urwis Napisano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 Czas wymienic płyn czy co? Rano jest mega twardy hamulec. Niby zawsze jest przed uruchomieniem auta twardy ale chyba nie aż tak, bo go się prawie wcisnąć nie da. Poza tym chyba klocki mam do wymiany, ale nie chce mi się schylać i sprawdzać, bo to służbówka Może to przez to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > Czas wymienic płyn czy co? Rano jest mega twardy hamulec. Niby zawsze > jest przed uruchomieniem auta twardy ale chyba nie aż tak, bo go > się prawie wcisnąć nie da. > Poza tym chyba klocki mam do wymiany, ale nie chce mi się schylać i > sprawdzać, bo to służbówka Może to przez to? a serwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > a serwo? a co z nim? jak sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2007 > a co z nim? jak sprawdzić? moze powiedzialo papa odlacz i bedziesz widzial czy jest jakas roznica czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > ...rano jest mega twardy hamulec. Niby zawsze > jest przed uruchomieniem auta twardy ale chyba nie aż tak, bo > go się prawie wcisnąć nie da. Na wyłączonym silniku zawsze jest twardy bo nie dziala serwo. A po włączeniu jest już ok- mięki? > Poza tym chyba klocki mam do wymiany, ale nie chce mi się > schylać i sprawdzać, bo to służbówka Może to przez to? Może Ci się zachce sprawdzić jak jeszcze niebedzie zapuźno kiedy w najmniej oczekiwanym miejscu poczujesz brak hamulców... pamiętaj chodzi o Twoje bezpieczeństwo nie olewałbym w ten sposób sprawy Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > moze powiedzialo papa > odlacz i bedziesz widzial czy jest jakas roznica czy nie Czyli jak odłączy to ma sprawdzić działanie serwa podczas hamowania?Jak Hamował normalnie a po odłączeniu walnie w ścianę,to serwo sprawne?(było ) A poważnie to: Urwis - trzymasz nogę na hamulcu przed zapaleniem ,i kręcisz - pedał powinien wpaść w stronę podłogi,"zmięknąć",wtedy wiemy,że serwo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > Czyli jak odłączy to ma sprawdzić działanie serwa podczas > hamowania?Jak Hamował normalnie a po odłączeniu walnie w > ścianę,to serwo sprawne?(było ) a dlaczego ma walnac w sciane?? nie rozumiem > A poważnie to: Urwis - trzymasz nogę na hamulcu przed zapaleniem > ,i kręcisz - pedał powinien wpaść w stronę podłogi,"zmięknąć",wtedy > wiemy,że serwo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > a dlaczego ma walnac w sciane?? nie rozumiem Napisałeś żeby odłączył serwo i sprawdził czy jest różnica No to odłączam serwo i jadę i próbuję hamować - joke a serwo można bez odłączania sprawdzić w podany przeze mnie sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.