Skocz do zawartości

przekładnia kierownicza


Brava

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu pojawiło się stukanie w okolicach przedniego zwieszenia. Wizyta w warsztacie na szarpaku i mechanik stwierdził, że jest luz na przekładni kierowniczej. Istnieje możliwość jej regeneracji – tylko jak usłyszałem cenę rzędu 500 – 700 PLN to sciana.gif Czy jest jakiś inny sposób, za mniejsze pieniądze coś z tym zrobić?

W myśl zasady, że nieszczęścia chodzą parami prawdopodobnie pada łożysko koła przedniego prawego. Wraz ze wzrostem prędkości słychać narastający szmer i nasila się jeszcze bardziej przy lekkim skręceniu kierownicą. Nie jest to raczej przegub, ponieważ odgłosy słychać niezależnie od obciążenia silnika – dodanie gazu, zdajecie gazu czy jazda luzem. Jak można jeszcze sprawdzić i poczym poznać, że jest to łożysko?

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Szczerze mówiąc to kup nową, chyba że tak jak ja chcesz stracić troszkę nerwów. Mnie przeciekała przekładnia - więc co robić - wymienić (regenerować się nie opłaca). I tu pytanie: nowa (cena 1000-1200PLN- ja kupułem za 1000) czy używana (200-500PLN).

Na początku znalazłem używkę za 200. Pojechałem, wymieniłem i co? - po 6 (słownie: sześciu) dniach znowy cieknie tylko że z drugiego drążka. Szlak mnie trafił i postanowiłem kupić nową bo za każdą wymanę nie miałem ochoty płacić ok 150PLN.

Pozdrawiam i żyrzę miłego zastanawiania się nad tematem

MarcSkal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.