Skocz do zawartości

marekszaman5

użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marekszaman5

  • Urodziny 10.11.1960

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa Pożarów

marekszaman5's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. Witam , czy ktoś z was wymieniał gałką zmiany biegów w automacie? Nie wiem jak podejść do tej wymiany - czy siłowo czy jest jakiś trick? Będę wdzięczny za podpowiedź. Marek
  2. > a ktora kupiles? tą o której szukałem opinii. 2009 150 km aut must
  3. > Witam, jak tam sytuacja się rozwinęła z tą Cromą ? Kupiłem za kilka dni jadę odebrać. Jak odbiorę to podzielę sie uwagami.
  4. Pytanie odnośnie asb - czy przy sekwencyjnej zmianie biegów można ciągnąć do oporu czy jest ogranicznik. Dlaczego pytam bo w aucie którego zakup rozważam jest wytarta gałka zmiany biegów czyli ktoś jeździł głównie w sekwencji i być może cisnął (auto jest poleasingowe i może użytkownik nie był fanem asb).
  5. > ASO nie podalo z czego ten błąd? Ano nie
  6. > Nie mówię, że jest mało miejsca. Porównuję do stilo MW z przesuwaną kanapą i biorąc pod uwagę takie > porównanie to jakoś szczególnie więcej nie ma zwłaszcza w tylnym rzędzie. Mam jeszcze pytanie w aso po podpięciu pokazał się komunikat o błędzie odchylenia C1815 wartość błędu 0.18 stopnia/sek. Co to może być?
  7. > Bardzo dużo awarii wymienianych turbin, zarówno nowych jak i regenerowanych, wynika ze złego > montażu i uruchamiania oraz braku usunięcia przyczyn padnięcia turbiny i braku oczyszczenia > układu olejowego. Nowej lub regenerowanej turbiny nie można zamontować do auta i odpalić > silnika, powoduje to nieodwracalne uszkodzenie turbiny, niestety wielu mechaników o tym nie > wie lub lekceważy procedury, które należy przeprowadzić przed i po zamontowaniu nowej lub > regenerowanej turbosprężarki w aucie. Także około 1/3 uszkodzeń elementów gumowo-metalowych w > wahaczach wynika z przykręcania ich na podnośniku, a nie na stojącym aucie. Miałem ostatnio > klienta, który kupił komplet wahaczy przednich do 159 - dość tanie zamienniki, jednak o dziwo > dość dobre. Nie minął nawet tydzień i gość dzwoni, że wszystkie wahacze padły i mam zamówić > Lemfordera lub Febi, a te odda na gwarancję. Kupił Lemfordera i po 2 tygodniach ta sama > sytuacja - mówię mu, że mechanik musi dokręcać zawias na podnosniku, przy wiszących kołach - > niemożliwe, to dobry mechanik...... Zgodnie z zyczeniem klienta zamówiłem z Włoch oryginalne > wahacze i poprosiłem, żeby po montażu u swojego mechanika natychmiast przyjechał do mojego > znajomego do warsztatu. We wszystkich wahaczach po obluzowaniu śrub na stojącym aucie, > wszystkie tuleje przekręciły się o około 30 stopni Na tanie zamienniki uznali reklamację i > odzyskał pieniądze, Lemforder przesłał ekspertyzę i stwierdził ewidentnie zły montaż - co > zrobic z takimi mechanikami? Mam jeszcze pytanie w aso po podpięciu pokazał się komunikat o błędzie odchylenia C1815 wartość błędu 0.18 stopnia/sek. Co to może być?
  8. > Bardzo dużo awarii wymienianych turbin, zarówno nowych jak i regenerowanych, wynika ze złego > montażu i uruchamiania oraz braku usunięcia przyczyn padnięcia turbiny i braku oczyszczenia > układu olejowego. Nowej lub regenerowanej turbiny nie można zamontować do auta i odpalić > silnika, powoduje to nieodwracalne uszkodzenie turbiny, niestety wielu mechaników o tym nie > wie lub lekceważy procedury, które należy przeprowadzić przed i po zamontowaniu nowej lub > regenerowanej turbosprężarki w aucie. Także około 1/3 uszkodzeń elementów gumowo-metalowych w > wahaczach wynika z przykręcania ich na podnośniku, a nie na stojącym aucie. Miałem ostatnio > klienta, który kupił komplet wahaczy przednich do 159 - dość tanie zamienniki, jednak o dziwo > dość dobre. Nie minął nawet tydzień i gość dzwoni, że wszystkie wahacze padły i mam zamówić > Lemfordera lub Febi, a te odda na gwarancję. Kupił Lemfordera i po 2 tygodniach ta sama > sytuacja - mówię mu, że mechanik musi dokręcać zawias na podnosniku, przy wiszących kołach - > niemożliwe, to dobry mechanik...... Zgodnie z zyczeniem klienta zamówiłem z Włoch oryginalne > wahacze i poprosiłem, żeby po montażu u swojego mechanika natychmiast przyjechał do mojego > znajomego do warsztatu. We wszystkich wahaczach po obluzowaniu śrub na stojącym aucie, > wszystkie tuleje przekręciły się o około 30 stopni Na tanie zamienniki uznali reklamację i > odzyskał pieniądze, Lemforder przesłał ekspertyzę i stwierdził ewidentnie zły montaż - co > zrobic z takimi mechanikami? W pełni sie z Tobą zgadzam . Wiem ,że sama wymiana zregenerowanej turbiny dużo nie da jeśli nie usunie się przyczyny jej uszkodzenia.Co do regeneracji turbin to uważam ,że obecnie niektóre polskie warsztaty mają odpowiednią wiedze i kosztowne urządzenia do regeneracji turbin. Temat mechaników lepiej przemilczeć .
  9. > To dla mnie nie jest argument.... fakt gwarancja ale przy turbinie ciężko ją wyegzekwować.. bardzo > trudno jest odróżnić wadliwą regeneracje od niewłaściwego użytkowania... chyba że jest to > gwarancja bez "wyłączeń" wtedy można się zastanawiać. Nowa"garettowska" kosztuje 2.700 przy zwrocie starej
  10. > Zgadza się , bo mało kto umie albo chce zrobić to naprawdę porządnie i nie na chińskich częściach > ... Ponoć robią to od lat w jednej firmie i nie mają kłopotów dają 12 m-cy pisemnej gwarancji
  11. > do mnie regeneracja turbo nie przemawia. A możesz rozwinąć temat , czym to może skutkować.
  12. > Po polerce na pewno lakier nie jest grubszy niż fabrycznie > Trzeba mieć swój/pożyczony ale pewny miernik i nikt cie wtedy nie zaskoczy takimi kreatywnymi > pomiarami . > Jak najbardziej . > A w którym m-cu jest mokra - od strony dolotu czy już na wylocie na IC ? > Słychać ją podczas jazdy ? Nie słychać a mokra jest na dole nie wiem niestety czy czy to wylot czy dolot -mechanik stwierdził ,że jest to do naprawy i wszystko bedzie ok.
  13. > a może akurat rodzyn się trafił na lakierze są ślady po małych obtarciach ale dla mnie też lakier jest w zadziwiającym stanie
  14. > Korekcje wtryskow sa ok, chca regenerowac turbo? tak jeśli sie zdecyduje to chcę sprężarkę zregenerować , wymienić rozrząd z pompą ,płyny ,filtry i dynamicznie olej asb.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.