gala Napisano 23 Maja 2007 Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 jaką to ustrojstwo spełnia rolę? Czy tylko ustawia osiowo koło względem piasty, czy też przenosi nacisk nadwozia na piastę, tak, żeby śruby tylko przytrzymywały koło do piasty a nie dźwigały całego auta? Będę chyba zmuszony takie ustrojstwo sobie założyć do padaki bo dziś założyłem felgi i okazało się, że otwór centrujący jest za duży, co objawia się biciem na kierownicy w okolicach 120 km/h (licznikowo)... Cyba, że to nie ma znaczenia a wszystkiemu winne są śruby pływające, ale moim zdaniem to mało prawdopodobne... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 23 Maja 2007 Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 > czy też przenosi > nacisk nadwozia na piastę, tak, żeby śruby tylko przytrzymywały > koło do piasty a nie dźwigały całego auta? kup koszt maly, a zawsze pewniejsza jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 23 Maja 2007 Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 kup, zawsze pewniej jak fela siedzi na pierscieniu, ja do swoich felg robilem na zamowienie (kupilem na allegro) i sa idealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 ok, tak zrobię... a nie orientujesz się jakiej grubości mogę znaleźć najwęższe pierścienie? bo różnica koło/piasta nie jest większa od 1 mm... przynajmniej na oko, jutro będę mierzył wszystko i chyba udam się do zaprzyjaźnionego tokarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.