Mentos71
nowicjusz-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Mentos71's Achievements
pieszy (1/20)
0
Reputacja
-
ECU jest za przednią częścią nadkola przedniego lewego koła.? Jak się dostać?
-
Witam! Akumulator podmieniony na drugi 1 roczny. To samo rozładowuje po jednym dniu. Ładowanie aku w aucie po włączeniu większości odbiorników 14.1 - 14.2. Po naładowaniu aku do prawie 100 procent i włożeniu do auta podłączyłem klemę *, później dotykając klimatyzacji minus do aku slychac cyknięcie przekaznika sprzegla sprężarki klimy i zespala się na stałe. Nawet nie ma załączonego zapłonu. Pomierzone pomiernikiem po wyjęciu przekaznika wartość stoi 0.05 ampera. Po wpięciu przekaznika jest po 20 min prawie 3 ampera. Trudno rozgryźć, bo w necie nic nie piszą.
-
Tak podłączyłem jak mówisz, ale rozładowuje do cna aku. Dziwna sprawa
-
Witam, nic nie pomogło wymiana przekaznika sprzegielka klimatyzacji. Dalej zżera prąd. Po zmierzeniu pomiernikiem wynik spoczynkowy 0.07,Ampera a dalej rozładowuje aku. Zero pomysłu.
-
Witam jeszcze raz co do tematu Opla Zafiry z problemem z sprzęgającym sprzegiełkiem sprężarki klimy. Jak na dzień dzisiejszy,y nie było czasu przez śnieżyce zerknąć do końca, ale wywnioskowałem, że może to być przekaznik w skrzynce bezpiecznikow z przodu w przedziale silnika. Tu kolega Orochimaru podpowiadał, że z tyłu jest w przedziale bagażnika, ale z filmiku, który znalazłem w necie wynika, że jest w przedziale silnika. Był podobny przypadek po podłączeniu klimy aku zwierał sprzęgielko , a gdy klemę aku rozpinalo to był stuk jakby rozłączało. Może być padnięty przekaznik. Jeżeli po wymianie przekaznika będzie dobrze to napisze. Pozdro
-
Witam wszystkich na forum. Jestem posiadaczem Opla Zafiry B 1.7 Cdti, 125 km z 2008 roku. Mój problem polega na non stop rozładowanym akumulatorze. Wieczorem ładuje a rano zero pradu. Dzisiaj pomierzyłem pomiernikiem na masie,że i wykazało, że gdzieś kradnie prąd. Na mierniko pokazało na zamkniętym aucie pobor pradu na poziomie 2 44 ampera Po podłączeniu masy coś cykało i tak dotykałem kilka razy klema i zaczęło się odzywać sprzegielko sprężarki klimy. Odłączyłem wtyczkę elektryczną od sprężarki klimy i pomierzyłem znów prąd pokazało pobór na poziomie 0,17 ampera. Pytanie, czy to wina sprężarki klimy, i to jest naturalne, żeby dotykając masą klimy do akumulatora sprzęgiełko tak cykało? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam