Skocz do zawartości

kozunio12

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Namysłów

kozunio12's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Jestem już po kolejnej zmianie oringu w jabłku lewarka, więc postanowiłem rozglądnąć się za jakimś innym lewarkiem. Po małym rozpoznaniu dowiedziałem się, że powinien pasować lewarek z Vectry B. Czy są jeszcze jakieś inne lewarki, które podejdą bez przeróbek? Chodzi mi głównie o to, żeby w jabłko wchodziła plastikowa kulka, a nie oring, bo będzie mniej luzu.
  2. [image]http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/48/13/51/31/4813513123[/image] Na tym zdjęciu z aukcji jest dokładnie ten sam MID pod względem numerów. Od sprzedającego dowiedziałem się, że do podświetlenia MID wystarczy podpiąć złącze CC, które u mnie jest 12 PINOWE(a nie 16). W związku z tym, czy ktoś się spotkał ze schematami cc 12 pinowego, albo ew. mógłby powiedzieć, które piny podłączyć, żeby to uruchomić?
  3. > Co prawda w podpisie miałem dane, ale profil uzupełniony . Nie mogę dojść do ładu w samochodzie, czy na 100% dobrze podłączone, więc chcę się podłączyć do zasilacza i zobaczyć, czy MID na 100% działa. MID jest z 93r. z obecnym pinem nr 11. Czy w celu uzyskania tylko i wyłącznie podświetlenia na MIDzie wystarczy, że zapodam +12V na 4 pinie i masę na 13 pinie? Mam wtyczkę IDE z komputera przyciętą odpowiednio i będę musiał dopiero dochodzić, który pin jest który i wolę wiedzieć za wczasu, żeby się nie narobić zbytnio.
  4. > Uzupełnij profij, co najmniej aka Astra? F czy G? Pozdr. Co prawda w podpisie miałem dane, ale profil uzupełniony .
  5. > Ale włącza się tylko podświetlenie i dalej milczy? Właśnie nie wyświetla się nic. Zasilanie i masa jest na pewno, bo sprawdzałem na miejscach, gdzie lutowałem miernikiem i napięcie ok. 12,4V. Pytanie, w jaki sposób podłączyć minimalną ilość kabli, żeby sprawdzić, czy MID jest dobry?
  6. Witam. Zamontowałem u siebie MID, jednak po wpięciu wtyczki w ogóle nie ma żadnych oznak życia. Mam jednak parę niepodłączonych kabli, bo zabrakło czasu, jednak nie sądzę, żeby miały one jakikolwiek wpływ na to, że MID nie ma nawet podświetlenia. Mianowicie z rzeczy niepodłączonych: -czujnik poziomu paliwa (korzystam z LPG, więc mało interesująca mnie rzecz) - przewody od diagnostyki (i tak nie mam gdzie zaprogramować, więc będę wysyłał) - tymczasowo odpięty sygnał wtrysku, bo miałem błąd p1640 po podpięciu wtyczki do MID, czyli musiałem coś sknocić z wpięciem się, aczkolwiek nie wiem, co - wszystkie czujniki z CC są zmasowane Z dodatkowych informacji, posiadam MID wymontowany z rozbitka sprzed FL i na wtyczce mam kabel w pinie 11, koloru biało-czerwonego, jednak na schematach nie spotkałem się z jego przeznaczenie. Możliwe, że w astrach były dwie wersje wyświetlacza i wszystkie moje problemy są związane z brakiem zasilania na ww. pinie? Niestety wszystkie dywagacje do końca tygodia będą co najwyżej teoretyczne z racji chronicznego braku czasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.