Skocz do zawartości

JAK ZMOSTKOWAC WZMACNIACZ BO JESTEM ZIELONY


kosmat21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Kupilem na allegro wzmacniacz jakiejs firmy SUPERTECH.Poniewaz ma 4x100W(w co osobiscie nigdy nie uwierze) chcialbym zmostkowac jego kanaly tak zeby bylo 2x200W.Mam instrukcje od niego ale jest tylko napisane (po włosku) ze mozna mostkowac na 2 lub 4 kanaly.Na wzmacniaczu jest przelacznik 2channel/4channel.Gdyby ktos z was mogl mi po chlopsku wytlumaczyc ktory kabelek z ktorym mam ppolczyc.Czy na przyklad z tylnego kanalu L+ polaczyc z P+ i L- polaczyc z P-?Czy moze przedni kanal,lewa strone polczyc z tylnym kanalem,lewej stronyNie mam ns ten temat zielonego pojecia a boje sie zeby tego chucherka nie spalic.A i jeszcze jedno pytanie...do czego sluza te dwa pokretla ktore mam na wzmacniaczu z opisem GAIN FRONT i GAIN REAR?Dla tych ktorzy beda chcieli na mnie nakrzyczec,ze nie przegladam forum-informuje ze przejrzalem cale i nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi.Moze przyda sie ,ktoremus nazwa tego wzmacniacza SUPERTECH TURBO 400.Zdjecie jest w załączniku.Pozdrawiam bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby ktos z was mogl mi po chlopsku wytlumaczyć, który kabelek z

> którym mam połączyć.

A nie jest to narysowane przy zaciskach głośników?

Powinno być np. pierwszy zacisk z czwartym i piąty z ósmym.

> jeszcze jedno pytanie...do czego sluza te dwa pokretla ktore mam

> na wzmacniaczu z opisem GAIN FRONT i GAIN REAR?

Wzmocnienie tył i przód.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie jest to narysowane przy zaciskach głośników?

> Powinno być np. pierwszy zacisk z czwartym i piąty z ósmym.

no wlasnie nie jest kurde... frown.gif a moze powiesz mi co wiesz .... bo pewnie wiekszosc wzmacniaczy mostkuje sie tym samym schematem...Pozdrawiam 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum