killer1984 Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Witam mam pytanko... bo dzis wyminialem uszczelke pod pokrywa zaworow... bo mi wycieka olej... ale okazalo sie ze leje sie tez spod aparatu... i teraz moje pytanie... czy moge sobie sam wymienic owa uszczelke ? czy tu sie ustawia jakies opoznienia ? i lepiej sie za to niebrac? i jeszcze mi sie leje z okolic paska rozrzadu gdzies tak w polowie bloku... dla sie to zrobic bez wyjmowania silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Najlepiej to do końca uzupełnić profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
killer1984 Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 prawde mowiac... to niewiem co profil ma do mojego problemu ale uzupelnilem juz jesli o to chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > prawde mowiac... to niewiem co profil ma do mojego problemu ale > uzupelnilem juz jesli o to chodzilo Widzisz, teraz ktoś z Kolegów z Twoich okolic może być chętny Tobie pomóc w realu , a może i spota strzelicie większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Uszczelniacz na wałku aparatu wymienisz bez problemu, zaznacz wcześniej śrubokrętem jak jest ustawiony aparat i odkręcasz cały aparat (2 śruby pod klucz 10), potem wyciągasz blaszkę z wahliwą tulejką ślizgową, resztę bebechów razem z hallem , wymieniasz simmera i składasz w druga stronę. Składasz i masz. Co do drugiej strony to na pewno da się bez wyciągania silnika, a skąd się może lać? Simmering na wałku rozrządu, albo poszła uszczelka pod głowicą na kanale olejowym, skąd innąd nie może ( bo z wału to wątpię bo ciekło by w dół a nie w górę). Ja stawiam na simmera na wałku- u mnie tak ciekło że napinacz z paskiem rozrządu był mokry (rzadko pod machę zaglądam), ale nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
killer1984 Napisano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 Kupilem simering na wal... i dzis rozebralem to... ale niewiem gdzie mam to zalozyc... ? na moje oko to jest jakis oring... a nie siemering... moze mi ktos napisac opis co i jak mam zrobic... tak dokladnie krok po kroku... i nie sypcie fachowymi nazwami bo ja ich nie czaje dzieki za kazda pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > Kupilem simering na wal... i dzis rozebralem to... ale niewiem gdzie > mam to zalozyc... ? na moje oko to jest jakis oring... a nie > siemering... moze mi ktos napisac opis co i jak mam zrobic... > tak dokladnie krok po kroku... i nie sypcie fachowymi nazwami bo > ja ich nie czaje dzieki za kazda pomoc Kurde nie pamiętam już dokładnie, ale jak wyciągniesz taki kawałek blachy z aparatu z tulejką taką wahliwą, to potem masz w środku czujnik halla i układ ciężarków do przyspieszania zapłony, tez trzeba wyciągnąć, zostaje ci sam wałek i chyba się go wyciąga na zewnątrz w stronę silnika bo tak jest napęd z wałka rozrządu. Musisz dobrze pooglądać i widać wszystko jak po kolei rozbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 jeśli masz oring to: - bierzesz kluczyk 10 oczkową - zaznaczasz se czymś położenie aparatu zapłonowego - odkręcasz aparat zapłonowy (dwie nakrętki) i wyciągasz na wierzch - na aparacie zapłonowym zobaczysz stary oring - zdejujesz stary oring - zakłądasz nowy oring - zakładasz aparat zapłonowy (zaznaczone położenie) - przykręcasz dwie nakrętki i po sprawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 6 Maja 2007 Udostępnij Napisano 6 Maja 2007 > jeśli masz oring to: > - bierzesz kluczyk 10 oczkową > - zaznaczasz se czymś położenie aparatu zapłonowego > - odkręcasz aparat zapłonowy (dwie nakrętki) i wyciągasz na wierzch > - na aparacie zapłonowym zobaczysz stary oring > - zdejujesz stary oring > - zakłądasz nowy oring > - zakładasz aparat zapłonowy (zaznaczone położenie) > - przykręcasz dwie nakrętki > i po sprawie... Jedyne co można dodać to najlepiej iść ze starym oringiem do sklepu i kupić ciut mniejszy od wyjętego - mają zawsze kupe gumek i nie wiedzą dokładnie która może pasować, mnie koszt wyniósł jakieś 2 zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_nh Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 mnie 5,10 w ASO bo po motoryzacyjnych patrzyli na mnie jak na głupa i niewiedzieli a w aso mi pokazał worek z gumkami i szukaliśmy takiego samego rozmiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aworm Napisano 8 Maja 2007 Udostępnij Napisano 8 Maja 2007 > mnie 5,10 w ASO bo po motoryzacyjnych patrzyli na mnie jak na głupa i > niewiedzieli a w aso mi pokazał worek z gumkami i szukaliśmy > takiego samego rozmiaru Ja bez problemu kupiłem o-ring w motoryzacyjnym, cena praktycznie taka sama bo 5,00PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.