Skocz do zawartości

CHECK podzas jazdy na LPG.. prosze o pomoc...


Matizu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam smile.gif

chciałabym prosić o pomoc w związku z powracającym problemem CHECKa podczas jazdy na LPG.

Chodzi o to iż mam matiska z instalacja LPG i po raz kolejny pojawił się problem CHECKa podczas jazdy na gazie i tylko na gazie, bo w momencie przełaczenia autka na benzynę problem znika.

Otóz wielokrotnie autko bylo podpinane pod komputer, coś tam panowie mechanicy ( wink.gif ) regulowali (mniej więcej 2 minutki i po sprawie), CHECK znikał, żeby pojawic się w najmniej oczekiwanym momencie.

Tak było i tym razem. Znajomy zczytał kody błedów i okazało się że są: 0120, 0130 oraz 0340 pad.gif.

W związku z tym że kompletnie nie znam się na tego typu sprawach byłabym wdzięczna za pomoc w pozbyciu się problemu raz na zawsze. Autko dośc duzo jeździ, więc chciałabym mieć pewnośc że wreszcie problem zniknie.

Matisek ma przejechane ponad 74 kkm, z czego około 70 kkm właśnie na LPG. Ma założoną istalację Lovato II generacji. Nie gaśnie, nie "strzela" podczas jazdy, nie szarpie itp.

Z góry slicznie dziękuję IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdy ujeżdżałem PN Caro też świecił Check tylko na LPG.

> Mechanik mówił,że to nic groźnego,więc nic nie kombinowałem.

No mi tez tak mówili, ale:

0120 - TPS - to czujnik położenia przepustnicy (chyba)

0130 - sonda lambda

0340 - czujnik prędkości obrotowej wału :/

a to już zbyt ciekawie nie wyglada.

Wczesniej CHECK zapalał się na jakiś czas, teraz wraz z przełączeniem się autka na LPG i... swieci cały czas frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No mi tez tak mówili, ale:

> 0120 - TPS - to czujnik położenia przepustnicy (chyba)

> 0130 - sonda lambda

> 0340 - czujnik prędkości obrotowej wału :/

> a to już zbyt ciekawie nie wyglada.

> Wczesniej CHECK zapalał się na jakiś czas, teraz wraz z przełączeniem

> się autka na LPG i... swieci cały czas