tyler
użytkownik-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
tyler's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
0
Reputacja
-
ACC wymaga zamówienia nawigacji, której nie chciałem brać, wezmę więc DCC.
-
Wracając do tematu Sportsvana, nadal mam dylemat czy warto dopłacić do silnika TSI 150km. Na pewno będzie DSG, ale biorąc 125km mógłbym dodać ACC który podobno fajnie się sprawdza z automatem. Z drugiej strony frajda z jazdy mocniejszym silnikiem zawsze jest większa niż jakieś dodatkowe systemy. Co byście wybrali?
-
OK, znalazłem info że w Ateca dla tego silnika ma DQ381, czyli wersja europejska DQ380. Ale to wątek o Sportsvanie, 7 biegowy DSG jest tylko dla 1.4 TSI, dla 2.0 TDI jest 6 biegowy.
-
Nie, jest DQ200. DQ380 to skrzynia na razie chyba tylko na rynek chiński (tam jest fabryka).
-
Jak na 99% biorę SV. Tylko mam dylemat czy manual 150km czy 125km DSG. Muszę porównać jaka jest różnica na co dzień, na papierze jest spora.
-
Proszę: http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-sportsvan-r-line-dsg-od-reki-ID6yggWB.html#59b543e88d Ale nie dyskutujmy o gustach, według mnie po prostu BMW nie jest warte tej ceny.
-
Jest pakiet R-Line i auto w nim nie wyglada jak dla działkowca. Biały bez pakietu też według mnie nie wyglada nudnie.
-
Ile kosztuje taka 2 ? Bo Golfa SV z DSG i dobrym wyposażeniem można dostać za 100 000 zł. Przekonaj mnie w czym jest lepsza taka biedna dwójka?
-
W sportsvanie 125km i 150km to technicznie ten sam silnik, różnica w mapie wtrysku paliwa.
-
Ja na razie dostałem rabat 5%, trochę słabo, podjadę do innego dealera po ofertę. Ale zacząłem myśleć o Tiguanie
-
Jest jeszcze Pakiet Innowacyjny, w którym z nowości jest Lane Assist jaki rabat dają teraz na Sportsvana? Bo cennikowo to sporo wychodzi.