tzok Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 Zrobiło się cieplej a moje Punto nie zeszło z "zimowego" spalania, co więcej poprawiło swój wynik do... 9,8l/100km (czyli prawie 1l więcej niż dotychczas). Mam niejakie podejrzenia co do termostatu, więc pójdzie do wymiany (odkąd zalałem świeżym pyłem jest niedogrzany a jak się zagrzeje to po wjechaniu w nierówność temperatura potrafi spaść do 1/4 skali). Ale ogólnie pójdzie do mechanika na wymianę miski olejowej (nie mam gdzie tego sam zrobić) to co przy okazji warto by sprawdzić? Mam do wymiany uszczelkę pod osłoną wałka rozrządu to może przy okazji mechanik sprawdził by luzy na zaworach, bo coś klekocze (w sumie to odkąd go mam). Dalej też noszę się z zamiarem sprawdzenia kompresji ale nie wiem czy jest sens. Poza tym co sprawdzone - odma (wymieniona, była pęknięta), wężyki podciśnieniowe (całe, nieskruszałe), czujniki temperatury (w porządku), sonda lambda (wymieniona na uniwersalną, stara powolnie reagowała). Wycieków paliwa - brak. P.S. Jakiś niedrogi mechanik w B-B, który by tego nie "spaprał"? Dotychczas jeździłem do Kóz do serwisu na ul. Krzemowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > P.S. > Jakiś niedrogi mechanik w B-B, który by tego nie "spaprał"? > Dotychczas jeździłem do Kóz do serwisu na ul. Krzemowej. KOlega ode mnie z pracy jeździ TU do mechanika - jadąc od ul. Daszyńskiego po lewej stronie przed stacją benzynową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 zamontuj lpg i bedziesz olewal 1l/100 w te czy w te pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abra Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 > zamontuj lpg i bedziesz olewal 1l/100 w te czy w te > pozdro Ale to nie naprawi problemu - uszkodzenie jak jest bedzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 jedynym rozwiązaniem jest aktywna diagnostyka składu mieszanki podczas jazdy,choćby testerem sondy lambda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 > zamontuj lpg i bedziesz olewal 1l/100 w te czy w te > pozdro Jak ja robię 1500km/rocznie to i tak olewam ten litr więcej, tylko denerwuje mnie, jak widzę że coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 przy takich rocznych przelotach ty mi powiewalo co i ile spala moj bolid.... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 > przy takich rocznych przelotach ty mi powiewalo co i ile spala moj > bolid.... > pozdro Problem w tym, że teraz idę na studia poza Bielskiem i będę jeździł więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.