier jest w zadziwiającym stanie
-
> Korekcje wtryskow sa ok, chca regenerowac turbo? tak jeśli sie zdecyduje to chcę sprężarkę zregenerować , wymienić rozrząd z pompą ,płyny ,filtry i dynamicznie olej asb.