Skocz do zawartości

Kiaceed2019

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kiaceed2019's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

3

Reputacja

  1. Aaaa i mam Jeszce jedno pytanie, jak opuszce przednia szybe w drzwiach to od pasażera u góry miedzy uszcelka drzwi tą na górze a dachem widać szczelnie, jak zamknę szybe to dochodzi do dachu ale podczas deszczu przepuszcza wodę bo jak otworze drzwi to mam wodę od środka na uszczelkę u góry od środka drzwi. Tam się gromadzi, czasem jak jest dużo potrafi od środka po wnęce przelecieć na uszczelke od witryny drzwi . Do srodka auta jeszce nie.Probowalem drzwi docisnąć, tzn ten cybant na wnęce przy karoserii przesunąć do środka co drzwi się na nim zatrzymują i trochę pomogło ale nie do końca. Czy. Można jakoś inaczej czy tylko teraz opuścić szybę i tą framuge drzwi szyby odgiac w stronę środka aby lepiej polegał do karoserii wnęki drzwi. Dzieki za pomoc
  2. Nie wiem czy tak z tą kierownica jest w każdej kii po 2019 r ale poziomicy w serwisie pokazuje poziom 0 a widać że jest minimalnie krzywo. Dziwna historia ,,,, i mieści się w przedziale komputera a tak faktycznie można na drążkach tonustawic aby było prosto, aby tak wyglądało..
  3. Dodam Jeszce że w zeszłym roku zła geometria mi poscinala opony i po ich zmianie po zimie nie były oznaczone gdzie były i możliwe że auto teraz tak sciaga przy obciążeniu. Już też probowalem je przekładać j teraz było lepiej a raz gorzej.
  4. Dla zainteresowanych powiem co było...jeden z serwisów jak poprosiłem że po kupnie mam krzywa kierownice zamiast na drążkach ustawili ja na walku kierowniczych co spowodowało nierówna ilość obrotow kierownicy, następne 2 serwisy próbowały to poprawić ale ciągle kierownica podczas jazdy była krzywo. Ostatnio serwis w Warszawie ustawił wszystko ,geometrię i stwierdzili się że wczesniej ustawiane było na walku i wszystko tozpieli i ustawili kierownice dla nich na wprost. Wyjeżdżam a kierownica lekko w lewo, minimalnie. Wracałem 2 razy na gwarancji , zalozyli przy mnie poziomice i faktycznie poziom na 0 a kierownica 2 cm w lewo. Wkoncu majster powiedzieł że kia tak ma i że takie wrażenie wg zegarów i ze oni tego nie ustawia ze wg. Komputera i przyzadow miesci sie w tolerancji. Ale ne odpuściłem i pojechałem do swojego prywatnego mechanika , przejechał się i od razu mówi że coś nie tak. Wjechał na kanał i minimalnie na drążkach ustawił w prawo i wyjeżdżam a kierownica prosto. Tylko trzeba było Jeszce wrócić do serwisu pokazać że można i kazać aby zrobili kalibracja,. Podejrzewam że problem mógł być też , ze od początku że przy zmianie opon po zezonie nie oznaczono ich i założone byle jak. Problem na letnich oponach po 2 sezonie. Nie wiem jak n Bedzie jak teraz założę zimowe. Teraz ostatnio zauważyłem jak jechałem na wakacje, że Kierownica jest super prosto jak jadę sam ale jak tylko wsiada dzieci na tym i bagaże, tzn obciążenie na tył to lekko sciaga w prawo i kierownica trzeba kontrowac lekko w lewo. I tylko jak opony się narzeka mają powyzej 2.4 atmosfery. Jak są zimne tzn 2.2 to tego nie ma tego. Podejrzewam że wina opon tylnej osi ,jakąś ich geometria i lub źle ustawiony kat tylnych opon. Problem przy odciazeniubz tyly. Ale generalnie jest lepiej. Pozdrawiam zainteresowanych
  5. Fakt że już wcześniej była regulowana na drążkach ale przy ponownej geometrii chyba powinna być ustawiona na wprost ponownie. Jak rozumiem.
  6. Hmm jak to komputerem? Jak podejrzalem w serwisie to ustawiali wg poziomicy chociaż i tak ma wrażenie że krzywo ustawili, jak robiłem na 3D w zwykłym warsztacie to też zauważyłem że mechanik ustawił na oko aby było na wprost i blokował do pedały hamulca. Czy mogę rozumieć iż to źle mi ppustawiali? Dziś jak wyskoczglem na trasę to kierownice ustawiam prosto a samochód sciaga w prawo, jak ustawie lekko w lewo to jedzie w miarę prosto do momentu gdy nie dodam energicz ie gazu bo wtedy jak puszczę kierownice to ona lekko się prostuje i samochód ucieka w prawo. Pomyślałem że jakbym ustawił kierownice na wprost to może byłoby lepiej. Może ktoś zna jaki serwis co miał do czynienia z takim przypadkiem i jak to rozwiązał. Dziękuję za pomoc ...
