Skocz do zawartości

Miska olejowa - prośba o pomoc...


Rekomendowane odpowiedzi

Krótki opis sytuacji: 2 tyg temu wymieniłem olej zgodnie z "terminem" i samochód jeździł do przedwczoraj. Wczoraj prawie cały olej znalazł się na chodniku!!! (Oj wolę nie myśleć co by było jakby "zieloni" to zobaczyli). W każdym razie wczołgałem się pod autko (a było ciężko bo od tygodnia mam nogę po kolano w gipsie) i obraz nie wyglądał zachęcająco. Miska w "purchlach", które obłążą, rdza okropna. Pierwsza diagnoza "zżarła rdza". Natomiast jedno mnie zastanowiło. Nie mogłem się wczołagać bardziej pod korek spustu oleju - jakoś nisko jest, ale zobaczyłem i wymacałem że na zewnątrz jest gwint. Nie znam się, jaki tam jest wkręcany korek. Tak ma być...czy nie mam korka??? P.S. Nowa micha tylko oryginał (bo do 1.2 podobno zamienników nie ma 350PLN)- robocizna 150PLN i za nowy olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za wyjaśnienie. Już wiem, że zżarła ją rdza. Gratuluję

> "czystych" misek!!! Mi za to klamki nie obłażą wyglądają jak z

> fabryki he he he

no to masz szczescie z tymi klameczkami a ja sobie dzisiaj miske pomalowalem co by nie rdzewiala to tak przy okazji wymiany wachacza jenego bo na drugiego braklo czasu hehe.gifangryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to masz szczescie z tymi klameczkami a ja sobie dzisiaj miske

> pomalowalem co by nie rdzewiala to tak przy okazji wymiany

> wachacza jenego bo na drugiego braklo czasu

dałeś rade odkręcić? cool.gif

mój klucz sie poddał zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie