Skocz do zawartości

jakiegos speca od turbiny i ustawien VW 1.9 TDI potrzeba


santa

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi o golfiacza IV 1.9 TDI

dysponuje danymi (logami i w exelu obrobionymi ) zczytanymi z kompa podczas jazdy i wg mojego speca wychodzi na to ze turbina jest ustawiona na wiecej niz fabryka ustawiala ( fabrycznie 90 koni) i ze sa niby jakies nowe mapy wgrane czy cus ??

ktos moze sie wypowiedziec w tej kwestii

z danych to komp ustawia turbine na 1945 ( niewiem jakich to jednostek)

a podobno fabrycznie ok 1800 , moze lekko wiecej

chip jakisc ?? wlasciciel sprowadzil auto z zagramanicy 2 lata temu i nic o tym nie wie

ocb ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi o golfiacza IV 1.9 TDI

> dysponuje danymi (logami i w exelu obrobionymi ) zczytanymi z kompa

> podczas jazdy i wg mojego speca wychodzi na to ze turbina jest

> ustawiona na wiecej niz fabryka ustawiala ( fabrycznie 90 koni)

> i ze sa niby jakies nowe mapy wgrane czy cus ??

> ktos moze sie wypowiedziec w tej kwestii

> z danych to komp ustawia turbine na 1945 ( niewiem jakich to

> jednostek)

> a podobno fabrycznie ok 1800 , moze lekko wiecej

> chip jakisc ?? wlasciciel sprowadzil auto z zagramanicy 2 lata temu i

> nic o tym nie wie

> ocb ??

szczerze to jeszcze nigdy nie widzialem w TDI zeby ecu ustalal cisnienie na 1800

a jest jakis problem z autem ? jaki kod silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi o golfiacza IV 1.9 TDI

> dysponuje danymi (logami i w exelu obrobionymi ) zczytanymi z kompa

> podczas jazdy i wg mojego speca wychodzi na to ze turbina jest

> ustawiona na wiecej niz fabryka ustawiala ( fabrycznie 90 koni)

> i ze sa niby jakies nowe mapy wgrane czy cus ??

> ktos moze sie wypowiedziec w tej kwestii

> z danych to komp ustawia turbine na 1945 ( niewiem jakich to

> jednostek)

> a podobno fabrycznie ok 1800 , moze lekko wiecej

> chip jakisc ?? wlasciciel sprowadzil auto z zagramanicy 2 lata temu i

> nic o tym nie wie

> ocb ??

Podaj oznaczenie silnika jakie jest jak się domyślam to AHU. Jak turbo więcej pompuje to może N75 źle steruje, wpada w notlaufy? A jednostki to bar tylko ciśnienia bezwzględnego. No i zależy w jakim bloku zczytane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi o golfiacza IV 1.9 TDI

> dysponuje danymi (logami i w exelu obrobionymi ) zczytanymi z kompa

> podczas jazdy i wg mojego speca wychodzi na to ze turbina jest

> ustawiona na wiecej niz fabryka ustawiala ( fabrycznie 90 koni)

> i ze sa niby jakies nowe mapy wgrane czy cus ??

> ktos moze sie wypowiedziec w tej kwestii

> z danych to komp ustawia turbine na 1945 ( niewiem jakich to

> jednostek)

> a podobno fabrycznie ok 1800

Trzeba porównać z warościami wyliczonymi przez komputer w bloku 10 lub 11. Jeąli jest za dużo w rzeczywistości (różniaca tak z 300 - 400) to przeładowuje turbina.

Trzeba sprawdzić zaworek w podszybiu, ewentualnie zawór upustowy w turbinie czy się nie zatarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.