  7. A do pochylosci jezdni jak jest przechył jezdni w prawną zewnątrz to sciaga w prawo Jak jest ulica przdchylona w lewo do środka to auto jedzie prosto( jakby czuło opór w prawo i nie sciaga)
  8. Aaaa jak ruszam energicznie to kierownica skręca/ucieka w prawo, tak samo jak podczas jazdy nacisne energicznie na padał gazu to czuć jak przy ucieka w prawo, jak padał puszczę to w miarę prosto
  9. Jednym słowem to wygląda tak iż aby jechać prosto kieownica musi być lekko w lewo, po mieście tego tak nie czuć, przy większej prędkości gorzej, ponwyjsciubz łuku lub większym zakręcie jak puszczę kierownice to nie wraca do pozycji 0 a można nawet powiedzieć iż ustawia się lekko w prawo. Trochę to dziwnie brzmi ale niestety już cierpliwość się powoli kończy. Prawie nowy sam a nikt nie potrafi tego dobrze ustawić.panowie prośba serdeczna o jakąś poradę. Czy to ustawienie na samych drążkach może coś pomóc. Serwis nie chciał mi drugi raz geometrii zrobić bo na wydrukaxh jest idealnie. Może jak mi wczesniej ustawiali to kierownica była ustawiona krzywo.
  10. Czy jak będę chciał ustawić minimalnie na drążkach kierowniczych to nie przestawie geometrii??. Kiedyś mechanik w serwisie też ustawiał mi kierownice na drązkach( tak przynajmniej mowil) A potem musiałem geometrię ustawiać bo jakby był na bardzo zbieżne i opony były głośne ale to na zimówkach).
  11. Carserwis warszawa , co do pochylosci jezdni to już to sprawdziłem . Nawet z zmienialem opony jak mi powiedziano w serwisie i nadal tak samo. Ostatnio zauważyłem że jak zadziała mi asystent pasa ruchu to przy najechaniu na prawy pas auto prostuje kierownice w lewo i na wprost a jak ja jadę na lewy pas,środkowy, to kierownica odbija w prawio do środka i powrotem lekko w lewo ( Nie jest idealnie na wptost) jakby ten środek kierownicy był jak pisałem wcześniej przestrzenny lekko w lewo. Zastanawiam się nad wyregulowaniem na wprost na drążkach kierowniczych. Jeśli chodzi o zawieszenie to nie zauważono nic uszkodzonego. Jeszcze się zastanawiam czy geometria mogła być ustawiona na skrzywienie w lewo kierownicy. Pomiary są idealne , auto jedzie prosto jak jest skręcone lekko w lewo a jak wezmę ja na wprost to sciaga auto w prawo.
  12. Samochód po regulacji w serwisie Kierownica została wyregulowana na wałki i ilość obrotow jest równa, ale pozostało dalej lekko skrzywienia w lewo. Podczas jazdy minimalnie jest w lewo, zmierzono na poziomicy i pokazuje że jest równa ale na oko widać że leci w lewo. Geometria idealnie wszystko ustawione wg zakresu, a auto ciągnie lekko w prawo Jak daje gazu i kierownica ustawia prosto to ucieka w prawo, trzeba kontrowac lekko w lewo kierownica.. Dostałem informacje iż w jest z tą kierownica że to wrażenie i pomimo że na poziomicy jest 0 to względem deski wygląda jakby była lekko skręcone w lewo. Czy u Was też tak jest??? Powiedziano mi że jedynie można ustawić próba prób i błędów na oko bez poziomicy ale na to trzeba czasu i dużo prób jazdy samochodem aby to ustawic( na drążkach?? ). Po pierwszym razie wróciłem na poprawkę, Pan wziął poziomicy przyłożył na kierownice i stwierdził że tak ma być, lekko w lewo. Czy ktoś może potwierdzić że tak faktycznie jest w kia ceed 2019 r??
  13. zobaczymy wkrótce. Jestem umówiony w serwisie na geometrię i się może okaże co było przyczyną.
  14. Na wynikach geometrii wszystko w normie ale samochód przy nagłym ruszania lub przy włączeniu 1, 2 ,i 3 potradi w prawo. Czasem przy pakowaniu jest taki sam objawiaw i kierownica ucieka w prawo . Trzeba mocno trzymać aby jechał prosto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.