Skocz do zawartości

tyler

użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

tyler's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. ACC wymaga zamówienia nawigacji, której nie chciałem brać, wezmę więc DCC.
  2. Wracając do tematu Sportsvana, nadal mam dylemat czy warto dopłacić do silnika TSI 150km. Na pewno będzie DSG, ale biorąc 125km mógłbym dodać ACC który podobno fajnie się sprawdza z automatem. Z drugiej strony frajda z jazdy mocniejszym silnikiem zawsze jest większa niż jakieś dodatkowe systemy. Co byście wybrali?
  3. OK, znalazłem info że w Ateca dla tego silnika ma DQ381, czyli wersja europejska DQ380. Ale to wątek o Sportsvanie, 7 biegowy DSG jest tylko dla 1.4 TSI, dla 2.0 TDI jest 6 biegowy.
  4. Nie, jest DQ200. DQ380 to skrzynia na razie chyba tylko na rynek chiński (tam jest fabryka).
  5. Jak na 99% biorę SV. Tylko mam dylemat czy manual 150km czy 125km DSG. Muszę porównać jaka jest różnica na co dzień, na papierze jest spora.
  6. Proszę: http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-sportsvan-r-line-dsg-od-reki-ID6yggWB.html#59b543e88d Ale nie dyskutujmy o gustach, według mnie po prostu BMW nie jest warte tej ceny.
  7. Jest pakiet R-Line i auto w nim nie wyglada jak dla działkowca. Biały bez pakietu też według mnie nie wyglada nudnie.
  8. Ile kosztuje taka 2 ? Bo Golfa SV z DSG i dobrym wyposażeniem można dostać za 100 000 zł. Przekonaj mnie w czym jest lepsza taka biedna dwójka?
  9. W sportsvanie 125km i 150km to technicznie ten sam silnik, różnica w mapie wtrysku paliwa.
  10. Ja na razie dostałem rabat 5%, trochę słabo, podjadę do innego dealera po ofertę. Ale zacząłem myśleć o Tiguanie
  11. Jest jeszcze Pakiet Innowacyjny, w którym z nowości jest Lane Assist jaki rabat dają teraz na Sportsvana? Bo cennikowo to sporo wychodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.