Skocz do zawartości

Mentos71

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mentos71's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. ECU jest za przednią częścią nadkola przedniego lewego koła.? Jak się dostać?
  2. Witam! Akumulator podmieniony na drugi 1 roczny. To samo rozładowuje po jednym dniu. Ładowanie aku w aucie po włączeniu większości odbiorników 14.1 - 14.2. Po naładowaniu aku do prawie 100 procent i włożeniu do auta podłączyłem klemę *, później dotykając klimatyzacji minus do aku slychac cyknięcie przekaznika sprzegla sprężarki klimy i zespala się na stałe. Nawet nie ma załączonego zapłonu. Pomierzone pomiernikiem po wyjęciu przekaznika wartość stoi 0.05 ampera. Po wpięciu przekaznika jest po 20 min prawie 3 ampera. Trudno rozgryźć, bo w necie nic nie piszą.
  3. Tak podłączyłem jak mówisz, ale rozładowuje do cna aku. Dziwna sprawa
  4. Witam, nic nie pomogło wymiana przekaznika sprzegielka klimatyzacji. Dalej zżera prąd. Po zmierzeniu pomiernikiem wynik spoczynkowy 0.07,Ampera a dalej rozładowuje aku. Zero pomysłu.
  5. Witam jeszcze raz co do tematu Opla Zafiry z problemem z sprzęgającym sprzegiełkiem sprężarki klimy. Jak na dzień dzisiejszy,y nie było czasu przez śnieżyce zerknąć do końca, ale wywnioskowałem, że może to być przekaznik w skrzynce bezpiecznikow z przodu w przedziale silnika. Tu kolega Orochimaru podpowiadał, że z tyłu jest w przedziale bagażnika, ale z filmiku, który znalazłem w necie wynika, że jest w przedziale silnika. Był podobny przypadek po podłączeniu klimy aku zwierał sprzęgielko , a gdy klemę aku rozpinalo to był stuk jakby rozłączało. Może być padnięty przekaznik. Jeżeli po wymianie przekaznika będzie dobrze to napisze. Pozdro
  6. Witam wszystkich na forum. Jestem posiadaczem Opla Zafiry B 1.7 Cdti, 125 km z 2008 roku. Mój problem polega na non stop rozładowanym akumulatorze. Wieczorem ładuje a rano zero pradu. Dzisiaj pomierzyłem pomiernikiem na masie,że i wykazało, że gdzieś kradnie prąd. Na mierniko pokazało na zamkniętym aucie pobor pradu na poziomie 2 44 ampera Po podłączeniu masy coś cykało i tak dotykałem kilka razy klema i zaczęło się odzywać sprzegielko sprężarki klimy. Odłączyłem wtyczkę elektryczną od sprężarki klimy i pomierzyłem znów prąd pokazało pobór na poziomie 0,17 ampera. Pytanie, czy to wina sprężarki klimy, i to jest naturalne, żeby dotykając masą klimy do akumulatora sprzęgiełko tak cykało? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.