Skocz do zawartości

uszy

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

uszy's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

1

Reputacja

  1. Producent wie, co robi. Silnik szybciej padnie, klient szybciej przyjdzie kupić nowy silnik lub auto. Naprawdę jesteście tacy naiwni?
  2. Nie wiem. Zobaczą, że filtr jest inny niż oryginalny? W tej jednostce (chyba) wymienia się filtr wraz z metalową puszką a nie sam papierowy wkład. Przynajmniej tak to wygląda na zdjęciach na allegro.
  3. Dzień dobry, Forum. Jestem tu nowy, więc na wstępie szacuneczek dla Wszystkich. Pierwszy raz w życiu nabyłem nowe auto, więc chciałem dopytać bieglejszych w temacie... Auto się dociera. Po pierwszych 1000-2000 km chcę mu zmienić olej i filtr oleju w jednostce napędowej (w moim przypadku to hybrydowa jednostka w Yarisie z tego roku). Możecie (w tym salon) mi mówić, że obecnie silników się nie dociera i pierwsza wymiana oleju po 15.000 km. No to niech tak sobie robią ci, którzy po 100.000 km chcą wymieniać silnik. Ja w to absolutnie nie wierzę i uważam, że warstwy adaptacyjne na elementach trących o siebie w czasie docierania jednostki, powinny zostać jak najszybciej zlane i olej (wraz z filtrem) zastąpiony nowym, aby w magistrali nie krążyły te opiłki i nie wycierały elementów wewnątrz silnika, by jego żywotność była jak największa. I teraz pytanie... Jeśli sam zmienię olej (i filtr), to czy warsztat potraktuje to jako jakaś ingerencję i nie uzna gwarancji na to auto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.