Skocz do zawartości

Rav4 D4 SOL 2005 - chce kupić - czy warto?


Ragless

Rekomendowane odpowiedzi

Rav4 D4 SOL 005chce kupić - czy warto?

Zastanawiam sie czy kupić RAV4 z 2005 czy poczekac rok i kupic nowy model z 2006. Watro inwestować kupujac popredni model? Prosze o opnie posiadaczy RAV4 zarówno starszych modeli jak i nowszch, jak jest z występowaniem usterek?. Jak ogladałem w komisie starszy model to jakis taki mały mi sie wydaje:/ I jeszcze jedno pytanie o nawigacje w starszym modelu - Ile mniej wiecej kosztuje wymiana tego standardowego radia CD na orginalna nawigacje toyoty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich doświadczeń z RAV4: spalanie 8l ON, w jednym egzemplarzu z dwóch dwukrotnie padła skrzynia, dla mnie zbyt miękkie zawieszenie przez co niepewnie sie czułem na zakrętach

widoczność ze środka dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z moich doświadczeń z RAV4: spalanie 8l ON, w jednym egzemplarzu z

> dwóch dwukrotnie padła skrzynia, dla mnie zbyt miękkie

> zawieszenie przez co niepewnie sie czułem na zakrętach

> widoczność ze środka dobra

Mały OT

Ale przecież SUV nie jest do szybkiego pokonywania zakrętów biglaugh.gif więc miękkie zawieszenie nie jest wadą wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mały OT

> Ale przecież SUV nie jest do szybkiego pokonywania zakrętów więc

> miękkie zawieszenie nie jest wadą

widocznie nie dla mnie ta klasa samochodu

aczkolwiek Suzuki Grand Vitara prowadzi się pewniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brałem pod uwage Suzuki Grand Vitara De Lux 1.9 no ale jakoś jazda próbna nie dała mi przekonania. Jakiś taki toporny w srodku < deska > i nieswojo sie czułem:/ Kurcze nie jezdzilem RAV4 anie starszym modelem ani nowszym. Ale jeszcze zastanawiałem sie nad zakupem Kia Sorento 2.5 CRDi No ale podobno to pali duzzzzzzzzooooooo:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widocznie nie dla mnie ta klasa samochodu

Na to wychodzi wink.gif Jeśli lubisz szybko pokonywać zakręty to musisz wybrać bardziej sportowe auto wink.gif

> aczkolwiek Suzuki Grand Vitara prowadzi się pewniej

TO fakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na to wychodzi Jeśli lubisz szybko pokonywać zakręty to musisz

> wybrać bardziej sportowe auto

Zalezy po co ktos takie auto kupuje. Jak szuka wiekszego auta (spora rodzina + np. wozek) z komfortem (wyposazenie) i zylka (zakrety, dynamika), to moze cos z minivanow, np. Ford C-Max, albo Zafira z mocnym dieslem?

A odpowiadajac na pytanie tytulowe, to lepiej kupic Rav4 II (2000-2006) - ma przynajmniej centralny dyfer z wiskoza, a III juz tylko sprzeglo wieloplytkowe dolaczajace tyl. Pierwsze z rozwiazan lepiej sie sprawdza na niepewnym podlozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z moich doświadczeń z RAV4: spalanie 8l ON, w jednym egzemplarzu z

> dwóch dwukrotnie padła skrzynia, dla mnie zbyt miękkie

> zawieszenie przez co niepewnie sie czułem na zakrętach

> widoczność ze środka dobra

Może dodam z mojej strony zlosnik.gif

w modelu 2007 zawieszenie jak na moje odczucia jest za twarde z tym że na asfalcie prowadzi się super na teren jeszcze nie było okazji ..

silnik 2.2 D-4D spokojnie wystarcza .. świetne jak na toyotę fotele cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może dodam z mojej strony

> w modelu 2007 zawieszenie jak na moje odczucia jest za twarde z tym

> że na asfalcie prowadzi się super na teren jeszcze nie było

> okazji ..

Dla mnie zawieszenia było OK.

> silnik 2.2 D-4D spokojnie wystarcza .. świetne jak na toyotę fotele

Który 2.2 ?? 136KM czy 177KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I nie uważasz, że to nonsens miec 177KM w tego typu Suvie

> Wystarczajaca moc 136KM

W tego typu moze i tak, ale w moim Forku 170KM juz zaczyna byc malawo =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tego typu moze i tak, ale w moim Forku 170KM juz zaczyna byc malawo

> =)

Ale gdzie Ci brakuje tej mocy na szosie czy w terenie hmm.gif Bo w terenie głównie liczy się moment obrotowy jak mnie uczono biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale gdzie Ci brakuje tej mocy na szosie czy w terenie Bo w terenie

> głównie liczy się moment obrotowy jak mnie uczono

W terenie jak na razie styka, ale na szosie juz sie tak przyzwyczailem, ze czasem sie zastanawiam, gdzie sobie pol stadka poszlo... poki nie wsiade w Nubire 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I nie uważasz, że to nonsens miec 177KM w tego typu Suvie

> Wystarczajaca moc 136KM

mocy nigdy za wiele zlosnik.gif , te 177KM w zueplnosci wystarczalo.

np jak jezdzilem Volvo XC90 to ono mialo jedynie 315KM smile.gif i to już było sporo,ale niestety to nie sportowe auto a SUV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mocy nigdy za wiele , te 177KM w zueplnosci wystarczalo.

> np jak jezdzilem Volvo XC90 to ono mialo jedynie 315KM i to już było

> sporo,ale niestety to nie sportowe auto a SUV

Ano własnie zapomniałeś mi coś przesłać o co prosilem rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale gdzie Ci brakuje tej mocy na szosie czy w terenie Bo w terenie

> głównie liczy się moment obrotowy jak mnie uczono

A uczono Cię, że moc wynika z momentu obrotowego? wink.gif Jak byś nie kombinował, to zwiększając moment, zwiększasz też moc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A uczono Cię, że moc wynika z momentu obrotowego? Jak byś nie

> kombinował, to zwiększając moment, zwiększasz też moc

Tak wiem, ale i tak moc jest mniej potrzebna w terenie niż moment obrotowy biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.